VIPGangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgende vip gb met Emma starr op 07 september. Iemand een idee wat dan de mogelijkheden zijn aangezien Emma ook vaak bare doet...
In Den Haag is het niet bare. Vorige week in België deed ze niet aan anaal en was pijpen een groot deel van de tijd niet mogelijk omdat ze met haar hoofd op 2 kussens lag en ook nog eens op een verhoogd podium. Bij een eerdere gangbang in Den Haag lag ze gewoon op een matras en was pijpen wel mogelijk (pijpen is standaard zonder condoom maar als je het liever met doet is dat naar ik aanneem geen bezwaar).
 
In Den Haag is het niet bare. Vorrige week in België deed ze niet aan anaal en was pijpen een groot deel van de tijd niet mogelijk omdat ze met haar hoofd op 2 kussens lag en ook nog eens op een verhoogd podium. Bij een eerdere gangbang in Den Haag lag ze gewoon op een matras en was pijpen wel mogelijk (pijpen is standaard zonder condoom maar als je het liever met doet is dat naar ik aanneem geen bezwaar).
Dus is dit een afrader wat jou betreft?
 
Want eerst benoem je de negatieve kant van een feestje met Emma Starr die je zelf hebt meegemaakt in België, om vervolgens af te sluiten met een verwijzing uit het Haagse verleden en de hoop/verwachting/aanname/belofte (?) dat het "wellicht" de 7e anders zal zijn.

Niet bepaald een aanbeveling dus....
België was een ander verhaal, noemde dat alleen maar om te laten zien dat de ene gangbang de andere niet is en er dus geen garanties zijn. Anderzijds is de aanname dat het gebodene in Den Haag op een lijn zal liggen met de feestjes die men daar gebruikelijk organiseert (inclusief het feestje dat Emma daar eerder met diezelfde organisator gaf) verre van onrealistisch. Mijn recensie van haar eerdere optreden in Den Haag op Hookers is destijds zelfs meermaals door de organisator gebruikt als reclame voor haar vervolgfeestjes aldaar dus dat las kennelijk wel als een aanbeveling :).
 
België was een ander verhaal, noemde dat alleen maar om te laten zien dat de ene gangbang de andere niet is en er dus geen garanties zijn. Anderzijds is de aanname dat het gebodene in Den Haag op een lijn zal liggen met de feestjes die men daar gebruikelijk organiseert (inclusief het feestje dat Emma daar eerder met diezelfde organisator gaf) verre van onrealistisch. Mijn recensie van haar eerdere optreden in Den Haag op Hookers is destijds zelfs meermaals door de organisator gebruikt als reclame voor haar vervolgfeestjes aldaar dus dat las kennelijk wel als een aanbeveling :).
Alle goedbedoelde reclame ten spijt; Emma heeft afgezegd...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan