Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is zij echt? Of "too good to be true"?
Echt, heb haar al gecontacteerd jaren terug toen ze hier was en 'minder bekend'

Maar nooit van gekomen om ze echt te boeken

Zie ook haar insta, je ziet haar lopen in de straten van Brussel, Belgische nummerplaten etc etc

Ook haar profiel beschrijving op insta toont aan dat ze nu aan het reizen is door Europa: BE

zou er niet te lang mee wachten als je deze wil bangen dus

Ja, af en toe passeren er parels door het hart van Europa...
 
Echt, heb haar al gecontacteerd jaren terug toen ze hier was en 'minder bekend'

Maar nooit van gekomen om ze echt te boeken

Zie ook haar insta, je ziet haar lopen in de straten van Brussel, Belgische nummerplaten etc etc

Ook haar profiel beschrijving op insta toont aan dat ze nu aan het reizen is door Europa: BE

zou er niet te lang mee wachten als je deze wil bangen dus

Ja, af en toe passeren er parels door het hart van Europa...
Ze heeft ook een tweede profiel op redlights met een ander nummer.
 
Ik zeg toch nergens dat ze fake is? "Ze zegt toch dat haar foto's echt zijn, ze zegt er alleen niet bij van wie die echt zijn." was een grapje, get over it.

Maar iemand die naar haar advertentie vraagt zou misschien ook wel geïnteresseerd zijn in haar tweede advertentie met ander nummer?

Mensen moeten zelf hun conclusies trekken, ik deel gewoon feiten.

Ik kan daar zelfs nog bijvertellen, wederom voor de geïnteresseerden, dat er een topic gestart werd over haar: https://www.girlsreview.nl/threads/roma.33245

Met wat geluk kan @Drexl daar zelfs nog iemands ervaringen lezen binnenkort.
 
Ze heeft ook een tweede profiel op redlights met een ander nummer.
deze dingen op zich kunnen reden zijn tot argwaan, dat klopt

maar, alle andere bovenstaande feiten, doen dit teniet

Moest ik haar instagram indertijd niet ontdekt hebben, zou ik nooit die profielen met die fotos gelinkt hebben aan deze specifieke persoon

maar ik herinner mij haar profiel van indertijd nog, heb mijn research gedaan, ben op haar instagram gebotst (weet niet meer hoe), en gelukkig herinner ik me haar naam nog, want dit is dacht ik ook haar nieuwe instagram.


Twee nummer, en twee profielen, ok raar (alhoewel, dat hoeft niet per se een slecht teken te zijn, maar is begrijpelijk dat mensen dit onbetrouwbaar vinden), maar de dame is echt en ze is aan het toeren door Europa, en is momenteel in België.

Neem het van mij aan, als je twijfelt, niet doen, als je kan gaan, gewoon gaan.
 
Ik zeg toch nergens dat ze fake is? "Ze zegt toch dat haar foto's echt zijn, ze zegt er alleen niet bij van wie die echt zijn." was een grapje, get over it.

Maar iemand die naar haar advertentie vraagt zou misschien ook wel geïnteresseerd zijn in haar tweede advertentie met ander nummer?

Mensen moeten zelf hun conclusies trekken, ik deel gewoon feiten.

Ik kan daar zelfs nog bijvertellen, wederom voor de geïnteresseerden, dat er een topic gestart werd over haar: https://www.girlsreview.nl/threads/roma.33245

Met wat geluk kan @Drexl daar zelfs nog iemands ervaringen lezen binnenkort.

je insinueert het wel overduidelijk, dermee mijn respons,

ow I am over it....
over what eigenlijk? 🤷‍♂️

En derbij, veel nieuws of interessants wordt daar niet vertelt, is gewoon iemand die vraagt naar ervaringen vraag ook.

En spijtig genoeg, er is nog niemand effectief geweest en die over haar geschreven heeft, ook niet op het franstalige forum voor zover ik kan lezen.
 
Heb ze nooit bezocht, maar ik herinner mij haar van vroegere advertenties.
Toen heette ze July en zag er ook minder bewerkt uit.

 
Heb ze nooit bezocht, maar ik herinner mij haar van vroegere advertenties.
Toen heette ze July en zag er ook minder bewerkt uit.

ah just!
July was de naam die ze toen gebruikte

thx voor deze update, dan toch een topic over haar op youppie
 

Een echte bom maar vind nergens reviews van haar? Beetje vreemd!
nee hoor, staat gekend als erbarmelijk slecht, ben haar naam vergeten

daarom dat ze nu waarschijnlijk naamloos adverteert, ze heeft haar reputatie niet mee

mijden als de pest!!
 

Een echte bom maar vind nergens reviews van haar? Beetje vreemd!
 
Wauw, bedankt voor de waarschuwing mannen! Geen één positieve ervaring seg.
Jammer wel.. Voor zowel ons als haar. Met die zeldzame, geile look en wat positieve recensies had ze zich volgens mij rijk kunnen neuken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan