Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Cleanshaven Heel veel van de dingen die je noemt kun je voorkomen door niet bij vrouwen thuis af te spreken. Ik snap écht niet waarom zoveel mannen per se bij huisvrouwtjes thuis willen afspreken. Ga toch naar een pro in een raambuurt, privehuis of club! Dat geneuzel bij een moedertje thuis waar de familiefoto's op het nachtkastje staan en je op weg naar de badkamer over het kinderspeelgoed struikelt, gadverdamme. Daar krijg je toch gelijk een slappe van. Ik heb het een paar keer gedaan maar doe het nooit meer!
 
@Deug-genietje: daar ben ik het dus niet mee eens. Raambuurten doe ik niet meer (daar heb ík juist de slechtste ervaringen), wel privéhuizen en clubs. En ik heb zowel in privéhuizen, clubs en bij thuisontvangst hele goede en mindere ervaringen gehad, Ongeveer in dezelfde verhouding. Dat stront-verhaal was ook in een privéhuis. Lekkere reclame.
Qua thuisontvangst moet je af en toe eens wat proberen en ja, dat kan minder goed uitpakken. Maar ik heb wel veel vaker een goede ervaring gehad dan een slechte, uiteindelijk ontwikkelde ik een soort "antenne" om de juisten eruit te pikken en uiteindelijk blijf je hangen bij een clubje dames (de meeste uit een bepaald circuit) die gewoon heel goed zijn.
 
Ik heb ook een keer gehad dat een dame me vroeg of ik wat mee wilde eten

Beetje vreemd, maar ik vond t eigenlijk wel chill 😂
Ook mee gemaakt. De dame bleek overigens voortreffelijk te kunnen koken en wist ook nog eens feiloos de bijpassende wijn te kiezen. De dame in kwestie is door mij 'gepromoveerd' tot 'gezelschaps dame 1e klas' voor feesten en partijen.
Over het desert hoef ik mij niet uit te laten….. 😊😜
 
Dames die over 'extra's' beginnen terwijl we al bezig zijn.
Nog erger die dan in een volzin alle extra's met bijbehorende prijzen aanbieden. En dan ook nog eens korting geven als je het hele pakket aan extra's wil afnemen.
Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.
Alle verrassingen uitgesloten.

30 min 100, 60 min 150
1.FISTING ANAL+50€!!
2.FISTING VAGINAL +50€
3.SEX ANAL HARD END DEEP+50€
4.CIM+BLOW JOB DEEP TROAT +50€
5. SWALLOW+50€.
6.PIPI GIVE END RECIVE(ORINOTERAPIA) in mouth +50€
7.SHOW OF VIBRADORS 50SM, PLUGS, VEGETABLES END BOTTLES+50€!!!
8.RIMING*I LIK UR ASS VERY VERY DEEP)+50€
1 HORA ALL INCLUID 300€!!!!!!!
9.SUBMISSION(I AM SLAVE)FROM 300€(u can do with me all what u want, I have all instruments for this!!! HARD SUBMISS 500€!!!
10.COPRO 300€ give end recive 500€!!
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.
Alles verrassingen uitgesloten.

30 min 100, 60 min 150
1.FISTING ANAL+50€!!
2.FISTING VAGINAL +50€
3.SEX ANAL HARD END DEEP+50€
4.CIM+BLOW JOB DEEP TROAT +50€
5. SWALLOW+50€.
6.PIPI GIVE END RECIVE(ORINOTERAPIA) in mouth +50€
7.SHOW OF VIBRADORS 50SM, PLUGS, VEGETABLES END BOTTLES+50€!!!
8.RIMING*I LIK UR ASS VERY VERY DEEP)+50€
1 HORA ALL INCLUID 300€!!!!!!!
9.SUBMISSION(I AM SLAVE)FROM 300€(u can do with me all what u want, I have all instruments for this!!! HARD SUBMISS 500€!!!
10.COPRO 300€ give end recive 500€!!
Ik dacht even dat je hier zelf mee adverteert...:unsure:
 
Kijk, dan kun je beter zo'n prijslijst in de ad hebben staan.
Alle verrassingen uitgesloten.

30 min 100, 60 min 150
1.FISTING ANAL+50€!!
2.FISTING VAGINAL +50€
3.SEX ANAL HARD END DEEP+50€
4.CIM+BLOW JOB DEEP TROAT +50€
5. SWALLOW+50€.
6.PIPI GIVE END RECIVE(ORINOTERAPIA) in mouth +50€
7.SHOW OF VIBRADORS 50SM, PLUGS, VEGETABLES END BOTTLES+50€!!!
8.RIMING*I LIK UR ASS VERY VERY DEEP)+50€
1 HORA ALL INCLUID 300€!!!!!!!
9.SUBMISSION(I AM SLAVE)FROM 300€(u can do with me all what u want, I have all instruments for this!!! HARD SUBMISS 500€!!!
10.COPRO 300€ give end recive 500€!!
Welke vrouw biedt deze waslijst aan opties aan?
 
Een echte afknapper die me een tijdje geleden gebeurd is: ze had, zonder dat ik het had gezien, want ik was bezig haar lichaam te verkennen met mijn mond, een sigaret tussen haar lippen gestoken en stond op het punt deze aan te steken. Tijdens het voorspel! Ongevraagd! Aan de ene kant vond ik dat zwaar asociaal; wie weet kan je klant wel helemaal niet tegen rook. Aan de andere kant straalde het ook totale desinteresse uit: 'doe jij je ding maar, dan doe ik intussen iets anders.'

Gezien sommige verhalen op dit forum bof ik nog, dat dit het meest 'extreme' is dat ik heb meegemaakt.
 
"yes baby"
In de coronaperiode heb ik mij iets meer bezig gehouden met 1 op 1 (want gangbangs mochten niet) en wat ervaring opgedaan in die wereld dus ook. Mijn eisen waren nogal uitgebreid zeg maar: squirten, pijpen zonder condoom, pijpen deepthroat, tongzoenen, pijpen tot het einde, vingeren en beffen. As ik zag op een ad op Redlights dat dit allemaal mogelijk was, was ik vaak bereid af te spreken. Maar als ze dan op uw vragen antwoorden "yes baby" en de lijst van mogelijkheden was eigenlijk alles wat ze konden aanklikken ... ja dan wist ik dus al hoe laat het was eh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan