Eromassage, Oost-Vlaanderen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
- je kan haar hoofd nie vastpakken en deepthroaten
- anaal doet ze niet altijd als je te groot geschapen bent
- ze kreunt soms fake en teveel
- loslopende stinkende katten in haar huis die overal rondlopen
- ze rookt
- spuiten op gezicht of in mond of inslikken heeft ze liever niet
- niet meer zo stevig als vroeger, is verouderd.


Als zij top voor ulle is, dan is da goed voor jullie. Voor mij heeft ze haar beste tijd wel gehad.
Ik vraag me af waar jij dan wel gaat en wie dit allemaal aanbied ?
Dat van niet stevig mag je schrappen, ze is nog nooit zo stevig geweest. (Fitness)
De katten ook. Die katten waren trouwens van Nana. Luna kon het niet hebben dat die in haar kamer zaten.
Ze is trouwens al lang weg op die locatie.
Het is me duidelijk dat je er in jaren geen voet meer hebt binnen gezet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af waar jij dan wel gaat en wie dit allemaal aanbied ?
Dat van niet stevig mag je schrappen, ze is nog nooit zo stevig geweest. (Fitness)
De katten ook. Die katten waren trouwens van Nana. Luna kon het niet hebben dat die in haar kamer zaten.
Ze is trouwens al lang weg op die locatie.
Het is me duidelijk dat je er in jaren geen voet meer hebt binnen gezet.

Idd al 2 jaar ongeveer nie binnen geweest. Waarom zou ik als ik haar prestaties ondermaats vindt en haar met de jaren fysiek zien. Mij nie gezien dus. Kheb haar in totaal zo'n 8x bezocht, eerste keer sinds ze nog in institutut elle zat. Kan me wel een goed beeld vormen van haar prestaties nu en ik heb geen zin om 150 euro te verkwisten om hier mn punt te maken dat ze wel erg slecht is voor mij haha
 
160€ voor een uur 130€ voor 45min en 100€ voor een 1/2 uur volgens een andere wandelaar op dit forum.

Op Hookers had ze overwegend goede recensies, ik herinner me vooral de reviews van 1 wandelaar die er blijkbaar z`n vast adresje van maakte en dus uitgesproken positief was. Ze staat al geruime tijd op m`n radar en herinner me oudere foto`s (die nu niet meer op haar profiel staan) en de huidige foto`s zijn maximum een jaar geleden verschenen. Ze ziet er "rijper" uit op deze foto`s dan op de vorige, dus tenzij ze nieuwe foto`s eerst 5 jaar in de koelkast steekt ga ik er wel van uit dat haar huidige foto`s dus ongeveer een jaartje oud zijn.

In m`n notities van m`n shortlist noteerde ik "schijnbaar een tijger". Er was ook een wandelaar die meldde dat hij er anale sex mee had, maar er waren behoorlijk wat andere wandelaars die afgewimpeld werden op dat gebied. Het zal dus van je formaat en haar goesting afhangen, of ze is daar gewoon mee gestopt...

Met wat ik me herinner van vroegere recensies zou ik er zeker eens naartoe gaan, maar er staat momenteel nog 1 ander adresje hoger in m`n shortlist dat ik eens wil uitproberen. Ik denk dat ze geen verkeerde keuze is en dat je tevredenheid enkel zal afhangen van je eigen verwachtingen.
Ik was die enthousiasteling. En nog steeds. Ik wandel niet meer maar heel af en toe zoek ik haar weer op. Evenals de andere meiden die er werkten.
Die wandelaar die beweert anaal gehad te hebben met haar heeft een mooie natte droom gehad. Meer niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.602
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan