Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.067
13
Ik weet ook niet waar ik het moet plaatsen in dit forum, dus maar hier. Moet het even kwijt.

Zit ik gisteren weer in de etalage te kijken bij kinky , en zie een leuke dame, in ieder geval de foto's zijn leuk, en denk daar ga ik me eens in verdiepen.

Ik leg eigenlijk alleen contact via WhatsApp, in eerste aanleg, hoe wordt er gereageerd , taalgebruik, planner wel niet aanwezig ,en nog wat meer van die dingen, als een gesprek een beetje op gang komt kun je er veel uithalen, althans dat denk ik zelf dus.

Vraag ik gisteren wat mogen twee uur kosten, krijg ik als antwoord €400, okay kan, maar in de advertentie staat €120 voor een uur, dus ik reageer dat ik beter 2x een uur kan doen, ben ik wat minder euro's kwijt. dan wordt het ruim 2 uur stil, en krijg ik een bericht dat met €400 pzc standaard bij zit.
Nou ben ik wel wat gewend maar in 2 uur € 160 af te tikken voor pzc bovenop de €240 vind ik nogal een vreemde prijs. De dame maar succes gewenst verder, en dat ik nog even door moet sparen, ( Lees tanken, sommige snappen dit ) ;)

Ik denk dat sommige dames de waarde van geld helemaal kwijt zijn, dit is maar een persoonlijke indruk.
 
Ik denk dat sommige mannen iets te veel spaargeld hebben en de waarde van geld helemaal kwijt zijn als het om seks gaat en vrouwen daar gebruik van maken? Het houd vanzelf op als niemand die prijzen meer betaald.
Ik hoop hetzelfde. Net even een stel advertenties op SJ bekeken en €180 per uur of meer wordt er door een aantal gevraagd. Ik wens ze veel succes. Misschien dat ze met minder klanten tevreden zijn, maar deze jongen gaan ze niet zien. €130 per uur is hoog zat en eigenlijk mag het dan nog wel een onsje minder. Want er zijn nog meiden die het voor €100 of €110 in een uur doen.
Zouden die meiden eigenlijk wel een idee hebben wat de gemiddelde loonslaaf per uur verdient?
 
Ik hoop hetzelfde. Net even een stel advertenties op SJ bekeken en €180 per uur of meer wordt er door een aantal gevraagd. Ik wens ze veel succes. Misschien dat ze met minder klanten tevreden zijn, maar deze jongen gaan ze niet zien. €130 per uur is hoog zat en eigenlijk mag het dan nog wel een onsje minder. Want er zijn nog meiden die het voor €100 of €110 in een uur doen.
Zouden die meiden eigenlijk wel een idee hebben wat de gemiddelde loonslaaf per uur verdient?
Behalve Lucy die inmiddels een paar jaar verdwenen is ken ik geen een op Kinky die het voor 130 p.u. doet. Ben wel benieuwd dan over wie je het hebt.
 
Op Kinky kijk ik nauwelijks, tenzij iemand op het forum nog een interessante dame deelt.
Op SJ en Eromarkt is met een beetje zoeken nog wat "betaalbaars" te vinden. Maar de dames beginnen schaars te worden.
 
hier dan maar eens in gooien. Ik zoek dan nog wel eens rond op kinky en dan recensie zoeken. Maar valt mij op dat de prive afspraak prijzen voor 30min (uitprobeer tijd) inmiddels al 100+ gaan. Zie 120-150 voor 30min... Zijn er serieus mannen die dat betalen?
Ik denk het wel, helaas voor de andere wandelaars.
Maar, ik had vorige week een info app met een shemale, en kwam op twee uur uit op 400 euro, ik heb terug geappt dat ik het veel geld vind en ik daar bijna een week voor moet werken, en dat ik het laat voor wat is.
Ik ben niet meteen geblokt, dus er blijft hoop.
Donderdag had ik het zo ver dat er 100 betaald wordt voor minimaal 30 min, en dan komt het, vanuit de shemale, als het geil is gaan we gewoon door tot we beiden tevreden zijn.
Daar had Bassie wel oren naar en dus vastgelegd, helaas door omstandigheden zelf ruim op tijd geannuleerd, en het laaste bericht van de shemale was ik wacht op je. Dus we gaan van 400 voor twee uur,en wilde ik bare kwam er 100 bij,
naar 100, voor net zolang het geil is.
Ik heb het niet kunnen ontdekken of het ook daadwerkelijk zo zou gaan, maar had er een goed gevoel over.
Helaas zondag haar laatste dag, en ik kan niet eerder als maandag. Sunde.
Dus niet altijd direct betalen wat er gevraagd wordt, en zolang je niet geblokt wordt is er hoop
 
hier dan maar eens in gooien. Ik zoek dan nog wel eens rond op kinky en dan recensie zoeken. Maar valt mij op dat de prive afspraak prijzen voor 30min (uitprobeer tijd) inmiddels al 100+ gaan. Zie 120-150 voor 30min... Zijn er serieus mannen die dat betalen?
Ik vrees dat het een resultante is van marktwerking. Dit zal betaald worden door wandelaars, die vrouwen doen het niet voor niets -maximalisatie inkomsten-

Ook sluit ik Prijselasticiteit tijd niet uit. Of wel hoeveel kan er gevraagd worden tot mensen niet meer komen, of dusdanig weinig dat het de inkomstenstroom negatief beïnvloed wordt.

De tijd zal het leren, blijven de prijzen hoog dan zijn er (genoeg kennelijk) die de markt nadelig beïnvloeden -lees hogere prijzen-.
 
Ben een aantal maanden niet bij een dvp voor priveontvangst geweest waar ik vaker kwam ze vroeg €200 per uur, van de week een afspraak gemaakt kreeg ik spontaan een berichtje erachteraan dat ik nu €30 korting kreeg, en bij gesprek of ik weer vaker kwam.
Bij de ramen in Alkmaar een dvp die nu €100 vraagt voor 30 min, zei dat ik 80 had dan mocht ik niet beffen zei ze. Jammer dan op naar een ander die wel het hele pakket doet. Dan is 170 voor een uur bij priveontvangst beter inclusief pzc. Locatie is prettiger en nog even douchen voor en achteraf.
 
Kom alleen maar bij privé dames, is volgens mij allemaal niet geregistreerd, maar daar loopt de prijs ook op, en zolang er zijn die dat betalen zal er geen eind aan komen.
Als een dame 2 dagen zonder klanten zit zal er wel een daling van de prijs inzitten, of naar de volgende stad waar het wel betaald wordt.
Het is zo het is, minder bezoeken tegen meer geld.
 
100 euro voor een half uur seksen is ook echt veel geld. Even rijden naar Duisburg en daar krijg ik voor €35 ong. 20 minuten top seks.
Als we beiden nog geil zijn gaan we door tot we beiden niet meer geil zijn.
Maw 100 is eigenlijk de prijs, maar vermoedelijk gast het niet zo werken, de trans is na 30 min niet meer geil, en dan einde oefening.
Ik weet het niet, omdat het niet zo ver is gekomen.
 
Als we beiden nog geil zijn gaan we door tot we beiden niet meer geil zijn.
Maw 100 is eigenlijk de prijs, maar vermoedelijk gast het niet zo werken, de trans is na 30 min niet meer geil, en dan einde oefening.
Ik weet het niet, omdat het niet zo ver is gekomen.
Hij/zij of wat het ook is probeert je in een val te lokken. Als je eenmaal hebt betaald dan ligt alle macht bij diegene. Het slimste is om zo min mogelijk te betalen, dan kun je nog altijd op dezelfde dag naar een alternatief zoeken.
 
Ben een aantal maanden niet bij een dvp voor priveontvangst geweest waar ik vaker kwam ze vroeg €200 per uur, van de week een afspraak gemaakt kreeg ik spontaan een berichtje erachteraan dat ik nu €30 korting kreeg, en bij gesprek of ik weer vaker kwam.
Bij de ramen in Alkmaar een dvp die nu €100 vraagt voor 30 min, zei dat ik 80 had dan mocht ik niet beffen zei ze. Jammer dan op naar een ander die wel het hele pakket doet. Dan is 170 voor een uur bij priveontvangst beter inclusief pzc. Locatie is prettiger en nog even douchen voor en achteraf.
€80 zonder beffen, is ze wel goed bij haar hoofd? Gelukkig heb je haar geen cent gegeven!
 
Ik heb een aantal jaar geleden samen met een gelegenheidsvriendin mannen als stel bezocht voor trio's. Hiervoor werd 500 euro per uur betaald. Vaak afspraken van 2 of 3 uur. Je hebt dan inderdaad een stuk minder klanten en ik denk ook een ander soort klanten. Mannen die puur voor een uur sex gaan, gaan dit niet betalen idd. Maar ik weet uit ervaring dat dit soort bedragen betaald worden.

En de waarde van geld helemaal kwijt. Ik weet het niet hoor, ik denk ook dat mannen vaak vergeten dat de dame niet net zo graag met haar klant neukt als de klant met haar. Uitzonderingen daargelaten werkt dat bij een vrouw net een beetje anders dan bij mannen.
 
Succes voor degene die deze bezoeken, ligt voor mij boven het Budget :oops:


Nu moet ik bekennen dat ik er zo een ben die het toch niet kon laten en de stoute schoenen heb aangetrokken Bassie.

En ondanks de prijs ben ik er best lyrisch over moet ik zeggen. Typische latina look zoals ik ze graag heb, grote paal die goed overeind blijft en een hoog gfe gehalte (maar daarbij helpt het wel als je de Spaanse taal machtig bent).

Wel het bekende vragen om meer geld voor meer opties, maar als je beetje tegengas hierin geeft en niet overstag gaat vond ik het niet overmatig storend.

Conclusie; voor mij echt wel een herhalingsgevaar, ondanks de hogere prijsklasse ?
 
Wel het bekende vragen om meer geld voor meer opties, maar als je beetje tegengas hierin geeft en niet overstag gaat vond ik het niet overmatig storend.
€250 per uur en dan nog geld voor extra handelingen?
Sommige sekswerkers hopen dat als je broek uit is, je hersens ook niet meer werken en dat ze alles van je kunnen vragen?
Raken we niet een beetje veel van het padje af?
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.350
Berichten
723.001
Leden
33.339
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan