Recensie Vittoria, Den Haag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7102212-vittoria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week bij deze mooie schone latina geweest ze ontvangt bij de megastores|(laakhaven) in de buurt in een mooi appartement
bij binnenkomst me tool gewassen en hierna kon het feest beginnen,.
Ze heeft echt hele mooie ronde vormen wat ik nog nooit heb geprobeerd eerlijk gezegd ik pomp normaal alleen de roemeense kleine slanke poppetjes, namelijk ze is een echte latina die met mooie volle borsten en mooie dikke kont heerlijk gewoon een keer wat anders is me goed bevallen
ze heeft me eerst lekker afgetrokken bracht toen het condoom aan en begon me heerlijk te pijpen met diepuh halen ze keek me hier erg geil bij aan.
Hierna heb ik ook Vittoria op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te pompen dicht ging echt lekker en ze genoot door heerlijk te kreunen hier ook van, de passie spoot er vanaf en haar kutje werd steeds warmer en warmer wat het gevoel van pompen alleen maar versterkte.
Hierna heb ik haar van achter genomen had hele goede hou vast met zon enorme latina kont haar lichaam lijkt een beetje op die van Dotie van de doubie die normaal altijd links achteraan stond in de doubie bij 40K haar al langs niet meer gezien overigens,.
Doggy gings zelfs zo goed dat ik me kapot zweettte en van doggy naar plat doggy ging ik pompte er echt op los zo heerlijk was het, het duurde ook niet voldoet ik haar helemaal vol spoot van genot heeerlijk gewoon in die mooie kut(wel in het cd natuurlijk hahah) van haar en je het enorm veel houvast met zon enorme kont.
Ik ga zeker weten terug naar haar het is echt een schoonheid en ze is heel lief passie vol
Ik moest wel wennen aan haar vormen grote tieten en lekker dikkuh kont om tegen aan te stoten.....lekker hoor hahaah
ze doet ook aan TZ maar niet met iedereen zegt ze al zoenen ook niet met iedereen dat bekijkt ze per persoon
het is echt een passie volle dame dat wel
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7102212-vittoria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aiii @modjomaster na jouw overheerlijke revieuw de stoute schoenen aangetrokken.

Helaas heb ik niet dezelfde ervaring gehad, na 10 min begon ze te roepen you have to finish, ik zei ik heb 30 min, na 5 min zei ze het weer, toen maar zelf afgemaakt en klaargekomen op haar borsten.

Ze was volgens mij niet helemaal helder, tijdens het neuken gaat ze facetimen met een klant die na mij komt, zegt ze doodleuk you have to wait. Modjomaster, misschien belde ze jou, je had weer zin :p

Me kleren aangetrokken, en toen zei ze dat ze morgen naar Spanje gaat en heel druk heeft en dat ze ergens in februari terugkomt en dat ik nog 10 minuten extra krijg.

Het is wel de mooie dame van de fotos, mooi figuur billen em borsten. Maar haar huid is niet helemaal vlek-, kras- en kleurvrij.

Herhaling niet!
 
wat jammer dat je slechte ervaring hebt ervaren broeder @DonaldDucky ik had ook een half uurtje met haar maar helemaal geen tijdsdruk ever wat bedoel je met vlek vrij ze zit wel onder de tatoes hahah maar geen pukkels, acne of gordelroos vlekken ik let daar namelijk heel erg op ik heb me zelfs in de badkamer late na pijpen in vol licht
 
Ze had blauwe plekken op haar benen, scrammen en krassen. En op haar linkerbil zat iets wat leek op een schrale plek, wil het geen wrat noemen, maar zoiets

Ps mijn review is niet om haar zwart te maken ofzo. Misschien had ze haar dag niet ofzo.

Het was indd donker, ik zei doe maat gordijnen open en toen viel het op. Bij 1 been had ze haar panty tot aan haar kuiten nog aan om iets te verbergen.
 
ik heb die blauwe plekken niet gezien van de week broeder bij mij had ze helemaal niks aan ik kon heel goed haar lichaam zien broeder misschien heeft ze die blauwe plekken pas opgelopen ik hoop niks ernstig
ja inderdaad broeder misschien was ze niet zo lekker die dag of had ze haar dag niet kan gebeuren toch
ik heb haar billen toch van zeeer dichtbij bekeken en gelikt zelfs hahaah
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan