Wanneer weer GB in Maison Monty?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Wandelaar
78
21/09/22
83
9
Hi allemaal,
Pre-corona vaak bij de GB's in Maison Monty geweest. Deze lijken nu gestopt.... erg jammer. Heb ze een paar keer via Whatsapp gevraagd wanneer er weer GB zou zijn... ze doen daar vaag over 'zijn we mee bezig' of 'we komen er op terug'. Laatste keer dat ik bij MM langs ging leek het ook alsof er andere eigenaren waren (de twee heren heb ik niet gezien). Weet iemand meer?
Ben ook een keer bij Ramontiek geweest trouwens, daar hoor je ook al tijdje niks meer van... website staat on-hold... heb dit forum net ontdekt en lees nu over de problemen n.a.v. een TV uitzending over Ramontiek (dit was mij niet bekend). Hoop dat ze snel weer gaan beginnen.
 
Hoe gaat dat dan in de praktijk er aan toe? In elke kamer een dame en je wisselt van kamer tot kamer um achteraan aan te sluiten? Die kamers zijn ten slotte dusdanig klein, dat er nauwelijks ruimte is voor meerdere dames en een aantal heren in één kamer. Of concentreert en ageert dan alles in de huiskamer?
Roken in de kamer(s) met actie vind ik dan sowieso dodelijk!
 
Die twee heren (eigenaren) wonen voornamelijk in Spanje begreep ik van de dames. Komen nog af en toe langs. Zij waren de goede organisatoren. Ook waren er een aantal dames die vaak meededen, maar niet meer te vinden zijn. Van de dames die nu bij MM werken heeft geen 1 meegedaan aan een gangbang en ik zie ze dat ook niet snel doen. Met afwezigheid van de heren en sommige dames die vaak meededen, lijkt een gangbang bij MM ver weg.
 
Die twee heren (eigenaren) wonen voornamelijk in Spanje begreep ik van de dames. Komen nog af en toe langs. Zij waren de goede organisatoren. Ook waren er een aantal dames die vaak meededen, maar niet meer te vinden zijn. Van de dames die nu bij MM werken heeft geen 1 meegedaan aan een gangbang en ik zie ze dat ook niet snel doen. Met afwezigheid van de heren en sommige dames die vaak meededen, lijkt een gangbang bij MM ver weg.
Daar zou je inderdaad helaas weleens gelijk in kunnen hebben.
Op de site van MM is de gangbang link ook verdwenen. Jammer.
Of kijk ik niet goed genoeg?
 
Daar zou je inderdaad helaas weleens gelijk in kunnen hebben.
Op de site van MM is de gangbang link ook verdwenen. Jammer.
Of kijk ik niet goed genoeg?
Viel mij ook op. Denk dat dit definitief gestopt is..... Zo jammer. Ramontiek is ook al gestopt.... het aanbod word matig... Ramontiek en Maison Monty was toch wel echt de top als je mij vraagt. Mis dat echt.
 
Enkel ben ik naar de gangbangs van Maison Monty geweest, en die vond ik super!
De sfeer was heel amicaal en gezellig.
Is dat bijzonder? Of zijn alle gangsbangs zo? Ik zou graag nog weleens een vergelijkbare willen bezoeken :)
 
De sfeer bij MM was idd altijd heel amicabel en vriendelijk maar eigenlijk niet anders dan bij andere gb's....ik vond de ouderwetse woonkamer echt fantatisch, alsof je even terug in de tijd was..hahaha....jammer dat ze gestopt zijn met gb's....het aanbod van gb's is echt magertjes de laatste tijd....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan