Eromassage, Oost-Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret

Vaste klant
201
30/08/21
69
7
Waar beste ero massage in oost Vlaanderen? Want sinds Penny weg is in seethong in Ledeberg vind ik niets interessant meer.
zijn meestal te afstandelijk.
gelieve ook geen reacties van gestopte adresjes, want daar ben ik niet zoveel mee.
 
Boo lijkt verdacht veel op Toek van Phetnaree in Zaventem. Ik kreeg er ooit een massage van. Ik kan me niet herinneren dat het slecht was. Maar ik ben er nadien ook niet terug geweest. Als de massage heel goed was, of de masseuse was heel knap en leuk in omgang doe ik dat meestal wel.... ;)
 
160€ voor een uur 130€ voor 45min en 100€ voor een 1/2 uur volgens een andere wandelaar op dit forum.

Op Hookers had ze overwegend goede recensies, ik herinner me vooral de reviews van 1 wandelaar die er blijkbaar z`n vast adresje van maakte en dus uitgesproken positief was. Ze staat al geruime tijd op m`n radar en herinner me oudere foto`s (die nu niet meer op haar profiel staan) en de huidige foto`s zijn maximum een jaar geleden verschenen. Ze ziet er "rijper" uit op deze foto`s dan op de vorige, dus tenzij ze nieuwe foto`s eerst 5 jaar in de koelkast steekt ga ik er wel van uit dat haar huidige foto`s dus ongeveer een jaartje oud zijn.

In m`n notities van m`n shortlist noteerde ik "schijnbaar een tijger". Er was ook een wandelaar die meldde dat hij er anale sex mee had, maar er waren behoorlijk wat andere wandelaars die afgewimpeld werden op dat gebied. Het zal dus van je formaat en haar goesting afhangen, of ze is daar gewoon mee gestopt...

Met wat ik me herinner van vroegere recensies zou ik er zeker eens naartoe gaan, maar er staat momenteel nog 1 ander adresje hoger in m`n shortlist dat ik eens wil uitproberen. Ik denk dat ze geen verkeerde keuze is en dat je tevredenheid enkel zal afhangen van je eigen verwachtingen.
 
160€ voor een uur 130€ voor 45min en 100€ voor een 1/2 uur volgens een andere wandelaar op dit forum.

Op Hookers had ze overwegend goede recensies, ik herinner me vooral de reviews van 1 wandelaar die er blijkbaar z`n vast adresje van maakte en dus uitgesproken positief was. Ze staat al geruime tijd op m`n radar en herinner me oudere foto`s (die nu niet meer op haar profiel staan) en de huidige foto`s zijn maximum een jaar geleden verschenen. Ze ziet er "rijper" uit op deze foto`s dan op de vorige, dus tenzij ze nieuwe foto`s eerst 5 jaar in de koelkast steekt ga ik er wel van uit dat haar huidige foto`s dus ongeveer een jaartje oud zijn.

In m`n notities van m`n shortlist noteerde ik "schijnbaar een tijger". Er was ook een wandelaar die meldde dat hij er anale sex mee had, maar er waren behoorlijk wat andere wandelaars die afgewimpeld werden op dat gebied. Het zal dus van je formaat en haar goesting afhangen, of ze is daar gewoon mee gestopt...

Met wat ik me herinner van vroegere recensies zou ik er zeker eens naartoe gaan, maar er staat momenteel nog 1 ander adresje hoger in m`n shortlist dat ik eens wil uitproberen. Ik denk dat ze geen verkeerde keuze is en dat je tevredenheid enkel zal afhangen van je eigen verwachtingen.
En welk adresje staat hoger op je verlanglijst?
 
Foto's zijn zeer recent. Extras kosten niks meer hangt inderdaad van haar stemming af en of ze je mag. Eerste keer verkennen daarna gaat ze behoorlijk los soms.
Ze is weer actief. Maanden weg geweest. De bezoeker op Hookers was ik. Ongelooflijke tijden meegemaakt in dat huisje in Gent. Nog samen met Nana toen. Het huisje is nu een Thai takeway van Nana. Waar Luna nu ontvangt is me niet bekend. Maar lang zal dat niet duren.
 
45j ze ziet er toch veel jonger uit. Of foto's vzn 15j geleden? En wat zijn haar prijzen?

Ik heb luna in 2020 ontmoet. Ze ziet er zeker ouder uit in da fotos. Maar nog wel mooi en strak genoeg. Maar ze is gn masseuse, ze is gwn een prive ontvangst hoer. Ik betaalde standaard 150 op een uur. Pijpe doet ze zonder condoom, maar soms voelde ik haar tanden wel. Sex is top, ze doet verschillende posities en luistert naar wat je graag wilt.


Ik zou je toch dokkeaw massage aanraden. Als penny je favo was, probeer eens hanna van dokkeaw thai massage. Ik ben ook edns bij penny geweest vorig jaar en herinner me daar niks meer van, dus da zegt genoeg.
 
Ik heb luna in 2020 ontmoet. Ze ziet er zeker ouder uit in da fotos. Maar nog wel mooi en strak genoeg. Maar ze is gn masseuse, ze is gwn een prive ontvangst hoer. Ik betaalde standaard 150 op een uur. Pijpe doet ze zonder condoom, maar soms voelde ik haar tanden wel. Sex is top, ze doet verschillende posities en luistert naar wat je graag wilt.


Ik zou je toch dokkeaw massage aanraden. Als penny je favo was, probeer eens hanna van dokkeaw thai massage. Ik ben ook edns bij penny geweest vorig jaar en herinner me daar niks meer van, dus da zegt genoeg.
Mis Penny nog altijd...
 
Ik heb luna in 2020 ontmoet. Ze ziet er zeker ouder uit in da fotos. Maar nog wel mooi en strak genoeg. Maar ze is gn masseuse, ze is gwn een prive ontvangst hoer. Ik betaalde standaard 150 op een uur. Pijpe doet ze zonder condoom, maar soms voelde ik haar tanden wel. Sex is top, ze doet verschillende posities en luistert naar wat je graag wilt.


Ik zou je toch dokkeaw massage aanraden. Als penny je favo was, probeer eens hanna van dokkeaw thai massage. Ik ben ook edns bij penny geweest vorig jaar en herinner me daar niks meer van, dus da zegt genoeg.
Is Nila al terug of hoe ze zich nu noemt.? Hanna werd me afgeraden maar dat kan van persoon tot persoon afhangen. Jij lijkt me in ieder geval overtuigd van dokkeaw.
 
Ik heb luna in 2020 ontmoet. Ze ziet er zeker ouder uit in da fotos. Maar nog wel mooi en strak genoeg. Maar ze is gn masseuse, ze is gwn een prive ontvangst hoer. Ik betaalde standaard 150 op een uur. Pijpe doet ze zonder condoom, maar soms voelde ik haar tanden wel. Sex is top, ze doet verschillende posities en luistert naar wat je graag wilt.


Ik zou je toch dokkeaw massage aanraden. Als penny je favo was, probeer eens hanna van dokkeaw thai massage. Ik ben ook edns bij penny geweest vorig jaar en herinner me daar niks meer van, dus da zegt genoeg.
Gewoon een prive ontvangst hoer?
Man, ik haat zo erg die uitdrukking.
Ze doet gewoon wat jij wil dat ze doet en geeft zich daarbij zoveel ze kan. Hoeveel Thaikes ken jij zo nog?
En btw, vraag haar eens een uurtje massage. Die kan masseren als de beste.
 


Ze heeft hier een topic:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb luna in 2020 ontmoet. Ze ziet er zeker ouder uit in da fotos. Maar nog wel mooi en strak genoeg. Maar ze is gn masseuse, ze is gwn een prive ontvangst hoer. Ik betaalde standaard 150 op een uur. Pijpe doet ze zonder condoom, maar soms voelde ik haar tanden wel. Sex is top, ze doet verschillende posities en luistert naar wat je graag wilt.


Ik zou je toch dokkeaw massage aanraden. Als penny je favo was, probeer eens hanna van dokkeaw thai massage. Ik ben ook edns bij penny geweest vorig jaar en herinner me daar niks meer van, dus da zegt genoeg.
Sorry hoor, Luna is GEEN "privé ontvangst hoer". Zij is een dame van plezier én ze kan desgewenst masseren. Ik ken ze al zeker 15 jaar en heb ook nooit haar tanden gevoeld. Ik reken haar tot de top.
 
En ? Weet je al iets meer ? Ziet er pittig uit. En bijzonder goed voor dr leeftijd als ze de foto's recent zijn. Pb mag
Ze ís pittig en ziet er bijzonder goed uit voor haar leeftijd. Ze zou gemakkelijk 10 jaar kunnen liegen, maar dat doet ze niet en zo zijn er niet veel. De foto's zijn van net voor Corona, dus zo'n kleine 3 jaar geleden, maar geven nog zeer goed de werkelijkheid weer.
 
Gewoon een prive ontvangst hoer?
Man, ik haat zo erg die uitdrukking.
Ze doet gewoon wat jij wil dat ze doet en geeft zich daarbij zoveel ze kan. Hoeveel Thaikes ken jij zo nog?
En btw, vraag haar eens een uurtje massage. Die kan masseren als de beste.

een hoer is gewoon een hoer, das noch positief noch negatief. Ik ken 1000 thaikes zo lol
 
Sorry hoor, Luna is GEEN "privé ontvangst hoer". Zij is een dame van plezier én ze kan desgewenst masseren. Ik ken ze al zeker 15 jaar en heb ook nooit haar tanden gevoeld. Ik reken haar tot de top.

- je kan haar hoofd nie vastpakken en deepthroaten
- anaal doet ze niet altijd als je te groot geschapen bent
- ze kreunt soms fake en teveel
- loslopende stinkende katten in haar huis die overal rondlopen
- ze rookt
- spuiten op gezicht of in mond of inslikken heeft ze liever niet
- niet meer zo stevig als vroeger, is verouderd.


Als zij top voor ulle is, dan is da goed voor jullie. Voor mij heeft ze haar beste tijd wel gehad.
 
- je kan haar hoofd nie vastpakken en deepthroaten
- anaal doet ze niet altijd als je te groot geschapen bent
- ze kreunt soms fake en teveel
- loslopende stinkende katten in haar huis die overal rondlopen
- ze rookt
- spuiten op gezicht of in mond of inslikken heeft ze liever niet
- niet meer zo stevig als vroeger, is verouderd.


Als zij top voor ulle is, dan is da goed voor jullie. Voor mij heeft ze haar beste tijd wel gehad.
Ik kan niet oordelen over wat ze bij jou wel of niet doet en wel of niet toelaat, daar kan ik me niet over uitspreken. Over haar prestaties kan ik alvast niet klagen, maar anderen kunnen uiteraard andere ervaringen hebben.
Katten heb ik op haar huidige locatie nog niet gezien, de katten op de vroegere locaties (Nana Thai, Hagelandkaai en later Hogepontstraat) behoorden toe aan Nana.
Ze rookt misschien nog wel, maar zeker niet in mijn bijzijn.
Anaal heb ik nog nooit naar gevraagd, het is mijn ding niet.
Ze is geen 18 meer, daar is ze zelf ook zeer eerlijk in, maar voor haar leeftijd is ze nog behoorlijk "stevig".
 
- je kan haar hoofd nie vastpakken en deepthroaten
- anaal doet ze niet altijd als je te groot geschapen bent
- ze kreunt soms fake en teveel
- loslopende stinkende katten in haar huis die overal rondlopen
- ze rookt
- spuiten op gezicht of in mond of inslikken heeft ze liever niet
- niet meer zo stevig als vroeger, is verouderd.


Als zij top voor ulle is, dan is da goed voor jullie. Voor mij heeft ze haar beste tijd wel gehad.
Ga je bek spoelen man. schandalig!! beste dvp in de thai scene ever. kom rr al 10 jaar maandelijks. Altijd top!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan