Voor de globetrotters onder ons: in hoeveel landen / steden hebben jullie al DVP's bezocht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit zou ik graag in Amsterdam mooie ramen binnenstappen, ben al veel in die stad geweest. Maar, mijn moeder en haar man wonen daar, ik wil niet het risico lopen hen daar tegen te komen als ik in die buurt op stap ben! :oops::oops: De volgende stad na Gent zal waarschijnlijk Antwerpen worden
 
Ooit zou ik graag in Amsterdam mooie ramen binnenstappen, ben al veel in die stad geweest. Maar, mijn moeder en haar man wonen daar, ik wil niet het risico lopen hen daar tegen te komen als ik in die buurt op stap ben! :oops::oops: De volgende stad na Gent zal waarschijnlijk Antwerpen worden
kans is natuurlijk heel klein dat een inwoner van Amsterdam op de wallen gaat rondlopen (zeker als het van raam tot gracht volstaat met toeristen)
ach en kom je je stiefvader tegen, dan heb je voortaan een leuk onderwerp om over te praten op de verjaardagen ;)
 
kans is natuurlijk heel klein dat een inwoner van Amsterdam op de wallen gaat rondlopen (zeker als het van raam tot gracht volstaat met toeristen)
ach en kom je je stiefvader tegen, dan heb je voortaan een leuk onderwerp om over te praten op de verjaardagen ;)

Ik heb met mijn ouders, mijn stiefvader en mijn zus nooit van mijn leven gepraat over alles wat met intiem contact en de daarbij horende gevoelens te maken heeft. Zij begonnen daar nooit over tegen mij, deden alsof dat niet bestaat. Ik stel me serieus de vraag: zouden zij wérkelijk denken dat ik die behoefte niet heb? :eek: En zich nooit afvragen hoe ik toch aan mijn trekken kom? Want ik heb nooit een relatie gehad, en dan stelt iedereen dezelfde oplossing voor om toch je seksuele verlangens te bevredigen.
 
- België
Antwerpen
Gent
Sint Niklaas
Brussel
Mechelen
Luik
Brugge
Aarschot
Diest
Lokeren
Eeklo
Lommel
Genk
en nog veel meer in dorpen en gemeenten.

- Nederland
Hulst
Roosendaal

Verder geen buitenlandse ervaring tenzij met de eigen partner.
 
Laatst bewerkt:
Wat een leuk topic. Ik moest even goed nadenken, maar kom toch op een aardig lijstje (in ongeveer 30 jaar).

Nederland:
  • Den Haag (ramen)
  • Leiden (privéhuis)
  • Den Haag (privéhuis)
  • Amsterdam (ramen)
  • Haarlem (ramen)
  • Den Haag (club)
  • Alkmaar (ramen)
  • Nijmegen (ramen)
  • Den Bosch (privéhuis)
  • Maastricht (privéhuis)
  • Utrecht (ramen)
  • Maastricht (club)
  • Leiderdorp (club)
  • Nieuwegein (privéhuis)
  • Utrecht (privéhuis)
  • Eindhoven (ramen)
  • Leiden (hotel)
  • Amersfoort (privéhuis)
  • Groningen (ramen)

Europa:
  • Antwerpen (ramen)
  • Parijs (ramen/privé ontvangst)
  • Praag (privéhuis)
  • Gran Canaria (hotel)
  • Praag (club)
  • Barcelona (privéhuis)
  • Frankfurt (club)
  • Gran Canaria (club)

Buiten Europa:
  • Aruba (hotel)
  • Hong Kong (club/privéhuis)
  • Aruba (club)
  • Hong Kong (hotel)
  • Curaçao (openlucht bordeel)
  • Hong Kong (privé ontvangst)
  • Aruba (privé ontvangst)

De vermelde raambezoeken en privéhuizen in Nederland zijn nog wat diverser. In grotere steden zijn er immers meerdere raambuurten en privéhuizen die ik wandelend heb aangedaan. Sommige raambuurten zijn al opgedoekt zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Leuk om de herinneringen even op te halen bij het noteren van de landen😎

Spanje
Frankrijk
Duitsland
Italië
België
Polen
Griekenland
Kroatië
Denemarken
Indonesië
Turkije
Bulgarije
Roemenie
Thailand
Maleisië
Nederland; ontelbaar veel plaatsen. Leukste toch wel kleine dorpjes toen Sexjobs net begon en huismoeders overdag afspraken..;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan