WHEM Villa Tinto 47 ANNA (?)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lalesko

Wandelaar
41
06/02/23
1
Hallo
Ik zoek informatie over deze persoon.
Ze is op nummer 47 villa tinto, op de hoek, rechts, na de trap. Ik denk dat haar naam Anna is. Hartelijk dank.
 
Hallo ....
Ik ging naar haar toe.
eerlijk gezegd, zeer goed uitgerust in materiaal ... zie veel verrassing . Zachtheid, en stevigheid ... zeer mooie ogen en voeten ... Ze liet me dingen ontdekken waar ik nooit aan gedacht had ... Ze is zachter dan Celina (meer gek) ... maar wees voorzichtig .... Ik ben gek op beiden . Ik zou graag een derde willen ontdekken (??? ) Met haar zou ik alles kunnen accepteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Hallo ....
Ik ging naar haar toe.
eerlijk gezegd, zeer goed uitgerust in materiaal ... zie veel verrassing . Zachtheid, en stevigheid ... zeer mooie ogen en voeten ... Ze liet me dingen ontdekken waar ik nooit aan gedacht had ... Ze is zachter dan Celina (meer gek) ... maar wees voorzichtig .... Ik ben gek op beiden . Ik zou graag een derde willen ontdekken (??? ) Met haar zou ik alles kunnen accepteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Vraag haar Jessica erbij te vragen, doet ze zo.
 
Anna is een schat van een meid en heeft een leuke dungeon. Als je haar respecteert dan kan je veel lol met haar hebben. Momenteel is ze een poosje op vakantie, maar ze komt zeker weer terug. Een echte aanrader.
 
Ik vermoed dat Anna enkel nog met de nacht er is , want overdag staat Cela er .
Ik ben er vroeger ook bij deze Anna geweest , ze doet wel graag kinky games en ze is er ook goed in .
Maar ik verstond niets van wat ze zei , ze sprak toen Spaans en Duits, door de slechte communicatie tussen ons , ben ik er niet meer bij geweest
 
Vt47….Anna…
een geweldige geile kinky dame die echt wel weet waar de klepel hangt
ik heb lange tijd de leukske plek van antw niet meer bezocht en vroeg me af of ons Anna nog steeds op haar vertrouwde plaatsje haar geile ding doet en op welke dagen en tijdstippen,ik weet dat ze id tijd van iets id namiddag tot kot id geile nacht niet te weerstaan was
heeft iemand info over Anna alsook of haar gsmnr nog steeds dezelfde is als vroeger
ik hoop ongeduldig op lekker geil positief nieuws
grtzz Nestelke
 
Hey Nonniekok…
bedankt dat je dit laat weten…ik weet wat mij te doen en te wachten staat…
en kijk er echt al naar uit…ik begin af te tellen…thanks en …to be continued…👌🏻
 
heeykes iedereen….

kan er iemand bevestigen of Anna terug is uit verlof,is ze al gespot geweest….nog steeds op haar vaste VT47 heiligdom…
alle info is welkom…
thanks…😇
 
Hey Hunze2...
Dikke thanks om Anna haar aanwezigheid te laten weten…ik zoek asap tijd,tijd en nog is tijd
ik laat zeker weten hoe het geweest is,…als dat kan,mag….want zoek hier nog een beetje mn weg
grtzz Nestelke
 
Hallo ....
Ik ging naar haar toe.
eerlijk gezegd, zeer goed uitgerust in materiaal ... zie veel verrassing . Zachtheid, en stevigheid ... zeer mooie ogen en voeten ... Ze liet me dingen ontdekken waar ik nooit aan gedacht had ... Ze is zachter dan Celina (meer gek) ... maar wees voorzichtig .... Ik ben gek op beiden . Ik zou graag een derde willen ontdekken (??? ) Met haar zou ik alles kunnen accepteren.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
🤔 dit hebt u toch geschreven !
 
Terug
Bovenaan Onderaan