Waar laten jullie je testen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
62
25/06/23
68
20
Ongeveer eens per zes maanden laat ik me testen. Dat moment komt er weer aan, en de vraag kwam bij mij op: waar laten jullie je testen?

GGD neemt mij niet want ik ben te oud, de huisarts kan, maar dan komt de test op de afrekening van de verzekering te staan. Dus ik ga naar een privé kliniek. Dat is wel duur maar anoniem.

Hoe doen jullie dit?
 
Een keer een zelftestkit gedaan en een keer een privékliniek.
 
Ik ga naar de huisarts, ik vind het fijner om via de huisarts te laten testen en die zijn hier wel wat gewend haha. Ik kan bij de receptioniste tegenwoordig al de tests aanvragen, hoef ik alleen het formulier maar op te halen. De uitslag krijg ik via de patientenportal, retemakkelijk.
 
GGD neemt mij niet want ik ben te oud,
Belachelijk. Kun je na je vijfstigste dan geen SOA meer krijgen?!!. Juist de ouderen lopen tegenwoordig een groot risico las ik enkele jaren geleden. Daar hadden Henk en Toos nog een comic van gemaakt en mijn vriendin wees mij er ook nog eens haarfijn op. Ook de bedrijfsarts raadde mij aan om mij regelmatig te laten testen. Dus welke GGD is zo bezopen om een leeftijdsgrens in te stellen tegen alle andere adviezen in?? Ik ben 63 overigens en heb 8 jaar geleden nog een hardnekkige druiper opgelopen, via een one-night stand of een prostituée die zonder cd gepijpt heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan