WHEM Violeta, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Violeta bij twee afzonderlijke verblijven in Utrecht bezocht. Zoals wel meer DVP's werkt ze een korte periode in Nederland en vliegt dan weer naar Zuid-Europa waar ze woont. Oorspronkelijk komt ze uit Colombia. De profielfoto's geven Violeta goed weer. Het is een mooie en vriendelijke vrouw. De sex was okay, niet super maar dat ligt ws. meer aan mij (moest nogal voorzichtig doen i.v.m. grootte geslacht).
 
Wat zonde, maak je dat wel vaker mee dat je zo voorzichtig moet doen? Misschien beter maar stoppen joh, anders wordt het zo problematisch allemaal.

Misschien dat je wel nog een recensie wilt maken met wat meer concrete info 👍
 
Wat zonde, maak je dat wel vaker mee dat je zo voorzichtig moet doen? Misschien beter maar stoppen joh, anders wordt het zo problematisch allemaal.

Misschien dat je wel nog een recensie wilt maken met wat meer concrete info 👍
Ja, dat maak ik vaak mee. Hier al uitvoerig aan bod gekomen. Wat bedoel je met "misschien maar beter stoppen"?

Ik zal een recensie schrijven, maar: 1) ik vraag mij af of die van waarde is voor anderen vanwege het idiosyncratische karakter; 2) Violeta valt voor mij een beetje in de tussencategorie: niet heel goed of slecht. Meestal schrijf ik reviews bij opvallende ervaringen (positief of negatief): mijn herinnering kan me dus in de steek laten.
 
Dat kan in veel gevallen idd niet. Vanzelfsprekend houd ik tijdens de seks in de gaten hoe het voor de dame is, en stop ik als het - ook bij minder hard en/of diep - onplezierig is.
 
Maar hoe weet je dat O? Stel dat je sekspartner een hoge pijngrens heeft en de pijn maar accepteert, terwijl je nu zeker weet dat het meestal zeer doet, dan kan je toch niet op jouw gevoel afgaan? Jij weet niet hoe het voelt als een pik constant tegen je baarmoeder aan beukt..
 
Communicatie (vragen, kijken, horen): net als bij elke andere interactie tussen twee mensen. Dat is (helaas) het enige instrument om te ervaren hoe de ander een situatie beleeft. Als ik een DVP voor de eerste keer aanraak (bijv. een lichte aanraking van haar hand) vraag ik vaak vrij automatisch al - ook omdat ik mij bij zo'n betaalde constructie nog steeds wat ongemakkelijk voel - of zij dit okay vindt. Zo ook vóór en tijdens elke volgende handeling, indien dit niet evident is.

Het kan idd zijn dat ik signalen mis, net zoals dat in 'ander' - niet seksueel - contact kan gebeuren, en de ander de situatie onprettig vindt. Dat is vervelend, maar kan an sich geen reden zijn een bepaalde handeling maar niet meer te verrichten; dan zou elk contact tussen DVP en cliënt onmogelijk worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan