Algemeen Villa Weizigt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deBoezelaere

Stamgast
Forumpionier
319
06/07/21
371
1
Hebben ze hier nog steeds dat rare systeem dat je betaalt voor toegang + de kamer + de dame?
Ik heb hier altijd de indruk dat ze al het mogelijke doen om je (financieel) helemaal leeg te trekken en ben er daarom nooit geweest
 
Toen ik er ben geweest heb ik gewoon het afgesproken bedrag bij de dame betaald. Ik had toen wel direct bij de dame zelf gereserveerd (via mobiel)
 
zoals ik het ff gauw op de website lees:
-Direct met dame afspreken=kamer+dame betalen
-"normale" entree=entree+kamer(met een kleine korting)+dame betalen, maar dan mag je ook gebruik maken van de andere faciliteiten zoals de sauna e.d.

tsja...
 
Villa Weizigt ben ik nog nooit geweest , maar als meer ervaren clubganger kan ik je wel melden dat het normaal gesproken niet gebruikelijk is dat de barjuffrouw/ receptioniste ook met klanten mee naar boven gaat , dat zijn meestal gescheiden functies
Mocht ze hier voor open staan dan zal ze je dat zelf wel laten merken , bied ze het zelf niet aan dan lijkt vragen ernaar me overbodig

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat die dame afwezig is of ziek en dat één van de DVP"s haar functie even een daagje overneemt en het wel kan maar dat zal een uitzonderingssituatie zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja je kan direct naar kamer of entreeprijs betalen, en dan later pas naar boven. Gewoon zoals op de site is vermeld. Gelijk naar de kamer is dus 'goedkoper'.

Ben 2x geweest, de eerste keer slecht, de tweede keer oke maar niet bijzonder. Beide keren direct naar kamer, halfu.

1e keer met een poolse dame, 1.60m, slank, b/c cup, petite maar curvy slank zeg maar. Helemaal mn type. Maar date was matig. Mag niet dit mag niet dat. Na 15 min begon ze geirriteerd te raken en moest ik maar snel komen. Zie de dame niet meer op de site, ben de naam ook vergeten. Zwart haar iig.

2e keer met Tina, roemeense, godelijk lichaam, klein 1.60m denk ik, maar ow ow wat een lichaam. Deze keer redelijke date gehad. Ook wel best een klokkijster, maar deed wat ze moet doen.

Qua discretie valt hier tegen. Sowieso als je niet direct ga kameren kom je gewoon andere bezoeker tegen id club, maar zelf als je direct wil doen ze niks om discretie te beschermen. Je kom gwn anderen id hal, gang, etc.

Ga ook niet op vrijdag/ zaterdag avond. Is prime time en sta je tegelijk met paar mannen af te rekenen aan de recepetioniste balie. Geen fijne gevoel.
 
Kom hier altijd wel graag eigenlijk. Vriendelijke ontvangst, mooie locatie, leuke vrouwen. Inderdaad bestaat de kans dat je andere mannen tegenkomt. Als je de keuze maakt om naar de bar te gaan, is dat wel logisch. In andere gevallen misschien niet, dus als je gegarandeerd geen andere personen wilt zien dan de gastvrouw en de op dat moment vrije dames, dan moet je misschien een ander adres kiezen.

Zelf ga ik eigenlijk altijd overdag en dan valt het wel mee met het aantal bezoekers, maar de door @Wandelwandel genoemde momenten zijn altijd wel druk ja. Dan is de kans wel groot dat je (veel) andere mannen treft. Op andere momenten is die kans kleiner.

Al met al is dit wel een van mijn favoriete adressen geworden de laatste jaren, dus misschien ben ik iets te rooskleurig in mijn beoordeling.
 
Weet iemand of de dames achter de receptie / bar ook wel eens afspreken om naar boven te gaan daar? Er werkt een dame waar ik graag mee af zou willen spreken maar durf het niet te vragen

Meestal niet, anders zou ze wel aan de andere kant van de bar staan. In Duitse saunaclubs zijn de meeste bardames en thekefrauen wel ex-dvp's. Van sommige van die dames ook weleens begrepen dat sommige heren flink wat geld boven voor een nummertje.
 
Een tijdje geleden (plusminus eind maart/begin april) ook geweest. Maar zwaar teleurgesteld weer naar huis gegaan.

Omdat ik in verleden ook bij sixsens ben geweest met de veronderstelling afgereisd iets soortgelijks tegen te komen. Helaas. Kijk je op de site dan staat daar nog steeds dat er een sauna is. Daar aangekomen bleek die al een tijdje afgesloten te zijn en dit gingen ze ook niet meer in gebruik nemen. Toen ik mijn teleurstelling hierover liet blijken werd er gelijk excuus aangeboden en zou dit van de site worden gehaald. Zoals gezegd inmiddels een maand verder staat er nog steeds bij de tarieven 60 euro entree voor gebruik sauna. #fail.

Het moment dat ik aankwam bleek ik de enige wandelaar te zijn. Daar kan het huis natuurlijk niks aan doen. Maar de dames waren ook niet echt van plan om ook maar 1 seconde de iPhone aan de kant te leggen. Wederom teleurstellend.

Uiteindelijk aan de bar beland en daar zat een Nederlands sprekende donkerharige dame. Met moeite een gesprekje mee aan weten te knopen. Omdat ik een behoorlijke reis had gemaakt en eigenlijk niet zonder een sticker naar huis wilde hier maar mee nar een kamer gegaan. Eerlijk is eerlijk prima kamer en prima hygiëne.

De stoeipartij zelf was ook van dramatische kwaliteit. 45 minuten voor 105.
Omdat ik zoals gezegd ervaring had elders waar TZ gewoon basis is, bleek dat hier niet het geval te zijn. Voor mij persoonlijk het verschil tussen beetje gevoel of hem in een opblaaspop stoppen. Dus hoppa weer 50 euro extra.

Omdat henkie junior door deze aaneenschakeling niet vooruit te branden was en ik al met al toch al 215 kwijt was voor 45 minuten (Ja jongens hiervoor een #fail voor mijzelf) 😁, nog 15 minuten verlengd. Hoppa weer 50 euro.
(Volgens site zou dit 30 euro extra zijn. De dame stond erop meteen dit geld te moeten krijgen).

Nou uiteindelijk klein hoogtepuntje behaald en gelijk afsluiten.

Beneden aangekomen nog drankje gedaan en naar huis. Bij vertrek nog aangegeven dat ik volgens mij nog 20 euro terug zou krijgen voor de 15 minuten extra. Volgens de dame achter de kassa was dit zo, maar de dame begon daar ophef over te maken omdat ze die 15 minuten als extra TZ gaf...

Heb mijn fatsoen gehouden, jas aangetrokken en naar huis.
Uurtje geweest, 265 euro verder. Wat een aanfluiting.
 
Een tijdje geleden (plusminus eind maart/begin april) ook geweest. Maar zwaar teleurgesteld weer naar huis gegaan.

Omdat ik in verleden ook bij sixsens ben geweest met de veronderstelling afgereisd iets soortgelijks tegen te komen. Helaas. Kijk je op de site dan staat daar nog steeds dat er een sauna is. Daar aangekomen bleek die al een tijdje afgesloten te zijn en dit gingen ze ook niet meer in gebruik nemen. Toen ik mijn teleurstelling hierover liet blijken werd er gelijk excuus aangeboden en zou dit van de site worden gehaald. Zoals gezegd inmiddels een maand verder staat er nog steeds bij de tarieven 60 euro entree voor gebruik sauna. #fail.

Het moment dat ik aankwam bleek ik de enige wandelaar te zijn. Daar kan het huis natuurlijk niks aan doen. Maar de dames waren ook niet echt van plan om ook maar 1 seconde de iPhone aan de kant te leggen. Wederom teleurstellend.

Uiteindelijk aan de bar beland en daar zat een Nederlands sprekende donkerharige dame. Met moeite een gesprekje mee aan weten te knopen. Omdat ik een behoorlijke reis had gemaakt en eigenlijk niet zonder een sticker naar huis wilde hier maar mee nar een kamer gegaan. Eerlijk is eerlijk prima kamer en prima hygiëne.

De stoeipartij zelf was ook van dramatische kwaliteit. 45 minuten voor 105.
Omdat ik zoals gezegd ervaring had elders waar TZ gewoon basis is, bleek dat hier niet het geval te zijn. Voor mij persoonlijk het verschil tussen beetje gevoel of hem in een opblaaspop stoppen. Dus hoppa weer 50 euro extra.

Omdat henkie junior door deze aaneenschakeling niet vooruit te branden was en ik al met al toch al 215 kwijt was voor 45 minuten (Ja jongens hiervoor een #fail voor mijzelf) 😁, nog 15 minuten verlengd. Hoppa weer 50 euro.
(Volgens site zou dit 30 euro extra zijn. De dame stond erop meteen dit geld te moeten krijgen).

Nou uiteindelijk klein hoogtepuntje behaald en gelijk afsluiten.

Beneden aangekomen nog drankje gedaan en naar huis. Bij vertrek nog aangegeven dat ik volgens mij nog 20 euro terug zou krijgen voor de 15 minuten extra. Volgens de dame achter de kassa was dit zo, maar de dame begon daar ophef over te maken omdat ze die 15 minuten als extra TZ gaf...

Heb mijn fatsoen gehouden, jas aangetrokken en naar huis.
Uurtje geweest, 265 euro verder. Wat een aanfluiting.
En welke plek is dat dan waar tongzoenen basis is?
 
En welke plek is dat dan waar tongzoenen basis is?
Hij had het eerder over Sixsens dus dat zal hij wel bedoelen. En dat klopt ook wel redelijk dan. Maar niet voor mannen die de hele dag uien en/of knoflook eten en bier drinken.

Zoals overal, bepaald ook de vrouw wat ze doet, en met wie, hoelang, en voor hoeveel. De man beslist nooit alleen.
 
Hij had het eerder over Sixsens dus dat zal hij wel bedoelen. En dat klopt ook wel redelijk dan. Maar niet voor mannen die de hele dag uien en/of knoflook eten en bier drinken.

Zoals overal, bepaald ook de vrouw wat ze doet, en met wie, hoelang, en voor hoeveel. De man beslist nooit alleen.
Ahh ok ja das logisch
Maar eens kijken wat dat is ken ik nog niet
 
Toch wel raar dat deze club zonder enige (positieve) recentie nog steeds bestaat?

Niet zo raar hoor. Ze hebben veel vaste klanten. En ik kom er ook best graag. Eigenlijk nog nooit een tegenvallende ervaring gehad. Misschien één keer wat minder, maar dat kwam misschien omdat ik toen eigenlijk al snel spijt had van mijn keuze.

Moet wel zeggen dat ik zelf meer voor het privéhuis-element ga, dus meteen een dame kiezen en naar de kamer. Dat is gewoon prima, wat mij betreft. Genoeg keuze, veel mooie vrouwen.

Als je echt voor het saunaclubverhaal gaat, is het misschien anders. Dat kan ik niet echt beoordelen. Wel weet ik dat het in het weekend 's avonds vaak stampvol zit, dan zijn er zelfs wachttijden om te kunnen kameren. Terwijl er zat kamers zijn. Dus ze doen toch wel iets goed, lijkt mij dan. ;)
 
Op de site staat dat je kunt kiezen voor de "entree" zoals ze dat zelf noemen, en dat een badjas niet verplicht is, maar houdt dat dan in dat je gewoon gekleed aan de bar kunt gaan zitten?. De omschrijving op de site doet vermoeden van wel nml. maar het badjas stukje maakt me aan t twijfelen.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik hier met wat zakenrelaties heen wil, maar dan heb ik geen zin om in mn blote reet in de bar te zitten waar zij bij zijn 😜
 
Op de site staat dat je kunt kiezen voor de "entree" zoals ze dat zelf noemen, en dat een badjas niet verplicht is, maar houdt dat dan in dat je gewoon gekleed aan de bar kunt gaan zitten?. De omschrijving op de site doet vermoeden van wel nml. maar het badjas stukje maakt me aan t twijfelen.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik hier met wat zakenrelaties heen wil, maar dan heb ik geen zin om in mn blote reet in de bar te zitten waar zij bij zijn 😜
Gekleed aan de bar is geen punt, sterker; dat is een beetje de standaard. Maar als je ff de sauna in wil, moet je na terugkomst ff een badjasje aan…
 
Ik denk erover na om langs te gaan bij villa weizigt. Ik moet regelmatig naar rotterdam voor het werk. Na wat research geeft villa weizigt me de beste indruk. Eerste contact via mail verliep vlot en vriendelijk. Er zijn ook veel oost-europese/roemeense dames die echt mijn type zijn.

Dit zou de eerste keer zijn dat ik een privéhuis bezoek. Zijn er hier wat mensen die advies hebben. Niet alleen algemeen maar ook specifiek voor villa weizigt. Raden jullie bepaalde dames aan? Moet ik op bepaalde zaken letten? Wat is de meest ideale dag/moment om te gaan? Ik dacht een zaterdag maar als het zodanig druk is dat je je beurt moet afwachten vermindert dat ook de ervaring.
 
Best lastig om het ideale tijdstip te noemen, @Tazz. Als je weinig 'concurrentie' van andere klanten zou willen hebben, dan raad ik je aan om doordeweeks overdag te gaan tussen pakweg 2 en 5. Dan zijn er vaak niet heel mannen.

Nadeel is wel dat veel dames dit ook weten en daardoor ook pas later starten, zodat je er dan wel minder keuze hebt dan in de (voor)avond.
 
Ik denk erover na om langs te gaan bij villa weizigt. Ik moet regelmatig naar rotterdam voor het werk. Na wat research geeft villa weizigt me de beste indruk. Eerste contact via mail verliep vlot en vriendelijk. Er zijn ook veel oost-europese/roemeense dames die echt mijn type zijn.

Dit zou de eerste keer zijn dat ik een privéhuis bezoek. Zijn er hier wat mensen die advies hebben. Niet alleen algemeen maar ook specifiek voor villa weizigt. Raden jullie bepaalde dames aan? Moet ik op bepaalde zaken letten? Wat is de meest ideale dag/moment om te gaan? Ik dacht een zaterdag maar als het zodanig druk is dat je je beurt moet afwachten vermindert dat ook de ervaring.
Ik ga regelmatig naar clubs maar dit weekend voor t eerst naar Weizigt. Mijn ervaring is; ga eerst een rustig kijken, ga aan de bar zitten, proef de sfeer, klets met wat verschillende dames en als t goed voelt, bepaal dan of je het leuk vindt om naar boven te gaan.
Mijn ervaring bij dit soort clubs is dat als je op drukke tijdstippen gaat (vaak in de weekend 's-avonds) dat de dames wat meer haast hebben, want er lopen immers klanten genoeg en ze willen er zoveel mogelijk "afwerken". Ga je op een rustiger tijdstip, vaak overdag, dan zullen er idd minder dames aanwezig zijn.
Ben je niet geïnteresseerd in het clubgedeelte maar wil je gelijk met een dame naar boven, dan zijn er ook andere opties in de regio, Salon261 bijvoorbeeld, maar dat ligt iets verder uit de buurt bij R'dam.
 
Bij Weizigt kan je als je wil ook meteen naar de kamer. Dat vraagt de gastvrouw altijd als je binnenkomt. In dat geval komen de aanwezige dames zich aan je voorstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan