Recensie Wanda (D. Rep), Duisburg, Vulkanstraße 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Beffellobill6

Wandelaar
Forumpionier
44
04/07/21
54
2
Zondag 15-8-2021 effe naar de groene toren gereden in Duisburg hoorde allerlei geruchten van tijdelijke sluiting in regio NRW,bij aankomst zag ik dat er iets loos was stond bij eros 26 een lange rij van wel 60 mannen aan te schuiven voor een test,alleen als je een QR code hebt op je smartfone met covid safe en 2vaccins dan kon je pas binnen in eros 26 en in het vulkan house 17,ook house 25 zware controle QR code paspoort of A4 tje met een atest van het centrum,wat een gedoe niet meer plezant om te wandelen en als je dan van het ene house naar het andere wil met mondkapje is het nog harder zweten.Gelukkig zag ik de mooie en sexy Wanda aan haar deur staan en ben dan een uurtje (50eu) bij haar geweest ,heb haar al zo dikwijls bezocht dat ik de tel kwijt ben maar ze is er ook al ruim 5 jaar.Ook zij vreest dat het weer dicht gaat voor een lange tijd.Dan maar weer naar huis gereden met een dubbel gevoel maar dankzij Wanda was het toch weer geweldig.Duisburg blijft dankzij alles toch een top locatie en altijd spannend,wat gaat dat nieuwe laufhaus op de parking worden van het vulkanhaus?zodra het weer kan zal ik er zijn :cool: :cool:(y):cool:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Link naar advertentie
was dit vergeten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
sorry ben vergeten recencie aan te klikken
 
Beffelobill heeft aan Wanda een goeie want 1 uur sex voor 50€ das een koopje. Ikzelf heb Wanda ook een paar maal bezocht. Bijzonder aardige meid met een prima service en een geweldige volle kont. Heb overigens de vulkanstrasse al een poos niet meer bezocht aangezien ik dikwijls in Duitse saunaclubs te vinden ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan