WHEM Vlaams Meisje zoekt leuke dates

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

David1992

Newbie
19
19/04/22
1
Heb men twijfels of zij te vertrouwen is maar ze ziet er wel wauw uit iemand ervaring met haar. Vind het wel verdacht dat ze een vooruitbetaling vraagt want uiteindelijk kan ze haar kat sturen dan. Iemand al mee afgesproken?

 
Heb men twijfels of zij te vertrouwen is maar ze ziet er wel wauw uit iemand ervaring met haar. Vind het wel verdacht dat ze een vooruitbetaling vraagt want uiteindelijk kan ze haar kat sturen dan. Iemand al mee afgesproken?

Dat ziet er mij allemaal behoorlijk onbetrouwbaar uit.
Andere en betere.
 
Die foto's ken ik, die heb ik op snapchat gehad, die was vaak bezig met dat contact moest nemen voor date enzo, maar ook op snap antwoorde ze niet. Ze kwam wel uit antwerpen
 
Leest alle berichten en reageert soms (op snapchat) maar indien ik concrete vragen stel over wat ze aanbiedt, reageert ze niet meer. Zoals eerder al vermeld, denk ik ook dat ze gewoon kickt op alle aandacht die ze krijgt.
 
Ze houdt het wel goed vol. Je doet voorstellen, stelt een vraag, dan antwoord ze kort ja of dat kan. Eens het concreet wordt, antwoord ze gewoon niet meer. Fake as hell.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan