Kuzman Kleute
Vaste klant
Ik vraag me al een hele tijd af, waarom dames dit doen of laten doen en kreeg van AI dit antwoord, zou dit de waarheid kunnen zijn ;
Tatoeages van nummers of namen op de kuit (of elders) bij sekswerkers kunnen in sommige gevallen een vorm van branding door pooiers zijn. Dit is een manier van vernedering, waarbij de pooier zijn eigenaarschap over de vrouw toont en haar markeert als 'eigendom', vaak met een nummer of de naam van de pooier.
Tatoeages van nummers of namen op de kuit (of elders) bij sekswerkers kunnen in sommige gevallen een vorm van branding door pooiers zijn. Dit is een manier van vernedering, waarbij de pooier zijn eigenaarschap over de vrouw toont en haar markeert als 'eigendom', vaak met een nummer of de naam van de pooier.
- Pooiersbrandmerk: Dit wordt door pooiers gebruikt om prostituees te vernederen en hun macht te tonen.
- Hulp en herstel: Tattooshops en organisaties proberen deze vrouwen te helpen om de tatoeages van deze dwangmatige situaties te laten verwijderen.
- Misvatting: Veelvoorkomende cijfertatoeages zoals '444' (bescherming) of '831' (ik hou van jou) zijn in de algemene cultuur vaak symbolisch voor persoonlijke betekenissen, maar in de specifieke context van gedwongen prostitutie is het vaak een merk van de pooier.