Wanneer zou je stoppen met P6?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij ander thema gaven aantal forumleden een inkijkje in hun gevoelens en waarom ze zich inlaten met P6. Vond dat echt mooi en hoop dat dit hier op niveau besproken kan worden. Sommige mensen, vooral mannen hebben soms gewoon behoefte aan veel afwisseling en gaan liever als een Bonobo door het leven. Vind ik prima, zeher als er geen partner is die daar onder lijdt.

Mijn vrouw had wel door dat ik na 2 jaar geen sex brak en niet meer monogaam wilde zijn. Zat de hele dag profielen te checken en kwam niet meer aan werken toe dat voorjaar. Ook wel eens een foute website laten openstaan... Eerste 3 jaar best veel uitgeven om alles te proberen en in te halen. Bij de eerste lockdown best braaf geweest en alleen een DL in haar kunstatelier bezocht toen ik echt blauwe ballen had en een trio net 2 Vulkan dames op het woonadres. Bij de laatste lockdown helemaal niks gedaan, dame in augustus, 2de in december op de Vulkan en week later de DL waarmee ik de sterkste klik ooit had ondanks ons leeftijdsverschil.

Mooie is dat we beiden geen P6 willen en een heel ander leven wensen. Ga de scheiding regelen die ik in 1998 had moeten doorzetten. Hoop echt dat het gaat werken voor ons en het gevoel dat ik alle slechte jaren mag inhalen. Is voor mij meer dan voldoende om nu al monogaam te gaan leven. Blij dat ze nu weer bij haar zoontje is.

Had eind november al besloten om de scheiding door te zetten begin dit jaar en wel grappig dat op de dag dat ik een enorme leegte voelde en geen idee had wat ik deed in dat Laufhaus de beste GFE ervaring ooit had op een paar momenten. Kan nog steeds niet bevatten dat ze zo lief was terwijl familie en haar kind dregen te bevriezen en te verhongeren en de elektriciteit binnen 2 weken afgesloten zou worden. Er wordt vaker gesproken over de mooie illusie die we verwachten, deze was bizar goed!

Mijn cadeau voor Kerst was een ticket en schuldsanering, hoop dat ik voor de volgende Kerst met mij nieuwe liefde samenwoon. Wist al 2 jaar dat ik voor nieuwe liefde P6 zou opgeven.

Dames kunnen uiteraard ook vertellen wat voor reden zouden kunnen zijn om te stoppen. Ken zelf veel DVP die tot een jaar of 36 gewoon veel willen verdienen en dan toch graag net een vriend door het meven willen gaan en stoppen met P6.
Ik ben zo'n 10 jaar geleden begonnen tijdens een scheiding en intussen zoveel ervaringen rijker, heb ook veel over mijzelf geleerd. Ik wil eigenlijk niet stoppen want zou de spanning erg missen. Als ik minder zou kunnen betalen zou ik gewoon minder gaan, al is dat nu vanwege de lockdown sowieso al het geval. Ik zou denk ik alleen stoppen als mijn partner het zou ontdekken en me voor het blok zou zetten. Misschien dat ik, als ik veel ouder ben, minder lust heb, dan zou stoppen makkelijker zijn.
 
Als mijn geld op is, of als ik een relatie krijg. De eerste is meer waarschijnlijker dan de tweede.
Ik moet hier op terugkomen. De laatste paar weken zit ik heel erg in dubio om het wandelen op te geven of niet en dat heeft niks met geld of een relatie te maken.

Ik merk steeds meer bij mezelf dat het niet meer de leegte kan vullen. Waar ik me eerst content voelde met dit leven, voelt het nu toch steeds meer dat ik iets mis.

Begrijp me niet verkeerd: het samenzijn met de dames is nog steeds heel leuk en bij sommige echt een feest, maar er ontbreekt iets wat ik niet goed kan duiden.

Het is ook niet dat ik op een relatie zit te wachten, dat geeft alleen bij de gedachte al teveel gedoe in mijn hoofd, maar ik ben denk ik wel op zoek naar iets wat niet afhangt van of ik betaal of niet.

Heel raar gevoel en ik weet nog niet welke kant het op zal gaan. Aan de ene kant wil ik bepaalde dames enorm graag blijven zien, aan de andere kant zoek ik net dat beetje meer.

Herkenbaar?
 
Niets laat mij stoppen met wandelen. Niet een relatie, niet twee relaties tegelijk echt werkelijk helemaal niets.

Het is het enige wat ik doe volledig in mn eentje doe en dat gun ik mezelf gewoon. Anderen gaan mediteren, aan de truffels of naar de kerk. Ik ga wandelen om mn hoofd leeg te maken.
 
Ik moet hier op terugkomen. De laatste paar weken zit ik heel erg in dubio om het wandelen op te geven of niet en dat heeft niks met geld of een relatie te maken.

Ik merk steeds meer bij mezelf dat het niet meer de leegte kan vullen. Waar ik me eerst content voelde met dit leven, voelt het nu toch steeds meer dat ik iets mis.

Begrijp me niet verkeerd: het samenzijn met de dames is nog steeds heel leuk en bij sommige echt een feest, maar er ontbreekt iets wat ik niet goed kan duiden.

Het is ook niet dat ik op een relatie zit te wachten, dat geeft alleen bij de gedachte al teveel gedoe in mijn hoofd, maar ik ben denk ik wel op zoek naar iets wat niet afhangt van of ik betaal of niet.

Heel raar gevoel en ik weet nog niet welke kant het op zal gaan. Aan de ene kant wil ik bepaalde dames enorm graag blijven zien, aan de andere kant zoek ik net dat beetje meer.

Herkenbaar?
Jazeker. Bezoek geeft voldoening op dat moment maar daarna ga je weg en is er een leegte..
 
Ik moet hier op terugkomen. De laatste paar weken zit ik heel erg in dubio om het wandelen op te geven of niet en dat heeft niks met geld of een relatie te maken.

Ik merk steeds meer bij mezelf dat het niet meer de leegte kan vullen. Waar ik me eerst content voelde met dit leven, voelt het nu toch steeds meer dat ik iets mis.

Begrijp me niet verkeerd: het samenzijn met de dames is nog steeds heel leuk en bij sommige echt een feest, maar er ontbreekt iets wat ik niet goed kan duiden.

Het is ook niet dat ik op een relatie zit te wachten, dat geeft alleen bij de gedachte al teveel gedoe in mijn hoofd, maar ik ben denk ik wel op zoek naar iets wat niet afhangt van of ik betaal of niet.

Heel raar gevoel en ik weet nog niet welke kant het op zal gaan. Aan de ene kant wil ik bepaalde dames enorm graag blijven zien, aan de andere kant zoek ik net dat beetje meer.

Herkenbaar?
Mooie reactie. Wandelen is bij mij niet bedoeld om een leegte te vullen, omdat ik weet dat dit niet kan. Het is puur en alleen voor de seks (hoewel ik daarbij een stuk gezelligheid en leuk contact met de dame heel belangrijk vind). De leegte vul ik met het goede en diepgaande contact met mijn partner (hoewel de relatie seksueel niet meer werkt om redenen die ik eerder uit de doeken heb gedaan) en vooral met mijn kinderen. Daarnaast houd ik me bezig met culturele, creatieve en activistische dingen. Dat geeft mijn leven veel zin.
 
Ik merk steeds meer bij mezelf dat het niet meer de leegte kan vullen. Waar ik me eerst content voelde met dit leven, voelt het nu toch steeds meer dat ik iets mis.
Ik ben bang dat het voor mij ook die kant op gaat. Ik ben nu iets meer dan een jaar aan de wandel en dat heeft me veel geholpen, maar blijft het dat over X jaar nog steeds doen?

Het vervult wel de honger naar fysieke intimiteit, maar dat is slechts de helft. Oprechte emotionele intimiteit is er niet, die speciale connectie met iemand.

Het is ook niet dat ik op een relatie zit te wachten, dat geeft alleen bij de gedachte al teveel gedoe in mijn hoofd, maar ik ben denk ik wel op zoek naar iets wat niet afhangt van of ik betaal of niet.
Precies dit. Ik ben inmiddels zo gewend aan m'n single leven dat iedere dag samen zijn zoals een traditionele relatie echt niet zou werken. Ondanks dat zou ik wel heel graag iemand hebben die mij wil voor wie ik ben i.p.v. m'n portemonnee. Alleen waar vind je een vrouw die niet op je geld uit is, niet samen wil wonen en geen kinderen wil?

Heel raar gevoel en ik weet nog niet welke kant het op zal gaan. Aan de ene kant wil ik bepaalde dames enorm graag blijven zien, aan de andere kant zoek ik net dat beetje meer.
Ik ben benieuwd. Ik heb bij de meeste van jouw berichten nog steeds het gevoel dat jij de toekomstige ik bent.
 
Jazeker. Bezoek geeft voldoening op dat moment maar daarna ga je weg en is er een leegte..
Dat is jouw beleving, helaas. Dat zal niet iedereen hebben. Ik heb daar bijvoorbeeld geen last van. Totaal niet zelfs. Maar als dit een standaard gevoel bij je is moet je inderdaad overwegen ermee te stoppen want het kost je een hoop geld en je houdt er nog eens een rotgevoel aan over…..

Beetje hetzelfde als naar de Macdonalds gaan besef ik me net.
 
Ik merk steeds meer bij mezelf dat het niet meer de leegte kan vullen. Waar ik me eerst content voelde met dit leven, voelt het nu toch steeds meer dat ik iets mis.
De mens is niet gemaakt om alleen te zijn. Misschien heb je gewoon meer vrienden (en ook vriendinnen) nodig, voor goede gesprekken, activiteiten, enz.
En voor de seks kan je nog steeds naar de DVP.

Voor Corona moest ik veel naar het buitenland reizen. De collegas op het project hadden hun gezinnen. Ja, je gaat een keer samen naar de kroeg, maar de andere avonden zat je alleen in je hotelkamer. Dus regelmatig naar een DVP. Veel seks gehad. En in het weekeinde weer thuis met mijn vrouw.

Alleen naar de bioscoop is niet echt leuk, dus blijf je op de bank hangen. Met vrienden samen iets doen vult dus de leegte. En daarnaast kan jij weer andere leegtes vullen :cool:
 
Omgekeerd eigenlijk. Direct na het bezoek niet. Als het een heel tof bezoek was dan soms dagen niet, maar daarna sijpelt het langzaam naar binnen en gaat het steeds meer knagen ... totdat ik weer een fix neem.
Dan lijkt het te komen van iets anders in je leven dat je mist. Juist dvp bezoek drukt dat gevoel weg. Maar dat gevoel is er dus al en wordt waarschijnlijk veroorzaakt door iets anders wat je mist.

Ik zou zeggen gewoon door blijven wandelen en dat andere wat je mist precies voor jezelf uitzoeken.
 
Omgekeerd eigenlijk. Direct na het bezoek niet. Als het een heel tof bezoek was dan soms dagen niet, maar daarna sijpelt het langzaam naar binnen en gaat het steeds meer knagen ... totdat ik weer een fix neem.
Ja, nog steeds net zo. Je kan het heel moeilijk maken zoals sommigen nu doen, maar het is voor mij meer zoiets van je hebt een mooie beleving gehad en dat wil je eigenlijk altijd iedere dag op ieder moment hebben... maar dat is niet zo.
 
Dan lijkt het te komen van iets anders in je leven dat je mist. Juist dvp bezoek drukt dat gevoel weg. Maar dat gevoel is er dus al en wordt waarschijnlijk veroorzaakt door iets anders wat je mist.

Ik zou zeggen gewoon door blijven wandelen en dat andere wat je mist precies voor jezelf uitzoeken.
Kijk, dat is nog eens een strakke analyse…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.437
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan