Vrouw wil geen seks. Tips en ideeën gevraagd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jack Celliers Het valt me op dat je de rest van de wereld kennelijk moet voldoen aan jouw normen. Beetje vreemd gedrag van je.
WTF?

Jij mag me gewoon negeren hoor. Je moet niks, de rest van de wereld ook niet. Maar dergelijke onzin over mij neerpennen mag je achterwegen laten.

Tip: tik op mijn naam en negeer m'n berichten. Ga ik ook bij de jouwe doen.
 
Ik hoorde van de week dat sommige stellen maar 1x per 14 dagen seks hebben en soms zelfs maar eens per maand. Onbegrijpelijk. Of juist begrijpelijk dat er behoefte is aan prostituees.

Misschien is het leeftijd, hoewel ik 52 ben en m'n vrouw 47 en we 5x per week neuken. Ik ben dol op seks en m'n vrouw misschien nog wel meer. We kunnen ons niet voorstellen dat we ooit op een punt komen geen seks meer te hebben. We hebben een quasi spannend seks leven met af en toe partnerruil en vakanties in Thailand waarbij we ook trio doen, maar de hoofdmoot is gewoon thuis, in bed of onder de douche of standje 69 op de bank. Als je op een punt komt dat je vrouw of man geen seks meer wil, heb je dan nog wel een relatie?? Ik denk het niet
Hou ze in ere .maar wij knalde ook flink op los ook dagelijks sex heerlijk .maar de ommekeer kwam rond de 60 mijn vrouw kon niet veel meer hebben aan haar lijf .en dat heb ik opgelost met bezoek aan een dvp .en je relatie lijd daar niet onder want er zijn nog genoeg andere leuke dingen die we samen doen
 
Ik ga je even onderbreken.

De laatste tijd heb ik de hele tijd zin in seks. Mijn vrouw weigert dat.
Ik kan nu 40 minuten of langer seks hebben, als ik maar meer glijmiddel gebruik. Ze houdt er niet van. Wat is jullie advies?
 
Ik ga je even onderbreken.

De laatste tijd heb ik de hele tijd zin in seks. Mijn vrouw weigert dat.
Ik kan nu 40 minuten of langer seks hebben, als ik maar meer glijmiddel gebruik. Ze houdt er niet van. Wat is jullie advies?
Niet dwingen ,en minder het even ,want waarom wil ze niet? Praat samen er over misschien ben je te snel en vergeet je dat een vrouw opgewarmd moet worden (voorspel) strelen en lekker knuffelen en wil ze niet telkens neuken vraag of ze je lekker wil aftrekken of pijpen ,maar neem meer tijd en ben geen stier die staat te trappelen .besteed meer aandacht aan haar ze zal dit fijn vinden
 
Inderdaad, beginnen met er over te praten.
Mijn vrouw heeft sinds de overgang geen zin meer in sex.
Toen ik er over begon dacht ze dat het voor mij ook niet meer zo hoefde.
Maar het ding was dat als er sex hadden zij altijd begon en ik dan meedeed omdat ik toch altijd zin heb.
We hebben gepraat en ze zei: " komt goed".
Dezelfde avond lagen we te neuken.
Maar ja, de frequentie blijft veel lager dan vroeger....
 
Inderdaad, beginnen met er over te praten.
Mijn vrouw heeft sinds de overgang geen zin meer in sex.
Toen ik er over begon dacht ze dat het voor mij ook niet meer zo hoefde.
Maar het ding was dat als er sex hadden zij altijd begon en ik dan meedeed omdat ik toch altijd zin heb.
We hebben gepraat en ze zei: " komt goed".
Dezelfde avond lagen we te neuken.
Maar ja, de frequentie blijft veel lager dan vroeger....
Overgang vrouw speelt bij ons ook, daarnaast gebruikt ze medicijnen die als bijwerking een minder libido hebben. Wat bij haar overigens altijd al lager was dan bij mij. Ze wilde sommige dingen ook al nooit, zoals orale seks, waar ik juist gek op ben. Ik wil niets opdringen. Maar dat maakt het verlangen natuurlijk niet minder. Dus ook dat is een reden om het soms buiten de deur te zoeken. Plus: afgelopen jaren veel energie in zoon met autisme, hoewel we daar steeds beter een evenwicht in vinden naarmate we hem beter kunnen 'lezen' en hij groeit door de hulp die hij van alle kanten krijgt. Maar toch: die energie ging ten koste van het libido van met name haar, maar bij mij werd het ook minder.

Zij accepteert dat ik wandel, maar wil er wel buiten blijven, dus niet weten wanneer en met wie. Ik biechtte het op een dag gewoon op en ze zei dat ze het wel vermoedde, omdat het haar gewoon onwaarschijnlijk leek dat een man het zo lang zonder seks volhoudt. Ik heb mijn visie op mijn bezoekjes aan dames. Ik bescherm mezelf tegen het ontwikkelen van verliefdheid door echt geen contact te hebben buiten de dates. Ons huwelijk blijft goed, ze vertrouwt me. En hoewel ik me wapen tegen verliefdheid, toch wil ik wel een connectie met een vrouw voelen. Daarom bezoek ik nu een paar vaste dames bij wie ik dat voel.

Ik wil mijn vrouw geen seks opdringen, dat wil ik bij geen enkele vrouw. Maar ik geloof wel dat het er wel weer eens van gaat komen. En misschien duurt dat misschien niet eens zo lang meer. We hebben allebei op een of andere manier meer rust in ons leven. Het gebeurt als de tijd er rijp voor is.
 
Ik ga je even onderbreken.

De laatste tijd heb ik de hele tijd zin in seks. Mijn vrouw weigert dat.
Ik kan nu 40 minuten of langer seks hebben, als ik maar meer glijmiddel gebruik. Ze houdt er niet van. Wat is jullie advies?
Als ze niet meer wilt, gaat dat ook niet meer komen. Praatsessies hebben geen zin. Denk je nou echt dat ze nav praatsessies weer zin gaat krijgen? Tuurlijk niet. Al die amateur psychologen hier. Haha.
Je zal voor jezelf na moeten gaan hoe belangrijk je sex in je relatie vind. Als je het belangrijk vind zul je een andere vrouw moeten zoeken. Vind je het niet belangrijk? Dan leef je gewoon verder als broer en zus.
 
Overgang vrouw speelt bij ons ook, …

Zij accepteert dat ik wandel, maar wil er wel buiten blijven,… Ik bescherm mezelf tegen het ontwikkelen van verliefdheid door echt geen contact te hebben buiten de dates. Ons huwelijk blijft goed, ze vertrouwt me.

Ik wil mijn vrouw geen seks opdringen, dat wil ik bij geen enkele vrouw. Maar ik geloof wel dat het er wel weer eens van gaat komen…,,
@Koudvuur, ik herken een aantal overeenkomsten. Zie de geciteerde teksten van je.

Ondanks dat ze mij toestemming gaf om de sex buiten de deur te halen, heb ik dat jaren niet gedaan.

Toen ik een paar jaar geleden besloot om dat wel te doen, besloot ik ook om het haar niet te vertellen. Vrouwen zeggen soms dingen die ze eigenlijk niet menen en hopen dat je toch het juiste doet (is mijn ervaring). Ik ben dan ook geen regelmatige bezoeker van de dames. Die paar keer per jaar, daar red ik me wel mee.

Om het vertrouwen van mevrouw Potter niet kwijt te raken, heb ik mij nooit opgedrongen en dus nooit misbruik gemaakt van de situatie. Wel heb ik intimiteit in onze relatie weten te houden. In het begin keek ze me dan aan met een blik van "ik weet waar je heen wilt", maar ik hield me dan keer op keer in. Een kus was een kus, in bed tegen haar aankruipen was in bed tegen had aankruipen en een hand om haar heen waarbij ik soms haar borst vasthield was precies wat ik beschreef. Het gevolg is dat we elke avond lekker tegen elkaar aan liggen in bed. De stap naar sex laat ik echt van haar uit komen en heel soms gebeurt dat ook. We hebben veel lief en leed met elkaar gedeeld en ik heb er voor gekozen dat sex voor ons niet de spelbreker wordt.
 
Als ze niet meer wilt, gaat dat ook niet meer komen. Praatsessies hebben geen zin. Denk je nou echt dat ze nav praatsessies weer zin gaat krijgen? Tuurlijk niet. Al die amateur psychologen hier. Haha.
Je zal voor jezelf na moeten gaan hoe belangrijk je sex in je relatie vind. Je kunt altijd advertenties gebruiken en een betere vrouw vinden. Vind je het niet belangrijk? Dan leef je gewoon verder als broer en zus.
Ik ben er niet klaar voor om met iemand samen te leven als broer en zus.

Dat gaat niet gebeuren.
Ik ga haar niet dwingen.

Als ze niet wil gaan, laat haar dan gaan.

Zo simpel is het.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan