Vraag aan de dames over familie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn mama weet het, ik weet dat mijn mama het weet. Maar we blijven elk weekend doen alsof we praten over mijn anekdotes op kantoor.
"Ja, de klant was weer te laat op zijn afspraak ze vandaag. Hij moet niemeer denken dat hij weeral een afspraak kan krijgen ze."
"Tijdens de middag heeft de Jules weeral mayonaise op mijnen T-shirt gesmost. Ik heb hem al 10 keren gezegd da hij moet opletten als hij met die fles mayonaise schud voor hij spuit maar 't is alle lappen prijs."
"Ja mama, die condooms stylo's zijn wreed duur in aankoop, maar ja ge hebt ze nodig om te kunnen werken eh."
Wel grappig.
 
Mijn mama weet het, ik weet dat mijn mama het weet. Maar we blijven elk weekend doen alsof we praten over mijn anekdotes op kantoor.
"Ja, de klant was weer te laat op zijn afspraak ze vandaag. Hij moet niemeer denken dat hij weeral een afspraak kan krijgen ze."
"Tijdens de middag heeft de Jules weeral mayonaise op mijnen T-shirt gesmost. Ik heb hem al 10 keren gezegd da hij moet opletten als hij met die fles mayonaise schud voor hij spuit maar 't is alle lappen prijs."
"Ja mama, die condooms stylo's zijn wreed duur in aankoop, maar ja ge hebt ze nodig om te kunnen werken eh."
Wel grappig.
Stilzwijgend weet ze het dus maar er wordt niet op die manier over gesproken. Heb je wel het idee dat zij er bezorgd om is?
 
Persoonlijk vind ik dit soort vragen hier op deze genre forum er zwaar over.
Mijn antwoord zou zijn not your business.

Ik niet - als open forum vraag. Ik ben inderdaad best benieuwd hoe dames dat doen, de relatie tussen hun DVP werk en sociale omgeving (familie, beste vriendinnen, "normaal" werk ).
Diegenen die er niks over willen zeggen kunnen gewoon niet reageren in het topic.
Als rechtstreekse vraag tijdens een date is het inderdaad een vrij zware vraag die niet al te snel passend is.

Dat geldt natuurlijk precies zo voor de vraag "wie mag weten dat je wandelt" die in wat varianten lange threads oplevert.
 
Dit lijkt me juist een vraag voor tijdens een date (iemand die je dan al vaker hebt gezien) en nou net niet om hier in het openbaar te bespreken.

Maar goed, dat is mijn idee
Exact. En dan nog alleen maar met personen waar je een nauwe band mee hebt. Niet de random klant die toevallig al 10 keer is geweest. Of die klant die toevallig dezelfde humor heeft.
 
Ik blijf liever anoniem dus geen familie leden behalve mijn man, geen vriendinnetjes en geen collega's of contacten vanuit de "normale""wereld zouden erachter kunnen komen. Veel van de vriendinnen zouden hoogstwaarschijnlijk geen vriendinnen van mij meer willen zijn als ze weten dat ik ooit sekswerker ben geweest. Mijn ouders zijn gelovigen en ik weet het zeker dat ze mij niet meer als dochter gaan accepteren.
 
Mijn mama weet het, ik weet dat mijn mama het weet. Maar we blijven elk weekend doen alsof we praten over mijn anekdotes op kantoor.
"Ja, de klant was weer te laat op zijn afspraak ze vandaag. Hij moet niemeer denken dat hij weeral een afspraak kan krijgen ze."
"Tijdens de middag heeft de Jules weeral mayonaise op mijnen T-shirt gesmost. Ik heb hem al 10 keren gezegd da hij moet opletten als hij met die fles mayonaise schud voor hij spuit maar 't is alle lappen prijs."
"Ja mama, die condooms stylo's zijn wreed duur in aankoop, maar ja ge hebt ze nodig om te kunnen werken eh."
Wel grappig.
Zo een heerlijke taal, het Vlaams 🥰
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje vissen naar aandacht van de dames, meer vind ik het niet!
Totaal onnodige vraag!

Ik zal hem toelichten.
In het draadje "wat als" wordt er gevraagd wat je zou doen als wandelaar als je erachter komt dat je vrouw of dochter dvp is. Gesteld kan worden is dat iedereen best wel unaniem hetzelfde antwoord geeft.
Mijn gedachte is echter, wij hebben hier dames die iemands dochter, zus of vriendin is en dus deze ervaring al kan hebben. Voor mij dus een normale vraag en idd wat er gezegd wordt, niemand is verplicht te antwoorden. Heeft niks met aandacht vragen te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan