Waarom zitten er bijna geen Afrikaanse dames meer?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Corona ellende, geen mogelijkheid om naar Nederland te komen, geen huisvesting, geen zin meer om achter het raam te staan, geen klandizie genoeg, teveel concurrentie, teveel afdingers... kunnen zoveel oorzaken hebben.
Het is al van lang voor de corona. Maar die redenen gaan toch ook op voor de andere meisjes? Er waren nog wat zwarte meisjes die in de bars rond het SKW in Antwerpen en het Noordstation in Brussel klanten zochten. Ik geloof dat die bars bijna allemaal dicht zijn nu.
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
Mag er max 1 zwarte dame werken? Wie bepaalt zoiets? Een privehuis beslist toch zelf wie ze aannemen. Heel wat mannen vinden een zwarte vrouw heel sexy.
 
Mag er max 1 zwarte dame werken? Wie bepaalt zoiets? Een privehuis beslist toch zelf wie ze aannemen. Heel wat mannen vinden een zwarte vrouw heel sexy.
Nee zo werkt het niet. De meeste privehuizen willen dat er maar 1 Afrikaanse werkt. Als je geluk hebt mogen er 2 afrikanen werken maar ze mogen niet op dezelfde dagen werken. eentje mixed en de ander echt pour donker.Wat ik heb begrepen is omdat zwarten het al moeilijk hebben om klanten te pakken. Dat klopt in vergelijking met blanke meiden zeker als ze blond zijn. Er is meer vraag naar blonde meiden. Maar eigelijk is het om het huis min mogelijk zwart te maken en meer aantrekkelijker. Dus van iedere afkomst/haarkleur mag er meer zijn. Zoals 3 blonde dames,2 Latinas maar alleen 1 Afrikaanse wordt per huis nu vooral geacepteerd.

Ja de huis bepaalt zelf of ze meer donkere dames nemen. Maar geloof mij maar en kijk op iedere website/redlights.be van iedere privehuis en je zal zien dat er 1 donkere dame werkt.
 
Ik heb zelf ook andere ervaringen.
Maar dat zou mij er niet toe brengen om de waarnemingen en ervaringen van een zelf betrokken DvP te disqualificeren.
Zij zal het niet voor niets zeggen.

Ter toelichting:
Er hier boven stond een bijdrage, in welke de observatie van blackqueenx gediskwalificeerd werd. Die is inmiddels door de mod. verwijderd. Daar had mijn bijdrage betrekking op.
 
Laatst bewerkt:
Nee zo werkt het niet. De meeste privehuizen willen dat er maar 1 Afrikaanse werkt. Als je geluk hebt mogen er 2 afrikanen werken maar ze mogen niet op dezelfde dagen werken. eentje mixed en de ander echt pour donker.Wat ik heb begrepen is omdat zwarten het al moeilijk hebben om klanten te pakken. Dat klopt in vergelijking met blanke meiden zeker als ze blond zijn. Er is meer vraag naar blonde meiden. Maar eigelijk is het om het huis min mogelijk zwart te maken en meer aantrekkelijker. Dus van iedere afkomst/haarkleur mag er meer zijn. Zoals 3 blonde dames,2 Latinas maar alleen 1 Afrikaanse wordt per huis nu vooral geacepteerd.

Ja de huis bepaalt zelf of ze meer donkere dames nemen. Maar geloof mij maar en kijk op iedere website/redlights.be van iedere privehuis en je zal zien dat er 1 donkere dame werkt.

Ik snap dat niet - zakelijk gezien .
Voor zo ver ik weet (in Nederland) krijgen dames in een privehuis puur "stukloon" - geen klanten, geen geld.

Het huis heeft een aantal werkkamers, en verder een soort van woonkamer waar de dames die geen klant hebben hun tijd doorbrengen.

In zo'n geval wil het huis liefst zoveel mogelijk dames (er passen meestal een hoop meer dames in de wachtkamer dan dat er werkkamers zijn) , en als een deel van die dames niet zo goed in de markt ligt is dat geen probleem voor het huis - het is alleen pech voor die dames die minder gevraagd zijn, want ze moeten de 10 of 20% van de klanten die Afrikaans zoekt delen met de overige Afrikaanse dames die in het huis beschikbaar zijn.
Maar - voor de omzet van het huis maakt het niet uit - zolang er genoeg van alle gevraagde types zijn om de kamers bezet te houden.
En meer dames op de site is eigenlijk altijd goed voor het huis .


Je verhaal lijkt over Belgié te gaan - werkt het daar anders dan ?
Dat het huis probeert om precies hetzelfde percentage dames-van-type te hebben als wat de klanten zoeken (80% wil blond -> 4 van de 5 zijn blond) kan ik alleen begrijpen als er precies evenveel dames kunnen of mogen werken als dat er kamers zijn .
Of als het huis een soort van garantie loon moet betalen voor aanwezige dames , of ze nou wel of geen klanten hebben.
Als "niet gekozen dames" wel geld kosten, of "kamers bezet houden zonder omzet te maken" - kan ik begrijpen dat een huis streeft om alleen "in huis" te hebben waar vraag naar is.

Als de dames voor eigen rekening in de loterij "wie wordt gekozen door de klant" willen zitten met een aantal vergelijkbare collega's - waarom niet.
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
Vroeger (25j geleden) waren er zoveel zwarte meisjes in de ramen van Antwerpen dat de prijs zakte tot zo'n 7.5€. Toen was er ook nog een raamgebied dichtbij Antwerpen Centraal.

De service is/was bij de zwarte dames in de buurt achter het Noordstation in Brussel ook vaak slecht op enkele uitzonderingen na, waarschijnlijk door de uitbuiting van deze door de pooiers die blijkbaar vaak ook zwarte vrouwen zijn.
 
Yvonne op de Doubletstraat in Den Haag is een aanrader.

Inderdaad, indrukwekkende recensies. Is er ergens een foto van haar te vinden?
 
Vroeger zaten de ramen vol zwarte dames. Vaak Ghanese of Nigeriaanse, vaak zeer knappe vrouwen. Nu zie ik die maar zeer zelden. Weet iemand hoe dat komt?
Ja jammer is dat🤔 ik bezoek ze graag maar zie ze niet meer standaard als ik ga wandelen.
Latinas zijn ook mijn favoriet, maar een afrikaanse vind ik ook erg mooi.
Is me in al die wandel jaren bij een afrikaanse prostituee nog nooit overkomen dat ik een slecht bezoek heb gehad.
Ook nooit gezeik mee gehad ofzo
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
Zit wel wat in. In de tijd dat Frank Nog gangbangs organiseerde vertelde mij eens dat mensen niet Komen opdagen als er te veel donkere dames waren. Hij organiseerde eens een black light feest met alleen donkere dames en de verhouding was bijna een op een....en dat drie of vier uur Lang dat kon ik echt niet aan😂
Maar het valt mij op dat op kinky donkere dames vaak juist meer vragen.....Dus een soort luxe.....
Ja....wat mij betreft hoe meer donker hoe beter.....
 
Inderdaad, indrukwekkende recensies. Is er ergens een foto van haar te vinden?
Inderdaad, indrukwekkende recensies. Is er ergens een foto van haar te vinden?
Prima dame maar te slim in geld afhandig maken, Ben na drie bezoekjes gestopt. Ze is uit equatoriaal guinea....Dus spreekt spaans......ooit een dame daarvandaan gedate.....ai wat ik daar allemaal mee heb gedaan....heerlijke meid
 
Ik heb lang geleden eens kunnen genieten, van een Liberiaans meisje. Ze stond in het keldertje aan de Oudezijds Voorburgwal, waarschijnlijk eenmalig, want ik heb haar nadien nooit/nergens meer gezien. Zeer opvallende verschijning; koffie-verkeerd, helder blauwe ogen en een streepje lichtgekleurd stijl schaamhaar. Blijkbaar viel ik dusdanig bij haar in de smaak, dat ze bijna smeekte om een 2e ronde, maar dan wel zonder condoom. Aangezien ik toen nog niet steriel was, heb ik er voor bedankt. Ik had geen zin, om d'r zwanger te schieten. Achteraf toch wel een klein beetje spijt van.
 
Vroeger zaten de ramen vol zwarte dames. Vaak Ghanese of Nigeriaanse, vaak zeer knappe vrouwen. Nu zie ik die maar zeer zelden. Weet iemand hoe dat komt?
Vroeger was er een bende actief met zwarte dames die dames uit hun land naar België lokten om hen tot seks met mannen te dwingen onder bedreiging van voodoo praktijken en bedreigingen van familieleden. Een groot deel daarvan is opgerold en sommige zijn voor de rechter verschenen. Vele meisjes zijn terug naar land van oorsprong.
 
Volgens mij allemaal Latinas....en niet de mooiste.....ben nooit naar binnen gegaan daar.
Amsterdamse ramen vind ik maar niks
Er zitten zeker niet de mooiste, hoewel je een keer geluk kan hebben. Ik heb er voor 2 joetjes eens een Zuid-Afrikaanse geneukt, lekker jong ding en nog heerlijk strak. Dat zal ze tegenwoordig wel niet meer hebben.

Het valt me wel op, dat vrijwel iedereen, zich blind staart, op de Wallen. Dat terwijl Amsterdam nog 2 raambuurten heeft.
 
Nee zo werkt het niet. De meeste privehuizen willen dat er maar 1 Afrikaanse werkt. Als je geluk hebt mogen er 2 afrikanen werken maar ze mogen niet op dezelfde dagen werken. eentje mixed en de ander echt pour donker.Wat ik heb begrepen is omdat zwarten het al moeilijk hebben om klanten te pakken. Dat klopt in vergelijking met blanke meiden zeker als ze blond zijn. Er is meer vraag naar blonde meiden. Maar eigelijk is het om het huis min mogelijk zwart te maken en meer aantrekkelijker. Dus van iedere afkomst/haarkleur mag er meer zijn. Zoals 3 blonde dames,2 Latinas maar alleen 1 Afrikaanse wordt per huis nu vooral geacepteerd.

Ja de huis bepaalt zelf of ze meer donkere dames nemen. Maar geloof mij maar en kijk op iedere website/redlights.be van iedere privehuis en je zal zien dat er 1 donkere dame werkt.
Heeft het ook niet te maken met het afstemmen van het aanbod op de vraag? Ik kan me inbeelden dat je als uitbater geen 4 zwarte meisjes wil als je maar 5 kamers hebt. Ik ga er van uit dat niet iedere man de fantasie heeft om met een zwart meisje te daten. Als 20% vd mannen "into black" zijn, dan is het logisch dat je 1 zwart meisje wil op 5. Je wil als uitbater toch een "line-up" waar iedere man zijn smaak in vindt, niet? Maar misschien is dat te simplistisch gezien van mij...
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
Jammer en totaal niet nodig, vind ze prachtig en staat goed bij mijn vriend
 
zwarte meisjes worden veel uitgebuit en als goedkope hoeren gezien. Als een zwarte vrouw meer geld vraagt dan worden ze belaagd. Geloof het of niet maar racisme speelt ook een rol. Er mag max 1 zwarte dame werken per privehuis. Zwarte dames krijgen minder goede promotie. De klanten van zwarte dames worden doorgegeven aan blanke en blonde meiden omdat het aan de schoonheidsideaal doet. Kom niet zeggen dat je het niet weet iedereen weet in deze business dat zwarte dames het zwaarder hebben. BTW: ik ben zelf ook zwart en ik zit ook in deze business
Nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen. Men heeft het niet op Afrikaanse zwarte dames omdat ze al jaar en dag de boel belazeren, uitzonderingen daar gelaten. En daar zijn de 'huizen' helemaal klaar mee, simpelweg omdat het huis dan een hele slechte naam krijgt. Dus ga nou aub niet de racismekaart spelen want daar zijn jullie ook heel goed in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan