Wanneer maak je een afspraak bij een DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

1800bull

Wandelaar
90
17/05/22
33
7
Hoi collega's,

Stel je weet welke datum je tijd hebt om eens een goede wandeling te doen. Je hebt een nieuwe dame op het oog, hoeveel om voorhand neem je contact op om een afspraak vast te zetten?
 
Hoi collega's,

Stel je weet welke datum je tijd hebt om eens een goede wandeling te doen. Je hebt een nieuwe dame op het oog, hoeveel om voorhand neem je contact op om een afspraak vast te zetten?
Wanneer het de eerste keer is zijn 3 dagen toch het maximum denk ik, ,ik zou zeker nog een bevestiging berichtje sturen de dag ervoor of de dag zelf wanneer je vertrekt thuis ...
 
Doorgaans toch een paar dagen vooraf. De dames die ik bezoek zijn doorgaans populair dus de dag zelf of er voor lukt dikwijls niet.

Vroeger stond ik dan soms wel eens voor een gesloten deur dus stuur ik de dag er voor of de dag zelf nog een bevestigings berichtje.
 
Als ik ruim vantevoren weet dat ik op een bepaalde dag in een stad moet zijn waar wat te wandelen valt (privehuis of massagesalon) max 1 week vooraf per mail. Ook wel eens korter.
Ik merkte wel dat een zwangere (thuisontvangst) het liefst zo kort mogelijk vooraf afspreekt per telefoon ivm de toestand van de dag wat nogal eens kan wisselen per dag tijdens de zwangerschap.
En deze pogingen zijn dus helaas vrijwel allemaal mislukt.
 
Meestal ruim op voorhand bij (1-2 maanden) bij vaste dames. Dit omdat ze beperkter daten en meestal snel volboekt zijn. Vind ik ook wel prettig want zo kan ik ernaartoe leven. Zijn dan ook wel langere dates van 2-3 uur.

Als ik eens een nieuwe dame wil proberen dan meestal een paar dagen op voorhand
 
ik begin meestal de dag vantevoren met een stuk of 3/4 dames..
vooral in mijn regio weet je nooit wat je kunt verwachten..soms reageren zelfs dames waarvan de ad al dik een maand oud is ,soms met een nieuw geplaatste gebeurt er niks
krijg ik meteen reactie van 'when you want come' zonder verdere emotie ,dan valt die (meestal) meteen af
soms kun je in goed Engels verder en vraag ik ofdat ze er morgen nog is en ofdat we dan kunnen afspreken..
is dat geen probleem dan onthoud ik haar ..
dat doe ik dan totdat ik er 3 of 4 heb die 'aanspreekbaar' zijn ,en daar kom ik de dag erop op terug..
soms krijg je dan alsnog geen reactie meer..vandaar altijd die back up..
ik zit zelf ook met werk,kan niet zo maar weg..dus moet dat echt plannen..
in het uiterste geval pik ik er dan nog 1 uit waarbij ik meteen kan komen ,als de rest niet meer reageert..maar dat is dan wel een risico..
pakt meestal slecht uit..
 
Meestal 1 dag vantevoren, ik heb het idee dat veel dvp's het niet prettig vinden als je veel eerder dan dat een afspraak maakt. Bij privé huizen maak ik soms nog wel een afspraak 3 dagen van tevoren.
 
Bij mijn vaste dames 4-6 weken vooruit. Bij nieuwe dames soms alleen maar de reistijd als verschil. Verschilt ook per dame, de een spreekt alleen op de dag zelf af, de ander vind het fijn om ruim op tijd te plannen.
 
De dag zelf , en het liefst date ik in de voormiddag , dan ben ik bijna zeker dat er niet veel voor mij zijn geweest . Soms bij mijn vaste dames kan ik bellen voor een uurtje voordien staan wel niet op redlights . Eigenlijk een soort vriendinnen die een heel tijdje alleen zijn .
 
Licht er aan. Ik heb een aantal vaste adresjes en weet van die dames hoeveel tijd van te voren ik een afspraak kan maken. Als ik een nieuw adresje wil bezoeken dan probeer ik altijd een dag van te voren contact te maken en hoor dan wel wat er mogelijk is en hoe het maken van afspraken in zijn werk gaat.
 
Ik ben nog steeds een beetje nieuw in dit wereldje. Maar blijf het nog steeds wel een apart idee vinden van dan en dan lig ik met haar in bed. Bij een wat verderweg geplande date heb ik wel meer het gevoel dat ik er naar uitkijk. Wat ik toch ook wel weer leuk vind.
 
Vaak een paar dagen van tevoren en bij uitzondering minder dan 24 uur van tevoren.

Ik wandel meestal in het weekend en soms op vrijdag en vaak ben ik dan aan het begin van de week al aan het piekeren welke dame ik later die week wil gaan bezoeken.
Ik maak me er nooit druk om of ik op de dag wel zin heb, want als ik er naar uitkijk en het laatste bezoek aan een dame dateert van 2 weken terug, dan verdwijnt die zin niet meer weg gedurende de week. En als ik dan een dame op een mij uitkomend tijdstip wil bezoeken is die kans het grootst als ik er op tijd bij ben.:sneaky:
 
Meestal de dag te voren, of eerder op de dag zelf.
Maar dinsdag nam ik kontakt op met een voor mij nieuwe SVP, voor een afspraak woensdag of eigenlijk donderdag.
Maar het contact verliep goed, ik kreeg de kriebels en de dag zelf bij haar op bezoek geweest. Geen spijt van :).
 
Begint meestal met informatie vragen, en horen hoe de dame klinkt, bij laatste afspraak belde ik vrijdags, en zou de week daarna definitieve afspraak maken, maar de volgende ochtend gebeld en gezegd dat ik die dag wou afspreken. Ik kon als laatste afspraak komen, maar moest wel 10% aanbetalen, het werd een leuke 1,5 uur.
 
Zelfde dag, slechts 1 uur van tevoren.

Ik krijg zin, zoek contact, spreek af en ga er heen.

Zoiets valt voor mij niet verder vooruit te plannen.

En ik maak toch vrij weinig mee dat een populaire dame niet kan.

Het gebeurt wel eens, maar dan heb ik bijna altijd wel een lijstje met plan b, c en d achter de hand.

Alleen als ik na middernacht zin krijg kan de keuze beperkter zijn en is het soms moeilijk om tot een goede afspraak te komen.

Maar als je bv rond 21 uur 's avonds 1 uur vooraf 3 erg lekkere dames benaderd zit er in mijn ervaring altijd wel eentje tussen die om 22 uur kan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan