Om te swingen of als Hotwife/vixxen en stag enz iets te beginnen moet je heel sterk en stabiel in je relatie staan . Dat vergeten veel koppels al eens , en dan begint de miserie .
Dat is ook zoiets ...als iemand mijn soulmate hemels beter doet klaarkomen dan ik ,is het eerste wat ik ga doen ...die kerel vragen hoe hij dat klaar kreeg en daaruit leren .
Het is inderdaad al gebeurd dat iemand zijn vingers bij haar naar binnen stak en zij zogoed als direkt de boel onderspoot ...ik was daar geen crack in en heb direkt gevraagd van : doe da noges en leg mij daarna es uit hoe je dat doet ...nu kan ik dat ook 'bijna' zo goed

.
Veel mannen of vrouwen worden eerder jaloers of slaan in paniek , da's de verkeerde reflex .
Je moet mekaar 200 % vertrouwen ,anders stop je er beter mee .
Op deze manier leer je van anderen en wordt je als koppel alleen maar beter in je seksleven en ook je relatie word sterker , althans de onze toch .
Ja dat dus!! Toen een dvp mijn man voor eerst ging aftrekker en pijpen zat ik ook erbij natuurlijk en deden we t samen maar ik keek ook wel goed hoe ze t deed. Misschien nog wat te leren haha.
Dus mooi dat je t ook zo zegt Charlie.
Ik ben het met jullie alletwee hartgrondig eens.
De laatste keer dat mijn partner meeging naar een DVP heeft ze zelf helemaal niks gedaan, alleen gekeken. De DVP staat bekend om haar pijp-kwaliteiten en mijn partner heeft dus goed opgelet.
Overigens is mijn partner gedeeltelijk een cuckquean. Zij geniet ervan als ze weet òf ziet dat ik met een andere vrouw of trans aan het genieten ben. En ik vind het fijn dat ze het weet of nog beter, als ze erbij is. Maar dat laatste laat ik volledig bij haar.
Overigens gaat ze liever mee naar een DVP of trans dan naar een gangbang. En dat heeft niet zo zeer te maken met mijn lichamelijke activiteiten daarbij, want dat vind ze fijn om te zien, maar meer dat het voor haar al snel te druk (te veel mensen) voelt. Dus een privé-gb in een kleine setting met veel ruimte is voor haar beter.
En om dan terug te komen op de eerste vraag van TS.
Ik heb geen ervaring met mijn partner die een hotwife is. Daar kan ik dus geen antwoord op geven. Zij is eerder een cuckquean.
Toen ik haar ooit vroeg waarom ze het fijn vindt om mij met andere vrouwen te zien was het antwoord:
- ik word er niet zozeer geil van, maar meer een soort van blij. Dat het je gegund is en je dat kan doen.
- als ik jou met een andere vrouw zie kan ik me een betere voorstelling maken van hoe het eruit ziet als wij zo sexen.
- ik vind het heerlijk om jou te zien genieten.
- daarnaast heeft het iets erotiserends dat je op zo'n moment een alfa-man bent. Jij neukt andere wijfjes maar ik ben je hoofdwijffie dat met je mee naar huis gaat en thuis tegen je aan kruipt en bij wie je in slaap valt.
Mocht zij besluiten (en dat verandert overigens niet zo maar) dat ze graag meer mannen wil gaan neuken dan heb ik daar niet zo'n probleem mee. Ik heb maar 1 eis.
Ik zou het niet fijn vinden als ze dat alleen gaat doen en/of achter mijn rug om. Ik moet erbij kunnen zijn èn meedoen.
Dat hebben we inmiddels gedaan, een trio MVM. We vonden het beiden voor herhaling vatbaar. Ik genoot van haar genieten. De andere man in kwestie had ook een paar goede skills, waardoor ik het fijn vond om haar daar van te zien genieten.
Ikzelf ben veel experimenteler en vooruitstrevender met sex dan dat zij dat is. Maar we zoeken ook uit waar hààr kicks liggen. Een MVM was zo eentje.
Maar ik denk dat er nog meer in het vat zit bij haar ....
'Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna like' (tekstuele aanpassing is express).