vraag: iemand weet van dames die klanten onder invloed van drugs brengen en zo grote sommen geld afhandig maken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij de volgende crisis / keer dat het weer gebeurt / hem in zijn acute crashperiode naar de spoedafdeling van een psychiatrisch ziekenhuis brengen, zou dat de neerwaartse spiraal kunnen doorbreken en hem en hulpverlening bewust kunnen maken van het probleem?

Dat moet ie zelf willen he die keuze. Anders heeft het geen zin. En een gedwongen opname zolang hij geen gevaar voor zichzelf vormt gaat niet werken.

Het klinkt een beetje als een doorgeslagen gokker - als die op tilt slaat is er geen einde meer aan. Vaak totdat het geld op is en dan komt het besef pas van wat er is gebeurd.
 
Als het een goede vriend is en je denkt dat het weer zo ver is, kun je hem dan niet "ontvoeren" voor een weekendje abseilen in de Ardennen? Geeft ook een gigantische (adrenaline) kick. Voor sommigen kan dit net de reset zijn die ze nodig hebben om te realiseren dat ze een kick ook op een andere manier kunnen krijgen.
Mijn 2 centjes.
 
Lang geleden afgesproken met een vrouw in Nijmegen. Zij woonde met haar vriend in Belvedair. Vriend was in de woonkamer en ik kreeg een drankje (Cola). Het had een bittere nasmaak en niet verder opgedronken en meegenomen naar de kamer. op de kamer zei de dame drink eerst nog even wat joh, zo warm hier. Gelukkig niet gedaan. Gedurende de sessie werd ik raar licht in mijn hoofd en na het klaarkomen snel vertrokken. Tussen Nijmegen en Arnhem bij de Shell cola gekocht op opgedronken, auto op de P plaats. Toen ik in de auto zat 30 min out geweest. Werd wakker met koppijn. Toen kwam ik er achter dat er waarschijnlijk iets in mijn drinken heeft gezeten, vandaar het pushen van de dame om nog wat te drinken.
 
Lang geleden afgesproken met een vrouw in Nijmegen. Zij woonde met haar vriend in Belvedair. Vriend was in de woonkamer en ik kreeg een drankje (Cola). Het had een bittere nasmaak en niet verder opgedronken en meegenomen naar de kamer. op de kamer zei de dame drink eerst nog even wat joh, zo warm hier. Gelukkig niet gedaan. Gedurende de sessie werd ik raar licht in mijn hoofd en na het klaarkomen snel vertrokken. Tussen Nijmegen en Arnhem bij de Shell cola gekocht op opgedronken, auto op de P plaats. Toen ik in de auto zat 30 min out geweest. Werd wakker met koppijn. Toen kwam ik er achter dat er waarschijnlijk iets in mijn drinken heeft gezeten, vandaar het pushen van de dame om nog wat te drinken.
Daarom zelf blikje open maken, en uit blije drinken, alles wat uit de fles komt wantrouwen
 
Er zijn maar 2 manieren om dat te voorkomen:

1. Neem cash geld mee zoveel als je wilt besteden
2. Laat alle betaalpassen incl creditcards thuis of hotelkluis

Lijkt me ook het beste, ik was zelf al op dat idee gekomen. Ik zou trouwens om nog andere redenen uitsluitend cash willen betalen bij een bezoek aan een dame van plezier. :) En ik zou ook niets aannemen van wat ze me te drinken of te eten aanbieden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.748
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan