Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDas raar al 4 keer mee afgesproken was altijd zeer goed.Zeer speciale ervaring met Vina. Was er mij niet van bewust dat ze aan WAP-dates doet. Zo gedrogeerd als dat ze groot is. Kon er niets mee aanvangen, was als een slappe vod. Had evengoed mijn geld in de vuilbak kunnen gooien.
Sommige meiden snappen de defenitie van high class niet en noemen zichzelf al gauw high class terwijl ze daar niet eens van in de buurt komen.
Ieder zijn ervaring. Slechte dag allicht.Das raar al 4 keer mee afgesproken was altijd zeer goed.
Ik zou het gesprek met IR openen want er moet hier meer aan de hand zijn.
IR heeft niets te maken met gedrag van de dames.Ik zou het gesprek met IR openen want er moet hier meer aan de hand zijn.
Zware leugen!!!!! Ik doe geen drugs!!!! En al zeker niet op het werk!!Zeer speciale ervaring met Vina. Was er mij niet van bewust dat ze aan WAP-dates doet. Zo gedrogeerd als dat ze groot is. Kon er niets mee aanvangen, was als een slappe vod. Had evengoed mijn geld in de vuilbak kunnen gooien.
Sommige meiden snappen de defenitie van high class niet en noemen zichzelf al gauw high class terwijl ze daar niet eens van in de buurt komen.
Misschien moet bij jou een haarstaal of een urinemonsten worden afgenomen, dat zou alle twijfels wegnemen. Waarom zou ik iets posten wat niet waar is met als doelstelling om iemand haar reputatie kapot te maken? Ik schiet daar niets mee op.Zware leugen!!!!! Ik doe geen drugs!!!! En al zeker niet op het werk!!
Ik ben er zeker van dat u nog nooit bij mij geweest bent.
Maar hoe een slecht mens kan u zijn voor hier zo een leugen te vertellen en men reputatie zo proberen kapot te maken.
Karma will come for you!
Heb veel vaste klantjes die dit kunnen beamen dat ik zo niet ben.
Kan u me dan eens vertellen wanneer ik u ontmoet heb?Misschien moet bij jou een haarstaal of een urinemonsten worden afgenomen, dat zou alle twijfels wegnemen. Waarom zou ik iets posten wat niet waar is met als doelstelling om iemand haar reputatie kapot te maken? Ik schiet daar niets mee op.
En idd waaron niemand naar huis sturen en je geld terug vragen. Je gaat je tijd toch niet met een vod doorbrengen.Ik was er tevreden van . Mischien iets overeen komen ? Wel gevoel da vina wel open staat voor gesprek en waarom betaald. Ik zou ze naar huis sturen indien ik zo iets merk mijn idee probeer iets te regelen met vina
Dit is alles behave terecht!Alles wordt hier waarschijnlijk zo verwijderd want hoe terecht het soms ook wel is het vermelden van drugsgebruik mag hier op deze site helemaal niet.
Maar snap dat je wilt weten hoe dit zit.
Ik ben zeer blij dat jullie doorhebben dat er iets niet klopt...Ik vind dit toch maar een eigenaardig verhaal. Ten eerste de beschrijving van de dame als een arabische van 40 à 50 jaar klopt al niet. En als ze dan zo stoned was waarom gaat hij dan verder met de date? En praat hij dat niet uit of komen iets overeen van zijn betaling.
Ik vind het ook niet kunnen om zomaar iemand te beschuldigen van drugsgebruik zonder bewijzen en die dame haar carrière om zeep te helpen.
Reviews zijn waardevol: ze helpen klanten kiezen en ondersteunen eerlijke, professionele dames in hun marketing. Maar ze moeten wél kloppen. Zware beschuldigingen zoals "WAP-dates" (werken onder invloed) vragen daarom om verifieerbaar bewijs.Zeer speciale ervaring met Vina. Was er mij niet van bewust dat ze aan WAP-dates doet. Zo gedrogeerd als dat ze groot is. Kon er niets mee aanvangen, was als een slappe vod. Had evengoed mijn geld in de vuilbak kunnen gooien.