Recensie Victoria/Violet, Maastricht 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limlars

Wandelaar
82
30/08/21
96
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-om-te-ontspannen-_8264881
Twee keer geweest en beide keren was het leuk en prima. Niet de meest geweldige, geen 10 op 10, maar het was goed voor het geld wat ik heb betaald. Ze is al iets ouder, maar dat stoort mij niet. Ze is zeer goed verzorgd en ook professioneel vriendelijk. Of ik voor een derde keer ga, nog geen idee.
 
Laatst bewerkt:
2x geweest.
De eerste keer massage inclusief intiem gehad.
Tweede keer alleen massage gehad omdat ze intiem niet altijd meer doet.
Alleen als ze er zin in heeft.
Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit, maar ik hou het bij twee keer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb in het verleden meermaals met deze dame afgesproken, op een eerdere locatie omgeving Maasmechelen. Op Hookers toen over geschreven.

Het is een hele vriendelijke dame die er prachtig uitziet voor haar leeftijd. Ze doet haar best om het je naar de zin te maken.

Ik heb zowel afgesproken voor massage als intiem of combinatie. De massage zou ik een 7,5 geven; prima maar geen onvergetelijke massage. Intiem een 7. Het is vrij mechanisch en hoewel ze haar best doet heb je nooit echt het gevoel dat het een samenspel is.

Voor mij een reden om het op een gegeven moment te laten voor wat het is. Met het beperkte aanbod in Limburg kom ik wellicht nog wel eens in de verleiding.
 
Deze week Violet naar mijn huis laten komen, bij gebrek aan beter in deze regio en daar ik zin had. Het was allemaal maar omdat het moest, maar een beetje vriendelijkheid of initiatief was ver te zoeken. Heb haar al een paar keer eerder gezien en toen was het wel prima, maar afgelopen keer, nee. Als je geen zin hebt, kom dan ook niet en zeg dat je geen zin hebt. Voor mij niet meer!

Wat heb ik toch een verlangen naar een aantal jaren geleden. Toen stonden de sites nog vol met vrouwen die wisten wat een man leuk en lekker vonden en daar echt een uitstekende service bij gaven. Vrouwen die op en top gekleed kwamen, mooie make-up - lekker luchtje, die een man bespeelde met charme en geilheid. Nu, met alle respect, het is echt minder (heel wat minder), veel geld voor lauw of slecht gedoe.
 
Ze werkt als Emma af en toe bij Massagewereld.

Tijdje geleden voor het eerst sinds jaren weer eens bij Violet over de vloer geweest. Ze is niet de jongste meer maar dat zie je er niet aan af, ziet er echt goed uit. Haar beffen blijft heerlijk, ze wordt lekker nat en laat het zich welgevallen. Maar helaas was er vroeger meer mogelijk… toen liet ze zich na het beffen lekker sloppy vingeren, nu is ze te gevoelig. Ook zoenen deed ze toen wel en nu niet meer. Pijpen is erg matig en heel voorzichtig, geen CIM. Jammer. Als adresje om mijn befhonger af en toe te stillen prima, maar daar is ook alles mee gezegd.
 
Maar de foto's lijken ernstig op die van haar.
Teksten en leeftijden in ad met korrel zout.
Leeftijd inderdaad ouder dan aangegeven en afkomstig uit "voormalig Oostblok"
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben ook al een paar keer in het verleden bij Victoria/Voilet(ta) geweest. Is een Russische dame die inmiddels rond de 50j zal zijn. Wel netjes verzorgd. Ik ging er vaak naartoe omdat het last minute kon en dicht bij werk is. Een keer was het goed, kreeg zelfs massage ervoor en erna. De andere keren had ze er niet echt zin in en nam ze geen initiatief. Ik zoek inmiddels naar andere adresjes in de buurt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan