Wanneer geniet een dame echt?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hookers2

Wandelaar
94
08/09/21
125
1
Je leest het vaak hier; 'we hadden een klik en zij heeft ook genoten'.
Wanneer en hoe merk je dat een dame ook geniet en jij niet zomaar een nummertje bent. En hoe belangrijk vind je dat?

Ik persoonlijk vind het heel belangrijk om dat gevoel te krijgen. Voor mij is het meetbaar als ze diensten aanbiedt die normaal gesproken onder extra's vallen maar bij jou deze niet worden doorberekend.

Je leest het vaak hier; 'we hadden een klik en zij heeft ook genoten'.
Wanneer en hoe merk je dat een dame ook geniet en jij niet zomaar een nummertje bent. En hoe belangrijk vind je dat?

Ik persoonlijk vind het heel belangrijk om dat gevoel te krijgen. Voor mij is het meetbaar als ze diensten aanbiedt die normaal gesproken onder extra's vallen maar bij jou deze niet worden doorberekend.
Als de dame extra' s aanbiedt waarvoor jij bij uitzondering niet hoeft te betalen, dan weet ik nog niet of zij echt heeft genoten. Het kan ook klantenbinding zijn. Een compliment aan jou is het zeker.

Ik zou niet weten hoe je echt genieten moet meten. Het 1e wat in mij opkomt is dat ze bijna blijft hangen in haar orgasme. Een 2e wat in me opkomt is dat ze na de date initiatief toont om mij weer te zien.

Genot is een groot woord maar misschien is een dame al blij CQ tevreden als de date leuk verlopen is en de man hygiënisch is en respectvol naar haar was
want zo'n dame komt natuurlijk heel wat tegen in haar carrière van agressie tot en met haar proberen kapot te stoten ofzo.
Maar er zijn zeker dames die genieten van een lekker potje seksen.
En ik begrijp ook heel goed dat dames zeker met raamwerk bepaalde bevolkingsgroepen weigeren

Grappig, heb regelmatig gesprekjes over hoe ze in dit vak geraakt zijn en dat levert vaak verhalen op over dat ze er ze,f ook van kunnen genieten.

Zo heb ik de categorie dvps met zeer hoog libido die tijdens elke date zelf ook een orgasme of zelfs meerdere krijgt en dat ook opzoekt. Vorige week nog 1 die na het beffen de vibrator erbij pakte en nog 2 orgasmes lang zelf bezig was en vroeg of ik haar borsten wilde kneden.

Ook categorie die het naast een reguliere baan erbij doet voor 1 of 2 dagen per week. Omdat het leuk is en vanwege de extra centjes. Als het alleen voor de centen was had ze het wel fulltime gedaan. ,aatst nog eentje die dan gaat stoppen als ze 30 is en dan alleen vaste klanten voor 1 dag per week wil aanhouden.

En als laatste heb ik de aanname dat dvps ook regelmatig veeleisende weinig respectvolle wandelaars tegenkomen, en ik ben vrij makkelijk, zeer respectvol, meer van het opzoeken van een flow. Dus die eikels maken het dat een dvp mij dan weer als positief ervaren dus een klant die ze graag terugzien.

Hoor ik ook best regelmatig, dus als iedereen dat nu ook hoort dan weet ik ook dat ik misschien mijn beeld moet bijstellen.:unsure:😊

Terug
Bovenaan Onderaan