VitaRose Bemmel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke dame, echt een spraakwaterval.
Goeie ontspanningsmassage, verwacht niet meer dan dat.
 
Inderdaad leuke dame die graag en veel praat.
Van te voren even bespreken wat je verwacht van de massage.
Ze probeert daar rekening mee te houden.

IKKE
 
Hallo , deze week bij Gera geweest de blonde vanop de foto.
Als je daar bent is bespreekbaar wat je wensen zijn.
Als je een goede massage wil en vrolijk naar buiten wil gaan is het zeker een leuk adresje. 😏
 
Er is Idd een privé mini wellness te huur maar dat staat los van de massages , dus daar gaan ze niet mee in, ga je zelf een partner moeten meebrengen
 
Ben hier onlangs geweest, bij Gera, helaas geen succes, wel gezellig maar verwacht niet meer dan een normale massage.

Iemand andere ervaring, PB me want ik vond het toch wel een hele aantrekkelijke en leuke vrouw :)
 
Bij dit soort salon gaan peuteren naar extra is echt zwemmen tegen de stroom in.

Ik zou zeggen over wat je tot nu toe krijgt: love it or leave it.
 
Vergeet niet dat dit massage advertenties zijn hè , dus hoofdzaak is goede massage en als je ze met respect benaderd kan je meer verwachten ☺️
 
Vergeet niet dat dit massage advertenties zijn hè , dus hoofdzaak is goede massage en als je ze met respect benaderd kan je meer verwachten ☺️
Nee dus, je kan niet meer verwachten. Wellicht wel op hopen maar niet verwachten.

Nederlandse salons zijn over het algemeen heel duidelijk. Of ze gaan voor de extra´s en communiceren dit ook of het zijn serieuze salons waar het gewoon niet bespreekbaar is. Wanneer het een serieuze salon lijkt en ook nog aan huis en ze bieden niks aan. Ga er dan gewoon vanuit dat er niks mogelijk is en ga niet peuteren.

In de aziatische salons is dit heel anders. Een tekst `geen erotiek` hoeft niks te betekenen. Dat geeft geen richting of het wel of geen kans van slagen heeft. Deze salons vinden het veel moeilijker of duidelijk te communiceren over wat ze wel en niet doen en blijven dan vaak schimmig. Een band opbouwen helpt dan. Ik heb ooit bij een leuke Thai in Arnhem regelmatig het signaal gekregen dat er niks kon. na een tijdje ging de deur open en na weer een tijdje wilde ze er geen extra geld meer voor hebben omdat de band te sterk was geworden. Dat zijn parels. Zoek dit niet bij salon als Vitarose.
 
Meerdere malen geweest. Leuke, knappe en lieve vrouw. Heerlijke rozengeurige olie. Echt een verwennerij.

Het is een spa/wellness, geen thaise salon. Ze is niet preuts, maar massage = massage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan