Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan ik alleen maar beamen.

Puur op gevoel vertrouw ik trouwens geeneen van die drie advertenties. Zien er allemaal net iets te gephotoshopped uit. Als je daar je verwachtingen op zou baseren dan kan je praktisch enkel teleurgesteld zijn vrees ik.

Ik vind het toch een beetje kort door de bocht om dames die de moeite hebben genomen om (semi-)professionele foto's te laten maken sowieso niet te vertrouwen. Ik heb al wel regelmatig zo'n dames bezocht, zonder me bekocht te voelen. Ik hou er uiteraard wel rekening mee dat ze er (wat) minder perfect gaan uitzien dan op de duidelijk gephotoshopte foto's, maar dat wil niet zeggen dat ze fake zijn, of er helemaal niét op gelijken.

Hiermee spreek ik me trouwens niet uit over de 3 vermelde advertenties: heb met geen van hen ervaring en kan/wil dan ook niet oordelen.

Dus, je gevoel kan wat mij betreft inderdaad wel correct zijn, maar evengoed misschien niet. (het is dan ook "maar" een gevoel natuurlijk - no offense)
 
iemand al eens geweest ?

ze is al een aantal maal naar Leuven gekomen, ziet er een schoon madam uit, mss te schoon ?
kijk alsjeblieft naar de eerdere beoordelingen onder:
 
iemand al eens geweest ?

Jennyfer (23 jaar)

Het profiel van Jennyfer (23 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32496993403.
old.redlights.be
old.redlights.be

kijk alsjeblieft naar de eerdere beoordelingen onder:
https://www.girlsreview.nl/threads/jennyfer-leuven.3979
 
Heb ooit contact gehad met haar via mail, ... toen ik suggereerde dat haar prijs toch wel heel hoog was vertelde ze dat de prijs van de hotelkamer waar ze die betreffende wel voor haar was (was toen in Hasselt), dat de kost van de massageolie eveneens voor haar was en blablabla, mij was het duidelijk dat ze er vooral veel geld wilde uit halen.
Blijkbaar heeft nog niemand hier met haar effectief afgesproken. Foto's enzo zien er wel goed uit, maar die prijs idd, veel te hoog..
 
Hoi,

per toeval volgende dame tegengekomen op Redlights...

Aangezien het aanbod van goede nederlandstalige dames uit de regio Leuven niet zo groot is... ben ik wel echt benieuwd als iemand haar al ontmoet heeft...
Dank voor de feedback
 
Neen, gelukkig niet, ben er zeker van dat er fysiek toch een pak beter te vinden is tussen de duizenden die aangeboden worden.
Hey Experti ... niet iedereen valt op/zoekt dezelfde dames he (gelukkig). Over smaken en kleuren ... Of een dame je persoonlijk aanspreekt of niet draagt helemaal niks bij tot dit forum. Misschien val ik op volle "het kon mijn buurvrouw zijn" dames van middelbare leeftijd en kick jij op magere mannequinpopjes met fake borsten en opgespoten lippen. Met beide is niks mis ... het is maar waar je op valt.

Er zullen ook dames zijn die dit forum volgen (vermoedelijk niet in dit specifieke geval), en ik kan me voorstellen dat het verre van leuk is voor hen om zo'n opmerkingen te lezen (ook al blijft het bij jou dan nog heel beschaafd ... ik heb al andere dingen gelezen soms).

Neem het zeker niet persoonlijk, maar het stoort me op dit forum regelmatig dat er mannen zijn die het nodig vinden hun mening over het uiterlijk van een dame te geven, ook al hebben ze in de verste verte geen intentie om er ooit mee af te spreken. Ik kon het deze keer niet laten om er eens op te reageren ... sorry :)
 
Ja, mijn oprechte excuses, was nogal kort door de bocht zonder uitleg.
Wat mij stoort is de advertentie op zich, het verkeerdelijk voorstellen van de dame. Dit beschouw ik als bedrog: 1,55m en 65kg.
Sommige foto's zijn zeker aangepast, op andere constateer ik geen 65kg maar MINSTENS 75kg tot 80kg.
Dit is wat ik eigenlijk wilde aankaarten en niet de dame op zich, heeft inderdaad geen belang, maar de oprechtheid van de feiten is wel een groot probleem.
Uit 100 profielen moet je er zeker 90 elimineren om deze redenen en het verslecht elke week, dat vind ik toch een schrijnend probleem.
Maar..nogmaals sorry for that.
 
Hoi,

per toeval volgende dame tegengekomen op Redlights...

Aangezien het aanbod van goede nederlandstalige dames uit de regio Leuven niet zo groot is... ben ik wel echt benieuwd als iemand haar al ontmoet heeft...
Dank voor de feedback
Zat vroeger in Antwerpen, op vergane forum ooit beschreve onder andere naam, meen weinig positieve feedback gezien te hebben. Zelf geen ervaring mee dus for what it's worth…
 
Laat jullie niet vangen door al die nieuwe zgn. "Griekse" dames in St.Joost-ten-node en Sint-Gillis.
Ze bieden allemaal zo gezegd "all services" of "full services" voor €130/u (of €120), hebben in hun profiel ook zowat alles aangevinkt en gebruiken ook nog eens vaak identiek dezelfde tekst in hun ad. Maar bovenal gebruiken ze allemaal gestolen foto's van modellen allerhande.
Ik heb er al via Yandex.com een aantal kunnen traceren en geraporteerd, maar er zijn er nog enkele verdachte waarvan ik op Yandex geen treffers vind (maar die voor de rest ook een identiek profiel gebruiken), zoals:

1) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/charisma-full-services-3.html

2) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-all-services-5.html

3) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirabela-all-services-8.html

4) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ema-all-services-3.html ==> al wel geraporteerd

5) https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/oana-all-services-hot-3.html ==> ook al geraporteerd
 
Dat de foto's in de advertenties niet overeenstemmen met wat je ter plaatse vastelt is meer de regel dan de uitzondering. Ik heb een gouden regel die mij behoedt voor al die fake foto's en te grote teleurstellingen als je de dame van de advertentie werkelijk ontmoet.
Ik doe zeker 5 à 10 jaar bij de ouderdom vermeld op de advertentie. En doe er ook zeker 5 à 10 kilo bij. Meestal neem ik niet meer het ricico om een verplaatsing te maken. Tenzij andere wandelaar op een forum kunnen bevestigen dat de informatie van de advertetie klopt. Maar dan nog neem ik met een dikke korrel zout wat andere wandelaars soms vertellen. Smaken verschillen nogal eens. Nooit met te hoge verwachtingen naar een DVP gaan... ! :cautious:
 
Dat de foto's in de advertenties niet overeenstemmen met wat je ter plaatse vastelt is meer de regel dan de uitzondering. Ik heb een gouden regel die mij behoedt voor al die fake foto's en te grote teleurstellingen als je de dame van de advertentie werkelijk ontmoet.
Ik doe zeker 5 à 10 jaar bij de ouderdom vermeld op de advertentie. En doe er ook zeker 5 à 10 kilo bij. Meestal neem ik niet meer het ricico om een verplaatsing te maken. Tenzij andere wandelaar op een forum kunnen bevestigen dat de informatie van de advertetie klopt. Maar dan nog neem ik met een dikke korrel zout wat andere wandelaars soms vertellen. Smaken verschillen nogal eens. Nooit met te hoge verwachtingen naar een DVP gaan... ! :cautious:

Ja, dat van die 5 à 10 jaar & kilo's, daar kan 'k wel inkomen. 😁 Het zijn absoluut de uitzonderingen waar dit niet voor opgaat. En al zeker bij (semi-)professionnele foto's.

En ik probeer me ook zoveel mogelijk te baseren op positieve reviews, maar indien niets beschikbaar en niet te ver uit de weg, zal ik het er af en toe toch ook zo op wagen. Kan teleurstellingen opleveren, maar evengoed onverwacht fijne ervaringen.
 
Heeft iemand al ervaring met deze dame ?
Zoals dikwijls het geval vrees ik dat er iets niet klopt in de advert. Ze geeft zichzelf een cupmaat D, maar op de foto's in zwarte lingerie zie ik amper een cupmaat A ... De foto's met rode gloed lijken ook niet niet op de dame met zwarte lingerie. Op basis hiervan verplaats ik mij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan