Waar zijn de gangbangs gebleven?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ZeldaMike

Newbie
1
17/08/22
3
Hoi,

Wij zijn een stel van begin 40. De mannelijke wederhelft heeft de laatste 10-15 jaar in de regio Zuidholland regelmatig gangbangs bezocht. Dat was vaak in sexclubs of privehuizen (Bananas, Paradise, Chrystal Prive maar nog veel andere plekken) en die bezoekjes bevielen hem erg goed. Nu willen we samen graag dit soort gangbangs bezoeken maar het valt ons op dat er nog maar zeer weinig gangbangs geadverteerd worden. Er zijn op Sexjobs bv wel gangbangs bij mensen thuis, maar juist de gangbang in een club trekt ons wat meer omdat het net iets veiliger voelt.

Zijn er nog steeds dit soort gangbangs die georganiseerd worden? We hebben de Ramontiek ontwikkelingen gevolgd. Begin zomer hebben we daar de BDSM gangbang bijgewoond en wij hebben het daar prima naar ons zin gehad. We zijn nu aan het kijken naar kleinschaligere feestjes in sexbioscopen maar we horen het heel graag als wij plekken waar we kunnen kijken en spelen missen. We komen zelf uit regio Zuid-Holland.

Groetjes,

Zelda en Mike
 
Zou de Hardcore Night in de Fun4Two wellicht iets voor jullie zijn?
Als ik het goed heb begrepen worden daar ook single mannen toegelaten en dus niet alleen koppels en single vrouwen zoals normaalgesproken het geval is

 
Girlsreview begint al meer op een advertentie site te lijken.
Bedoel je dat als reactie op mijn bericht? Want dan snap ik niet wat je bedoelt

Iemand stelt een vraag en ik probeer te helpen middels een antwoord. Om mijn antwoord compleet te maken voeg ik een relevant linkje toe zodat er geen verwarring kan ontstaan.
Ik had de vraag ook middels een privébericht kunnen beantwoorden, maar is het niet juist de bedoeling van een forum dat we kunnen leren van elkaars vragen en antwoorden?
 
Ik was laatst bij creedy girls club organza in Breukelen. In een woord top. Heel gemêleerd publiek iedereen aan het neuken. Van jonger tot ouder publiek het is in club organza. Daarnaast ben ik regelmatig bezoeker van de erotic cinema. Deze is wat kleinschaliger maar net de juiste oproep vind je wel leuke mannen. Ik stuur even een dm voor info
 
Ik ben laatste ook bij Greedy girls geweest. Leuk om iedereen zo lekker bezig te zien. Van alles wat. Ik vond het mooi om een keer mee ta maken. Al heb ik er zelf een licht teleurstellend gevoel aan over gehouden om diverse redenen. Ik vond het voor een deel "ons kent ons", dus als man alleen was het wat lastig om er tussen te komen. Verder vond ik een deel van de mannen enigszins haantjes. Werd weinig ruimte gegund, voor mijn gevoel.
 
Ik ben laatste ook bij Greedy girls geweest. Leuk om iedereen zo lekker bezig te zien. Van alles wat. Ik vond het mooi om een keer mee ta maken. Al heb ik er zelf een licht teleurstellend gevoel aan over gehouden om diverse redenen. Ik vond het voor een deel "ons kent ons", dus als man alleen was het wat lastig om er tussen te komen. Verder vond ik een deel van de mannen enigszins haantjes. Werd weinig ruimte gegund, voor mijn gevoel.
We zijn benieuwd. We vonden het concept van Ramontiek wel heel leuk. Gewoon veel mannen die een meisje willen gebruiken. Greedy Girls heeft misschien een hoger swingers gehalte. We zullen het zien. We zijn ook samen met een bevriend stel naar Fun4Two gegaan, dat was ook heel erg leuk en heel intiem. Een heel andere sfeer en intentie natuurlijk.
 
We zijn benieuwd. We vonden het concept van Ramontiek wel heel leuk. Gewoon veel mannen die een meisje willen gebruiken. Greedy Girls heeft misschien een hoger swingers gehalte. We zullen het zien. We zijn ook samen met een bevriend stel naar Fun4Two gegaan, dat was ook heel erg leuk en heel intiem. Een heel andere sfeer en intentie natuurlijk.
Is inderdaad een meer swingers gehalte, was ook mijn conclusie. Misschien staat het niet zo in de informatie, maar in de praktijk was dat voor mijn gevoel wel zo. Als (gelegenheids)stel heb je zeker weten meer 'succes'.
 
Erofeestjes geven leuke feestjes, maar toen het indertijd nog in de Berghut te Amersfoort was, was het helemaal knallen ;) Het was er een kleine ruimte, waardoor iedereen op elkaar aan het bangen was, wat een geweldige ervaring is. Tegenwoordig is het bij Breukelen in club Organza, ook leuk hoor, maar in een veel grotere ruimte en commerciëler van aard.
 
Erofeestjes geven leuke feestjes, maar toen het indertijd nog in de Berghut te Amersfoort was, was het helemaal knallen ;) Het was er een kleine ruimte, waardoor iedereen op elkaar aan het bangen was, wat een geweldige ervaring is. Tegenwoordig is het bij Breukelen in club Organza, ook leuk hoor, maar in een veel grotere ruimte en commerciëler van aard.
Komt Bianca daar nog wel eens dat je weet ?
 
Beste geilerds, voor diegenen die wel eens naar erofeestjes zijn geweest. Wat is daar ongeveer het jongste wat je hebt zien lopen? Hoe schat je het in? Qua dames/stellen bedoel ik dan.
 
@Mick66
Waarom stel je je vraag niet in dit topic?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan