Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is dan net mijn favoriet.
Kleine borsten, geen bh en dan een tanktop aan. Oefff dat is lekker, dat roept bij mij al een grote spanning op.

Ik hoop dat alle dames die kleine borsten hebben dit lezen ...
Meeste hebben er zoveel complexen over (wat ik wel snap maar zelf soms het omgekeerde ervaar).

Ik kan er werkelijk niet tegen als klanten proberen "toestemming" te zoeken ...
Klinkt raar waarschijnlijk maar ik denk dat deze lieve man wel 100 keer heeft gevraag: "we gaan er een leuke tijd van maken, ja? Zie je het zitten, ja? Heb je er zin in, ja?"
Vroeg me af of dit mss door de #me-too hype komt?
 
Deze ergenis zal misschien al besproken zijn maar, een handdoek krijgen die net wat groter is dan een theedoek. Of een handdoek krijgen dit helemaal versleten is. Godver dames het is toch niet zo'n grote kostenpost om wat fatsoenlijke handdoeken aan te schaffen.
Wat dacht je van een pak Allesreiniger toegeworpen krijgen om je lul mee schoon te maken ipv babydoekjes?

Maar goed dat ik eerst even de verpakking las anders had ik een brandende pik aan overgehouden. 🤦🏻‍♂️
 
Ik had het over het algemene. Meestal brengen mannen wat mee, maar andersom is het ook wel leuk

Over het algemeen.. heb ik er nooit een probleem mee, want ik heb altijd flessen water in de koelkast voor mijn klanten.

Maar als ik alcohol drink met een man, dan alleen met een 'gentleman', en dan vraagt hij me wat hij moet meenemen.. 😉

'Old school Guys' ! 😍 😍

Trouwens, jij bent geen 20 jaar meer, daddy.. Dus je zou deze dingen nu al moeten weten..
 
Ik knap niet zo vaak op iets af. Misschien maak ik net de goeie keuze. Waar ik dan meer van schrik is als ik iemand beter ken en die vrouw deelt dan (soms) gedoe met andere mannen.

Soms hoor ik delen van conversaties waar de haren recht van overeind gaan staan. Meestal in de categorie: ik betaal dus ik bepaal.

Heb daardoor vaker medelijden met dames. Als ze het er naar maken is het weer een ander verhaal, maar die ontmoet ik dus amper.
Meestal is de oogopslag van iemand al voldoende.

Dus waar knap ik feitelijk op af: bimbo looks en opgepimpte en opgepompte foto's met hysterische nepogen waar de gemiddelde photoshopper tranen van in zijn ogen krijgt. 😂
 
In eender welke situatie is het triggeren van de ander belangrijk.
Als je die eigenschap niet bezit of niet kan doordringen tot de andere houd het op.
Ook bij sommige dvp's
Kan je zeggen, ja maar geld is geld.
Tot een bepaalde hoogte klopt dit idd.
Maar een volledig plaatje is altijd leuker dan louter een oppervlakkige betaalde overeenkomst.
 
Ik hoop dat alle dames die kleine borsten hebben dit lezen ...
Meeste hebben er zoveel complexen over (wat ik wel snap maar zelf soms het omgekeerde ervaar).

Ik kan er werkelijk niet tegen als klanten proberen "toestemming" te zoeken ...
Klinkt raar waarschijnlijk maar ik denk dat deze lieve man wel 100 keer heeft gevraag: "we gaan er een leuke tijd van maken, ja? Zie je het zitten, ja? Heb je er zin in, ja?"
Vroeg me af of dit mss door de #me-too hype komt?
Dames/vrouwen zijn de vreemdste wezens : zij gaan eerder mee in de meningen van andere dames (vooral op Insta/Snap) en volgen dan de trends ingezet door bijvoorbeeld de Kardasians dan dat ze luisteren naar de mannen waar ze uiteindelijk de betere indruk voor willen maken.
Vrouwen worden het meest bekritiseerd door andere vrouwen al is het indirect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan