Ik weet niet eens of het nou vrouwonvriendelijk is, sommige recensies.
Ik vind het soms vooral respectloos.
Dit forum is leuk, maar ook een speldenprik. Hier zitten niet de meeste klanten.
Bovendien is de algemene sfeer hier geen reclame voor ons als klanten.
In detail plaats ik bijna nooit iets, met mijn vorige account deed ik dat vaker, maar dat heeft de dames ook gedoe opgeleverd.
Als er spontaan gerimd wordt en het staat niet als optie in de adv. of alleen voor een x bedrag, zal ik dat nooit vermelden. Want dan komen er geheid mannen die zeggen: dat doe je toch gratis! Las ik…
Bescherming voor haar dus.
Ik betaal bij 1 iemand al jaren 160, bij de meeste anderen is het nu 200. Dat was vroeger 150. En soms ook extra voor speciale dingen.
Ze zijn het allemaal waard, totnutoe.
Bij lichte twijfel ga ik niet. Want dan is 50 per uur nog teveel, als het tegenvalt.
De verhalen over remsporen, wc papier nog in de bilnaad en dan verwachten dat ze dat even schoonmaakt, en als ze nee zegt boos worden en dan zeggen: Ik betaal je toch? Die verhalen hoor ik ook, en dat is best wel triest.
Dat vind ik echt respectloos gedrag, en toont de minachting voor haar werk en haar als persoon.
Niet dat dat dagelijkse kost is voor ze, maar je hoeft als vrouw maar 1 keer zoiets mee te maken en je bent definitief genezen van je onschuld, vrees ik.
ik geef in een recensie een algemene indruk. Ik maak geen reclame, dat doet ze zelf maar.
Voor mij is van belang dat ze het zelfstandig doet en er plezier in heeft.
Plezier is relatief, want ze doet het natuurlijk voor geld, maar als ze er daarnaast ook van kan genieten is dat wel een pré.
Het pakt vaak goed uit, vroeger mede door de correcte en eerlijke recensies hier en op hookers.
Ik leun dan vooral op feitelijke informatie.
Als de geschreven tekst me zou moeten opwinden is er iets mis.
Opwinding komt daar wel, als iemand het allemaal (vast goed bedoeld) heel geil opschrijft is dat eerder een afknapper - in de categorie Too Much Information.