Recensie Vlinder, Huize Sandra, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
477
18/02/23
1.512
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Huize Sandra breda
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben gisteren bij H S geweest en heb een date gehad met vlinder 🦋 wauw wat een leuke meid is dat .spontaan en lief ,heerlijk anderhalf uur met haar doorgebracht eerst gezellig praatje gemaakt ,daar na heeft ze mij heerlijk gemasseerd 😊met heerlijke zachte handen ,daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt en heb haar lekker gelikt het was hemels met haar herhaling is zeer groot wat een super gezellige vrouw vlinder heeft een groot G F E gehalte wauw 🤩
 
Het is best wel een mooie dame met goede service alleen is het jammer dat ze al 10 jaar 38 is. Want dat zie je wel aan haar
 
Het is best wel een mooie dame met goede service alleen is het jammer dat ze al 10 jaar 38 is. Want dat zie je wel aan haar
Indd je kunt zien dat ze wel ouder is . Maar ik vind het nog steeds een heerlijke vrouw ,en ze is ook aardig en neemt de tijd niet overhaast vind ik ook fijn , ik geniet er nog steeds van als ik bij haar ben geweest 🥰
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is al (te) lang geleden dat ik bij Vlinder ben geweest, zeker een half jaar ondertussen, maar ik wil me even aansluiten bij de vorige sprekers: een ontzettend fijne leuke vrouw. Ze wil het je echt naar je zin maken. Luistert naar wat je te vertellen hebt en weet vaak de keer daarop nog wel wat van je. Neemt de tijd voor je, waardoor je al snel het gevoel kwijt bent dat de tijd loopt. Heerlijke stem (dat is een dingetje van me). Mooie vrouw met een fijne nuchtere kijk op zichzelf. Open, direct en lekker. De seks? Daarvoor laat ik de scores voor zich spreken.
 
Ben gisteren bij H S geweest en heb een date gehad met vlinder 🦋 wauw wat een leuke meid is dat .spontaan en lief ,heerlijk anderhalf uur met haar doorgebracht eerst gezellig praatje gemaakt ,daar na heeft ze mij heerlijk gemasseerd 😊met heerlijke zachte handen ,daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt en heb haar lekker gelikt het was hemels met haar herhaling is zeer groot wat een super gezellige vrouw vlinder heeft een groot G F E gehalte wauw 🤩
Waarom slechts twee sterren voor het tongzoenen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
270,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Ik ben net terug van huize Sandra in Breda en heb daar per toeval Vlinder getroffen.
Pffff Wauwwwwwwwww echt geweldig wat een lieve, sexy, zachte, stoute en stoere meid is dat, ze is echt een kanjer, superlief en beetje brutaal. Eerst even afrekenen aan Vlinder zelf, ze vraagt meteen of je PZC wil en dan netjes betalen. Daarna kon ik even douchen, alleen en toen beetje kletsen. Ze is leuk, gezellig en erg knap, rond de 40 jaar, goed figuur, mooie borsten en een zalige poes. Ik kreeg een heerlijk massage, daarna de beste pijpbeurt ooit. Als dank heb ik haar lekker gebeft, zalig kutje en kon ik merken dat ze echt genoot hiervan. Twee standjes heerlijk geneukt en toen weer naar huis met een waanzinnige glimlach.
 
Hallo allemaal,

Ik ben net terug van huize Sandra in Breda en heb daar per toeval Vlinder getroffen.
Pffff Wauwwwwwwwww echt geweldig wat een lieve, sexy, zachte, stoute en stoere meid is dat, ze is echt een kanjer, superlief en beetje brutaal. Eerst even afrekenen aan Vlinder zelf, ze vraagt meteen of je PZC wil en dan netjes betalen. Daarna kon ik even douchen, alleen en toen beetje kletsen. Ze is leuk, gezellig en erg knap, rond de 40 jaar, goed figuur, mooie borsten en een zalige poes. Ik kreeg een heerlijk massage, daarna de beste pijpbeurt ooit. Als dank heb ik haar lekker gebeft, zalig kutje en kon ik merken dat ze echt genoot hiervan. Twee standjes heerlijk geneukt en toen weer naar huis met een waanzinnige glimlach.
Je ze is geweldig ,lief mooi en sexy ,en ze kan bijzonder lekker pijpen 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan