waarom dames van plezier nummers op hun kuiten tatoeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kuzman Kleute

Vaste klant
227
27/08/21
334
21
Ik vraag me al een hele tijd af, waarom dames dit doen of laten doen en kreeg van AI dit antwoord, zou dit de waarheid kunnen zijn ;
Tatoeages van nummers of namen op de kuit (of elders) bij sekswerkers kunnen in sommige gevallen een vorm van branding door pooiers zijn. Dit is een manier van vernedering, waarbij de pooier zijn eigenaarschap over de vrouw toont en haar markeert als 'eigendom', vaak met een nummer of de naam van de pooier.

• Pooiersbrandmerk: Dit wordt door pooiers gebruikt om prostituees te vernederen en hun macht te tonen.
  • Hulp en herstel: Tattooshops en organisaties proberen deze vrouwen te helpen om de tatoeages van deze dwangmatige situaties te laten verwijderen.
  • Misvatting: Veelvoorkomende cijfertatoeages zoals '444' (bescherming) of '831' (ik hou van jou) zijn in de algemene cultuur vaak symbolisch voor persoonlijke betekenissen, maar in de specifieke context van gedwongen prostitutie is het vaak een merk van de pooier.

Wat een onzin weer. ik loop al heel lang en geregeld en heb heel veel verschillende vrouwen gezien in de warme straten of clubs. Veel hebben tattoos, maar nummers op hun kuiten echt nog nooit gezien.

Ga eens wat meer naar de saunaclubs in Duitsland, t zit er vol van, veel plezier en zoek eens op wat die nrs betekenen, veel dames voor geluk te brengen :
Tatoeages met "angel numbers" (engelengetallen) zoals 222, 333, 444, 555, 666 en 777 zijn populair en worden vaak geplaatst op de kuiten of rond de enkels
PinterestPinterest +1
. Deze nummers dragen specifieke spirituele betekenissen en worden vaak gekozen als reminder voor persoonlijke groei of positieve energie.
Hier is een overzicht van de betekenissen en plaatsingsideeën:
Betekenissen van de getallen:
  • 222: Staat voor harmonie, balans en positieve veranderingen in het leven
    inkster.nlinkster.nl
    .
  • 333: Wordt vaak geassocieerd met creativiteit, sociale interactie en groei.
  • 444: Een teken dat je op de juiste weg bent en omringd wordt door goddelijke steun
    inkster.nlinkster.nl
    .
  • 555: Symboliseert vrijheid, groei en verandering
    Spiritual GardenSpiritual Garden
    .
  • 666: Wordt soms gezien als een symbool voor de diversiteit en diepte van de menselijke geest
    inkster.nlinkster.nl
    .
  • 777: Staat symbool voor geluk, welvaart en wonderen
    Tattoo TijdelijkTattoo Tijdelijk
    .
Plaatsing op de kuit/been:
  • Boven de knie of op de kuit: Angel numbers worden vaak geplaatst net boven de knie of op de kuitspier zelf
    PinterestPinterest
    .
  • Enkel: 222, 333, 444 en 777 zijn populair als subtiele enkel-tattoos
    PinterestPinterest
    .
  • Stijl: Vaak uitgevoerd in een fijne, minimalistische (fineline) stijl
    PinterestPinterest
    .
De keuze voor de kuit biedt voldoende ruimte voor een groter ontwerp, terwijl de enkel meer geschikt is voor een subtiele, kleine tatoeage.

Ik ken ook wel een DVP met een "777" tatoo.

De vraag blijft wel altijd of het vrijwillig is geweest, of een "merk" is van de pooier.
Het antwoord weet ik niet, en niemand anders hier 100% zeker.

Zo vaak als vrouwen strijd leveren voor gelijke behandeling en rechten en dan toch nog vrouwen die zich dit laten aandoen ...
Niet laten aandoen. Het is geen keuze. Dames die slachtoffer zijn van mensenhandel en gekocht worden, worden gedwongen door mishandeling, marteling of worden gedood. Dat laatste gebeurd niet zo snel, omdat ze dan niks meer waard zijn.

Getallen of andere merktekens worden inderdaad wel gebruikt.

Soms kiezen ze er zelf voor om met zo'n fout type in zee te gaan, worden ze geronseld, is het een ander verhaal, maar in beide gevallen zouden ze een beroep moeten doen op een Blijf van mijn lijf huis (of gelijksoortige benaming)

Ik vraag me al een hele tijd af, waarom dames dit doen of laten doen en kreeg van AI dit antwoord, zou dit de waarheid kunnen zijn ;
Tatoeages van nummers of namen op de kuit (of elders) bij sekswerkers kunnen in sommige gevallen een vorm van branding door pooiers zijn. Dit is een manier van vernedering, waarbij de pooier zijn eigenaarschap over de vrouw toont en haar markeert als 'eigendom', vaak met een nummer of de naam van de pooier.

• Pooiersbrandmerk: Dit wordt door pooiers gebruikt om prostituees te vernederen en hun macht te tonen.
  • Hulp en herstel: Tattooshops en organisaties proberen deze vrouwen te helpen om de tatoeages van deze dwangmatige situaties te laten verwijderen.
  • Misvatting: Veelvoorkomende cijfertatoeages zoals '444' (bescherming) of '831' (ik hou van jou) zijn in de algemene cultuur vaak symbolisch voor persoonlijke betekenissen, maar in de specifieke context van gedwongen prostitutie is het vaak een merk van de pooier.
Nog nooit zo'n nummer gezien

Terug
Bovenaan Onderaan