- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/trans/wanesa-t.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik ben deze shemale gaan bezoeken : in werkelijkheid beter dan op de fotod. Prachtige borsten en een fantastische kont.
De typische Braziliaanse ontvangst – ze geeft je het echte adres niet... maar ze komt zelf de deur openen.
Lachend, vriendelijk en vooral, ze spreekt uitstekend Frans: zelfs aan de telefoon is het makkelijk om de diensten te bespreken: geweldige pijpbeurt zonder condom en zij geniet ervan ook gepijpt te worden . Zodra haar penis (ongeveer 15 cm) hard is, blijft hij hard tot het einde.
Ze nam mij eerst, maar je kunt zien en voelen dat ze liever genomen wordt. Ze maakte mijn penis weer hard en ik heb haar in drie posities genomen: doggy style, missionaris en om te eindigen reversecowgirl met het zicht op kont. Wat een kont!
Geweldige tijd samen; ze wisselt af tussen Forest en Parijs. Ze blijft meestal twee of drie weken in België en gaat dan een maand terug naar Frankrijk.
Zodra ze terug komt in België, ga ik reker terug!
www.quartier-rouge.be
De typische Braziliaanse ontvangst – ze geeft je het echte adres niet... maar ze komt zelf de deur openen.
Lachend, vriendelijk en vooral, ze spreekt uitstekend Frans: zelfs aan de telefoon is het makkelijk om de diensten te bespreken: geweldige pijpbeurt zonder condom en zij geniet ervan ook gepijpt te worden . Zodra haar penis (ongeveer 15 cm) hard is, blijft hij hard tot het einde.
Ze nam mij eerst, maar je kunt zien en voelen dat ze liever genomen wordt. Ze maakte mijn penis weer hard en ik heb haar in drie posities genomen: doggy style, missionaris en om te eindigen reversecowgirl met het zicht op kont. Wat een kont!
Geweldige tijd samen; ze wisselt af tussen Forest en Parijs. Ze blijft meestal twee of drie weken in België en gaat dan een maand terug naar Frankrijk.
Zodra ze terug komt in België, ga ik reker terug!
Wanesa t
Bonjour messieurs, je suis une belle trans brésilienne, très sympathique et raffinée, nouvelle dans votre ville,