Vraagje van een maagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Ik heb het nog nooit met een shemale gedaan. Als het een echt vrouwelijke en mooie meid is wil ik het wel eens proberen. Maar dan wel "gevend"...als ik die grote tampeloers zie knijp ik m'n billen al samen!
Ik vraag me dus wel af hoe dat zit met klaarkomen van de dame. Ik zie soms dat er extra voor betaald moet worden. Kan ik me wel voorstellen, aangezien grote kans is dat bij de volgende klant die joekel niet stijf genoeg is.
Ik neem dus aan dat de dame zelf terug zal trekken als ze dreigt klaar te komen? Merk je dat ook wel eens..?
 
wat bedoel je met "terug zal trekken"?
Ik vermoed voor het zingen de kerk uit?

@Papapaul Verreweg de meeste shemales komen door hormoongebruik niet zo makkelijk klaar als jij blijkbaar denkt. En als jij bang wordt van een grote tamp, no worries, zonder uitzondering tellen ze een aantal centimeters bij de maat van hun onderdaan op, verder is een grote hoeveelheid fotomateriaal met Photoshop bijgewerkt. Probeer het voor je eerste keer met een Aziatische shemale/ladyboy, deze zijn meestal een stuk kleiner geschapen, dan hun Latina tegenpolen.
 
Laatst bewerkt:
@Papapaul
Ik snap ook niet helemaal wat je bedoelt:
Je zelf wilt alleen 'gevend' zijn. Dus van waar zou de shemale zich dan terug moeten trekken?
Of bedoel je pijpen? Dat zou ik idd. toch maar beter MC doen (net als anaal ontvangend!).
Volgens mij formuleert Paul het een beetje krom. Hij wil wel een shemale proberen maar alleen als die gevend is.

@Papapaul gewoon eerst eens oefenen met speeltjes van klein naar groot. Dan kan je op een gegeven moment ook de lekkere latins aan ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan