Vreemdgaan bij raamprostitutie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.036
06/07/21
1.186
41
Ik heb op de wallen een aantal vaste dames waar ik langsga maar soms wil ik een buurvrouw van mij vaste dame bezoeken. Dat durf ik dan niet. Ook komt het voor dat ik soms een steeg door moet en dan hoop ik maar dat ik niet door mijn vaste dames word gezien omdat het dan voelt alsof ik mij moet verantwoorden. Soms is het omlopen dan maar. Ik heb t gevoel dat dames t niet leuk vinden als je vreemdgaat. Er is een dame die mij om die reden niet meer wil zien.
 
Had dit in het begin ook en ondanks dat het soms nog wat ongemakkelijk aanvoelt om voorbij te lopen heb ik me hier maar overheen gezet. Zoals hierboven ook staat is het werk voor de dames. Er is geen sprake van een relatie en 'trouw' aan elkaar zijn als het om betaalde seks gaat. Het zou voor mij dan ook een verschrikkelijke afknapper zijn als een dame bezitterig gaat doen en vervelend doet als ze me ergens anders heen heeft zien gaan.
 
Ik snap wat je bedoeld maar het is heel simpel, ze zitten er voor 1 ding en dat is knaken verdienen. Als een DVP haar services niet meer wenst aan te bieden aan mij dan krijgt ze mijn knaken ook niet, er zijn genoeg DVP's die mij wel met open armen en benen ontvangen.

Ik herinner me trouwens jaren terug dat ik een Dame had bezocht bij de ramen aan de Ruysdaelkade in Amsterdam, een kleine twee weken later liet ze door heel hard dingen naar mij te roepen en met een bezeten blik naar mij te kijken merken dat ze niet blij was dat ik ook bij andere dames naar binnen ben geweest. Ik heb haar verteld hoe ik erover denk, uiteraard deed ik netjes. Nou probeerde ze me een paar maanden later op een hele sexy manier binnen te lokken maar voor mij hoefde het al niet meer...
 
Ik heb op de wallen een aantal vaste dames waar ik langsga maar soms wil ik een buurvrouw van mij vaste dame bezoeken. Dat durf ik dan niet. Ook komt het voor dat ik soms een steeg door moet en dan hoop ik maar dat ik niet door mijn vaste dames word gezien omdat het dan voelt alsof ik mij moet verantwoorden. Soms is het omlopen dan maar. Ik heb t gevoel dat dames t niet leuk vinden als je vreemdgaat. Er is een dame die mij om die reden niet meer wil zien.
Ik kan je heel goed begrijpen want dat maakte ik al dikwijls eens mee, de dame kijkt je daarna scheef aan alsof haar service niet goed of goed genoeg was en eerlijk ik loop er ook ambetant van als de dame mij gezien heeft en je gaat niet binnen, het komt idd een beetje over als ontrouw terwijl het larie is want we hebben er geen relatie mee en erger is dan als je al meerdere dames bezocht van hopelijk had ze me niet gezien of ik ga er voorbij omdat ze toch in verlof of haar vrije dag heeft!
 
Dank voor bovenstaande berichten. Bij dames die ik een enkele keer zie, heb ik geen moeite. Het zijn juist de dames die ik heel vaak zie en die je ook wat extra's geven zonder bijbetaling. Maar die hebben dan soms vriendinnen die je ondeugend benaderen en die ik dan wil uitproberen. Omdat t tzelfde nest is vertrouw ik die nieuwe dames wel in hun dienstverlening. Meestal geen rip offs. Dan kan ik of een trio doen, wat het meest eerlijke is naar mijn vaste dame. Dit heeft niet mijn voorkeur omdat ik bij een trio niet op een bepaalde dame kan focussen. Of ik wacht op de vrije dag van mijn vaste dame. En dan stiekem vreemd gaan op het bed van je vaste dame geeft ook een kick. "She will kill me if she found out". Maar ja, als t dan uitkomt zien we wel weer.
 
Ik herken het probleem. Wachten tot jouw raam dame bezet is en dan snel bij haar buurvrouw naar binnen en dan bij het weggaan toch nog gesnapt worden :) Dit probleem niet bij prive ontvangst, of club ontvangst, al kan je bij een club weer jouw dame tegenkomen die dan weet dat je niet voor haar komt.. Maar inderdaad, je moet er niet over nadenken.
 
Enkele jaren geleden in het skw had ik een vaste dame ( kwam van Italië) de dame die de venster deelde was haar vriendin ,zo ben ik eens met haar collega een nummertje gaan doen ,toen zij er niet was (bezet) ,nadien als ik terug kwam waren ze beiden aanwezig ,dus ik dacht welke nu ,na even een toertje gemaakt te hebben zaten ze er beiden nog ,toen ben ik naar mijn vaste geweest ,en toen ik binnen kwam zegde haar collega ,en ik dan ,toen hebben we beiden de seks bedreven ,en dit nog twee maal nadien ,daarna heb ik andere oorden opgezocht ,dus dit kan dus ook ,indien ze het beiden wensen natuurlijk ….prijs was toen 3/4 inplaats van 100%
 
Vaste dame waar ik vaak kom, kreeg een vriendin over die ook in het werk zat. Leek me een leuke dame dus een trio voorgesteld. Tijdens het trio trok mijn vaste dame zich even terug in de douche en moedigde me aan om lekker met haar vriendin te keer te gaan en kwam er later weer gezellig bij.
De meeste dames weten dat je meer dames bezoekt en vinden dat geen probleem. Verandering van spijs Doet eten.
 
Misschien trek ik t aan. De meeste van "mijn" vaste dames bouw ik een band mee op. Binnen de kortste keren delen ze prive zaken als privé foto's, telefoonnummers. Foto's van hun familie en of ze getrouwd zijn of een vriend hebben, met daar dan weer foto's van. Ook vragen ze na een tijdje advies over brieven die ze van de gemeente, belasting, ziekenhuis, of politie hebben gehad. Ze laten weten waar ze wonen etc. Ik weet t ik kom er voor sex, maar er komt dus ook een vertrouwensband. Door die band vind ik de sex ook weer intiemer. En dan besluit t vlees van mij vreemd te gaan, en dan wordt t soms weer lastiger .
 
Eerlijk gezegd heb ik hier echt last van. Vooral bij dames die mij het gevoel geven dat ik altijd iets extra's krijg bovenop de standaard service.

Tijdens het wandelen probeer ik wel richting de dames te kijken en te groeten. Soms heb ik zovaak heen en weer gelopen dan doe ik alsof ik die dames niet zie en kijk ik gewoon vooruit.
 
#metoo

Vrij herkenbaar, maar we zijn ziek bezig, zij neuken er 15-40 op een dag en dan zijn er exemplaren bij die het niet kunnen verdragen dat jij eens op een ander duikt.. Heb er al meegemaakt die vervolgens "boos" zijn. Ik ben dan toch een beetje bang dat ze me de volgende x weigeren of dat de magie op de kamer er in elk geval van af is… (en bij het karige aanbod nowadays, wil ik geen toppertjes kwijt raken), maar zelfs op vrije dagen of als ze bezet is ben ik soms niet veilig… het grietje aan de overkant vertelt doodleuk aan een van m'n vaste liefjes dat der spritzer er gisteren was…. En dan heb ik de eerstvolgende x wat uit te leggen.. can you believe it???!
 
Laatst bewerkt:
Pffff......
Als ik een dame 2x per week bezoek dan is de service sowieso minder dan als ik haar 2x per maand bezoek.
Wat willen die dames nou?
Tevaak bezoeken dan is de service minder.
Te weinig bezoeken dan worden ze jaloers ?
 
#metoo

Vrij herkenbaar, maar we zijn ziek bezig, zij neuken er 15-40 op een dag en dan zijn er exemplaren bij die het niet kunnen verdragen dat jij eens op een ander duikt.. Heb er al meegemaakt die vervolgens "boos" zijn. Ik ben dan toch een beetje bang dat ze me de volgende x weigeren of dat de magie op de kamer er in elk geval van af is… (en bij het karige aanbod nowadays, wil ik geen toppertjes kwijt raken), maar zelfs op vrije dagen of als ze bezet is ben ik soms niet veilig… het grietje aan de overkant vertelt doodleuk aan een van m'n vaste liefjes dat der spritzer er gisteren was…. En dan heb ik de eerstvolgende x wat uit te leggen.. can you believe it???!
15-40 per dag? Laat ik van 50 euro per keer uitgaan. Dan is het minimaal 750 euro per dag en maximaal 2000! per dag.
 
Vreemdgaan bij prostitutie . Rare uitdrukking.
Ik hou gewoon van afwisseling en verandering. Ik ben snel verveeld.
Heb ooit ook al de opmerking gekregen van X dat ze mij zag binnengaan bij Y en Z. So what. Had de indruk dat ze daarna meer haar best deed dan voorheen.
Maar, first impressions often lie, they often fool the naked eye.
 
Bij prijsverhogingen wil ik nog wel eens langslopen zonder naar binnen te gaan, soms drukt dat de prijs een beetje maar over het algemeen zijn de prijzen wel verhoogt.
 
Ik heb ooit ondervonden wat die "wederzijdse trouw" betekende. Ondanks vaste klant en goede werkrelatie met haar werd voor mij evengoed de prijs verhoogd als voor anderen. En als ik niet kon of wou betalen, mocht ik ophoepelen.
" wederzijdse trouw " ?
Zij is een hoer en jij een hoerenloper zoals haar andere klanten, dus ....
 
" wederzijdse trouw " ?
Zij is een hoer en jij een hoerenloper zoals haar andere klanten, dus ....
Ik heb hetzelfde gezegd, maar meer indirect in andere terminologie. Waarom denk je dat ik quotes er om heen zette? Net omdat je zoiets met een emmer zout moet nemen. Het is iets wat sommige klanten geloven, maar het bestaat zo goed als niet, tenzij er een relatie uit volgt (zelf nog nooit meegemaakt). Het geld is wat telt.
 
Ik heb hetzelfde gezegd, maar meer indirect in andere terminologie. Waarom denk je dat ik quotes er om heen zette? Net omdat je zoiets met een emmer zout moet nemen. Het is iets wat sommige klanten geloven, maar het bestaat zo goed als niet, tenzij er een relatie uit volgt (zelf nog nooit meegemaakt). Het geld is wat telt.
Er bestaat wel zoiets als een goede relatie, welke boven een pure klantenrelatie uit gegroeid is. Je hebt over en weer sympathie voor elkaar, praat wat dieper gaande dan over koetjes en kalfjes en hebt met elkaar heel lekkere, 'echte' seks, die duidelijk verder gaat dan met een gemiddelde DvP! Maar ook daarbij past geen exclusiviteitsgedachte en geen jaloezie.
 
Ik heb het ook wel meegemaakt hoor. Naarmate je meer gewandeld hebt in een buurt heb je daardoor soms de neiging om bv aan de overkant van de straat te gaan lopen wat natuurlijk te bizar voor woorden is eigenlijk.
Ook sla ik wel eens 1 steeg over omdat daar 3 dames staan die me kennen waar ik van weet dat ik er nu toch niet naar binnen zal gaan.

Ze rekenen ook niet op jouw trouw, maar ze zijn wel slim in het je een bepaald gevoel geven in het voorbij gaan.

Daarom zeg ik altijd dat ik in de buurt woon en soms ook gewoon een ommetje wandel. Wat overigens ook wel een beetje zo is.

De meesten zien overigens nagenoeg alles. Vaak genoeg gehad dat ik ergens op dinsdag binnen stapte en dat de dame zei: You were here Saturday as well....did you visit someone else then?
Het gaat nergens over, maar sommigen kunnen het gewoon niet nalaten het te zeggen.

Bij de thuisontvangst bestaat deze variant ook als er meer dan 1 dame op een plek zit. Bij een drietal heb ik wel eens gehad dat ik dame 1 appte en dat dame 2 vanaf de telefoon van dame 1 bijdehand terug appte.

Bij een tweetal dames heb ik ook wel eens gehad dat ik net bij dame 2 wegliep toen dame 1 met een geringschattende blik in de deur opening van haar hotel-kamer ging staan.

Dus ja, ze proberen je in zekere zin wel te claimen.
 
Ik heb op de wallen een aantal vaste dames waar ik langsga maar soms wil ik een buurvrouw van mij vaste dame bezoeken. Dat durf ik dan niet. Ook komt het voor dat ik soms een steeg door moet en dan hoop ik maar dat ik niet door mijn vaste dames word gezien omdat het dan voelt alsof ik mij moet verantwoorden. Soms is het omlopen dan maar. Ik heb t gevoel dat dames t niet leuk vinden als je vreemdgaat. Er is een dame die mij om die reden niet meer wil zien.
In het verleden had ik dit gevoel ook, maar ben daar lang geleden overheen gestapt.

Ik doe dit dus wel. Wanneer ik na het "vreemdgaan" weer wederkeer bij de originele dame en je de vraag krijgt/of opmerking ik zag je laatst lopen (of iets in die trant) Is mijn antwoord, ja soms even iets anders met gelijk de vraag terug heb jij het nog druk gehad?

Ik ben van mening dat dit juist goed is om te doen, zo houd je de zaken op scherp. Signaal afgeven dat niets vanzelf is. Vergeet niet jij bent klant, dat kan je zijn bij Raam 1 of raam 2, uiteindelijk ga je toch naar het raam met de beste service/klik. Dat weten die vrouwen ook.
 
In Frankfurt had ik twee dames, die in een Laufhaus twee kamers naast elkaar hadden. Waren allebeide prima, en dan doe je een keer de ene, dan weer de andere, en een keer hadden we ook een trio.
BTW - een verdieping hoger was een andere dame waar ik ook vaak langs ging. Om dan bij het verlaten van het pand tegen de dames op de begane grond te zeggen dat ik de volgende keer weer bij hun langs kom.

Ben er om te neuken. Getrouwd ben ik al.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan