Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik kan weinig respect opbrengen voor mensen die niet eerlijk zijn. Als iemand beweert dat monogamie onnatuurlijk is en sterker nog dat eerlijkheid een van de belangrijkste waarde is in een relatie, leef daar dan ook naar en belazer je omgeving dan niet. Wees gewoon eerlijk tegen je omgeving. Ik kan mezelf niet in de spiegel kijken als ik zo achterbaks zou doen tegen mijn omgeving. Neuk je een ander? Prima... maar ben je dan een gentleman als je daarover liegt of verzwijgt tegenover je vrouw? Een gentleman ben je dan op zo'n moment niet, doe dan ook niet alsof je dat wel bent. Simpel. Er zijn anderen in het spel, doe dan niet of je vrouw jou nummer 1 is, want dat is ze blijkbaar niet (meer). En een toneelstuk opvoeren voor je kinderen... sorry maar ik irriteer me mateloos aan sommigen op dit forum. Doen alsof je de goede vader bent, maar ondertussen een achterbakse hoerenloper, wees op z'n minst een eerlijke hoerenloper. Wat voor voorbeeld ben je voor je kinderen? Je bent wie je bent, en als je je anders voor gaat doen (het imago proberen te verkondigen van een perfecte gentleman, terwijl je dat in de kern niet bent), wie heeft daar respect voor?

Terug
Bovenaan Onderaan