Recensie Violeta, Amsterdam (voorheen Almere, Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4373961-violeta
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind september en op een later moment van 2022 bezocht ik Violeta in Utrecht. Het WhatsApp-contact verliep via een tussenpersoon (zo zei Violeta later) en verliep soepel. Ze ontving in een keurige middenklasse hotelkamer. Violeta opende de deur in lingeriesetje. Het eerste wat opviel was dat ze inderdaad de dame van de profielfoto's was: geen foto's van X jaren terug, onherkenbaar bewerkt, of - nog erger - van een ander persoon. Violeta is dus een mooie dame, type klassiek schoonheid, zonder siliconen of XXL booty die je bij veel andere Zuid-Amerikaanse DVP's ziet. Ze heeft wel enkele tatoeages, maar die zijn niet heel nadrukkelijk aanwezig.

Als cadeautje had ik een fles mondwater meegebracht omdat kussen alleen mogelijk was bij een klik en voldoende hygiëne, zo werd in het voorafgaande WhatsApp-contact gezegd. Dat ik Violeta's moederland (Colombia) kende en Spaans sprak zorgde vervolgens al snel voor een klik, dus er kon gekust worden. :) Voordat we verder gingen wilde ik echter eerst even plassen. Dit was wat moeilijk, gaf Violeta aan. Toen ik reageerde dat vrijen met een lege blaas toch echt fijner is, bleek de reden van Violeta's weerstand: op het toilet zat de collega-landgenoot (eveneens in lingerie) waarmee ze de kamer deelde. Schaapachtig lachten we elkaar toe, waarna ik toch snel mijn blaas kon legen.

Met de collega weer op het toilet, begon Violeta mij op haar knieën fijn te pijpen, mij ondertussen aankijkend met haar mooie donkere ogen. Hierna neukten we: eerst "missionaris" en daarna "doggy". Ik kon niet al te hard of diep stoten omdat dit onplezierig was voor Violeta; een probleem waar ik (vanwege formaat penis) bij veel DVP's tegenaan loop. Dit verminderde het plezier (voor mij) wat, maar desalniettemin was het in zijn geheel nog steeds een leuke date.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4373961-violeta
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Foto's zijn echt en actueel. Ze geven een goed beeld van hoe ze is.

Ze heeft een strak lijf, mooie vrolijke borsten, en een lekkere stevige kont!
Ze was vrolijk en het ijs was snel gebroken, de locatie in Almere was mooi privé.

Ik had geen problemen met stoten en het intieme gedeelte. (normaal geslacht @The O ;))

Het was geen GFE, Daarvoor mis je het tongzoenen, of zoenen op de mond. Maar ze was wel lekker mijn nek aan het zoenen tijdens het dansen.

Ze was totaal niet met haar telefoon bezig of afgeleid, ik had een heerlijk uur met een prachtige dame. Ik ga nog een keer langs.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4373961-violeta
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vanmiddag bij Violeta geweest, die gelukkig in Utrecht ontving. Ik kan de bovenstaande recensies over Violeta beamen. Ze is erg lief, totaal niet gehaast en super lekker … die billen, ik zou daar wel uren mee bezig kunnen zijn. Alles leek me puur natuur.

Prima loactie. Makkelijk te vinden, gratis parkeren. En schone flat.

Direct na binnenkomst begon ze me al uit te kleden, te bevoelen en te zoenen (niet op mond of met tong helaas).
Tongzoenen of zoenen op de lippen deed ze dus niet, maar verder zoende ze overvloedig (wang, nek lichaam). ik mocht haar ook overal kussen, likken en aanraken. Pijpen alleen mc, maar dat deed ze wel erg goed. Een groot deel van mijn tijd heb ik besteed aan het geven van 'lip service' waar ze wel van kon genieten. Uiteindelijk de 1e ronde afgesloten met reverse cowgirl. Na een massage, begon ze zelf weer met wat trekwerk en pijpen … wat volgde was min of mee een herhaling van de 1e ronde, hoewel ik mijn kruit al verschoten bleek te hebben.

Deze date was toch wel het dichtste dat ik in de buurt van gfe ben gekomen zonder tongzoenen en pijpen zc. Ook haar geluiden en bewegingen tijdens de sex waren zo subtiel en overtuigend, dat het als gfe aanvoelde zelfs als het allemaal gespeeld was.

Met mijn gebrekkige Spaans en haar gebrekkige Engels konden we toch ook nog wat praten.

Ik had eigenlijk voor een 1/2 uur geboekt, maar besloot al na 10 minuten te verlengen tot 1 uur, wat mogelijk was. Ze heeft niet een keer om de extra €100 gevraagd en ik heb het na afloop op de tafel gelegd.

Al met al een zeer geslaagde date.

p.s. Dank wederom aan The O, die zijn bezoek aan Violeta beschreef (nav zijn eerdere recencie had ik onlangs een succesvol bezoek aan Gaby https://www.girlsreview.nl/threads/gaby-utrecht.25213/#post-442140).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4373961-violeta
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wow, wat een mooie vrouw is dit! Inderdaad die van de foto's. Maakte een vrolijke, vriendelijke indruk. Het is een grote pre als je Spaans kan spreken of verstaan. Ontvangst was in Amsterdam op loopafstand van de metro. De ruimte zelf was niet zo heel gezellig en het arme bed kan wel wat WD-40 gebruiken.

Pmc en neuken gaf me weer het idee dat ik bij een raamdame was. Ze weet goed te verleiden al wendt ze haar mond af waardoor zoenen niet mogelijk is. Toch was het neuken wel erg goed. Had voor en half uur geboekt maar stond na een kwartier buiten als een blij man. Als er niet gedoucht hoeft te worden en je hebt elkaar weinig te zeggen dan blijft alleen het neuken over en dat was goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4373961-violeta
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Uiterlijk
Wat een lekkerding , mooi gezicht en glimlach. Haar lichaam is wonderlijk, mooi slank en atletisch en haar billen zijn super...
Ze ziet er zelfs beter uit dan de fotos op kinky, zeker haar mooi billen 😍. Weinig aandacht gegeven aan haar tieten, maar die zagen en voelde goed.

Totaaloordeel uiterlijk: 4.5/5

Services
Violeta is erg lief en kan je behoorlijk goed opgeilen. Zoenen is jammer genoeg niet mogelijk, je mag wel haar hele lichaam zoenen en likken.
Pijpen doet ze met condoom, niet heel speciaal maar wel goed genoeg en af en toe deepthroat. Het intieme gedeelte was echt super, ik ben redelijk vanilla en kon haar in alle standjes nemen zonder problemen. Rijden doet ze erg goed en lekker, ik was te opgewonden en kwam redelijk snel klaar.
Ik kreeg toen een lekker massage, het was niet heel speciaal maar maakte me wel heel snel geil.
Ze nam zelf de initatief voor de 2e keer, ik mog haar meer dan 15min bewonderen in reverse cow girl, waar ze nonstop op en neer ging terwijl ik lekker stil lag.
Ze heeft echt een goeie conditie 😆. En uiteindelijk afgemaakt in doggy, wat een mooie uitzicht.

Ik kon bij haar 2x klaarkomen, dit gebeurd niet vaak bij mij. Maar haar billen :love:.

Totaaloordeel service: 4/5

Communicatie
Contact ging via Whatsapp en ze reageerd best wel snel. Wanneer je vraagt geeft ze duidelijk aan wat ze wel en niet doet, dus je krijgt later geen bullshit.
Ze spreekt een beetje Engels, genoeg om te communiceren en voor small talk.

Totaaloordeel communicatie: 3.5/5

Ontvangstlocatie
Ik heb haar bezocht in Amsterdam Zuid, parkeren was geen probleem en kon het makkelijk vinden. Vond het wel een beetje jammer dat haar kamer redelijk donker is en kon niet douchen bij haar. En de bed... was hard en niet comfortable en piepte als een gek, had haar liever genomen op de sofa maar dat mocht niet.

Totaaloordeel locatie: 3/5

Eindoordeel: 4/5
Ik vind het jammer dat ze niet zoent en pijpt zc, maar ze is echt super lekker en mijn type. Ga haar zeker nog een keer bezoeken wanneer ze op een betere bed heeft :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan