Recensie Vingerlingstraat 5/3 - Roemeense (Cup F)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar48

Wandelaar
87
14/09/21
100
2
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Ter afsluiting van een ontspannen weekendje Antwerpen vanavond deze dame bezocht op kamer 5-3.
Eenmaal binnen en na betaling van € 50,- begon ik al meteen spijt te krijgen.
Of ik niet langer wilde blijven ? Nee, dat wilde ik niet. Had 'maar' € 50,- op zak.
Dan moest het maar snel gebeuren, zo'n sfeer was er meteen. Misschien ook een reden dat ik niet naar haar naam had gevraagd e.d., wat ik meestal wel doe bij een dame.
Gevraagd of ze mij alleen klaar wilde pijpen. Dat ging al snel over in aftrekken, wat in mijn geval dan alleen maar langer duurt, en daar zat ze niet op te wachten want "ik moet nog meer klanten ontvangen vanavond".
Naderhand nog een preek dat ze het een slechte zaak vindt dat haar meeste klanten getrouwde mannen zijn. En dat de meeste Hollanders meer betalen, voor meer tijd met haar, alsof ze populair was. Dat laatste kan ik mij moeilijk voorstellen. Ze was niet bepaald de knapste in de straat, maar omdat ik op grote borsten val ging ik ervoor.
Voor € 50,- kan ik mij meestal prima vermaken met leukere en veel knappere dames in deze buurt, en zonder die overdreven tijdsdruk.
Uiteindelijk stond ik toch ook na 16 a 17 minuten weer buiten.
Maar ja, soms heb je wel eens pech als je op de gok ergens naar binnengaat. Heb geen recensies van haar kunnen vinden op dit kamernummer.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan