Recensie Vivien, privé Sofie, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Moris

Newbie
12
29/06/22
12
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vivien-is-terugpure-naturelle-gfe.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor het eerst naar dit gekende privéhuis gegaan. (Blijf er weg als je niet van trappen houdt.)
Ik ging zonder afspraak, Vivien was de enige beschikbare dame.
Ze was niet onvriendelijk, maar alles was tegen haar zin.
'Tongzoenen voluit', zoals in haar advertentie staat: totaal onjuist. Mijn tante nonneke zoent minder kuis dan Vivien. (En nee, ik ga u niet voorstellen aan mijn tante nonneke.) Pijpen: redelijk, maar niet wow - terwijl er bij mij nochtans niet veel nodig is om me naar hogere sferen te brengen. Intiem: ze ging op mij zitten en wou het duidelijk op die manier afwerken. Toen ik vroeg om van positie te wisselen, was dat er duidelijk te veel aan. Toen lagen we dus missio, maar ik mocht ook niet écht op haar liggen. Voor alle duidelijkheid: ik ben geenszins obees, riek niet uit mijn mond, ben niet bruut.
De massage nadien was niet onaangenaam, maar ook niet meer dan wat wrijven. Ondertussen vertelde ze over haar tattoos. 'Fuck you' op haar been vat het wel goed samen, denk ik.
Geen herhalingsgevaar. Spijtig dat mijn eerste kennismaking met dit adres zo matig was.
 
Voor het eerst naar dit gekende privéhuis gegaan. (Blijf er weg als je niet van trappen houdt.)
Ik ging zonder afspraak, Vivien was de enige beschikbare dame.
Ze was niet onvriendelijk, maar alles was tegen haar zin.
'Tongzoenen voluit', zoals in haar advertentie staat: totaal onjuist. Mijn tante nonneke zoent minder kuis dan Vivien. (En nee, ik ga u niet voorstellen aan mijn tante nonneke.) Pijpen: redelijk, maar niet wow - terwijl er bij mij nochtans niet veel nodig is om me naar hogere sferen te brengen. Intiem: ze ging op mij zitten en wou het duidelijk op die manier afwerken. Toen ik vroeg om van positie te wisselen, was dat er duidelijk te veel aan. Toen lagen we dus missio, maar ik mocht ook niet écht op haar liggen. Voor alle duidelijkheid: ik ben geenszins obees, riek niet uit mijn mond, ben niet bruut.
De massage nadien was niet onaangenaam, maar ook niet meer dan wat wrijven. Ondertussen vertelde ze over haar tattoos. 'Fuck you' op haar been vat het wel goed samen, denk ik.
Geen herhalingsgevaar. Spijtig dat mijn eerste kennismaking met dit adres zo matig was.
Bedankt. Ze sprak mij wel aan maar na dit te lezen ...
 
Deze dame deed vroeger sowieso al geen tongzoenen dus zal ze dat voor dezelfde prijs nu ook niet doen, dat kon je niet weten omdat dit zo op haar profiel staat, ik zou je aanraden eerder een Belgische dame te bezoeken als je werkelijk wilt tongzoenen wilt!
 
Deze dame deed vroeger sowieso al geen tongzoenen dus zal ze dat voor dezelfde prijs nu ook niet doen, dat kon je niet weten omdat dit zo op haar profiel staat, ik zou je aanraden eerder een Belgische dame te bezoeken als je werkelijk wilt tongzoenen wilt!
Inderdaad is niet echt een aanrader, zeker geen herhalingsgevaar.
Ik vind zelfs niet de moeite om haar te quoteren. 1 ster, meer zeker niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan