• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Wat als de man in een Hotwife relatie hetzelfde wil gaan doen als wat de Hotwife doet ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

charlieFX

Stamgast
848
23/06/24
1.384
Naar aanleiding van een discussie in het gangbang topic stelde ik mezelf deze vraag : Hoe zou de vrouw die in een hotwife of Vixxen and Stag relatie zit reageren als de man van zo'n stel plots zin krijgt om ook op de neuktoer te gaan en zoveel mogelijk vrouwen wil neuken als hij maar enigzins wil of kan .
Voor alle duidelijkheid , ik oordeel of veroordeel niemand die zich in zo'n relatie goed voelt .
Het is niet aan mij om mensen te beoordelen en al zeker niet te veroordelen maar ben nu effe gewoon nieuwsgierig naar de reactie van die vrouwen of mannen in zo'n relatie .

Mijn vriend heeft die behoefte helemaal niet. Hij heeft alles in een swingersrelatie voor mij al eens meegemaakt en heeft nu meer dan genoeg aan mij. Mocht hij die behoefte wel krijgen zullen we daar over praten. Mocht hij een mooie kans krijgen als we in een club zijn is, is een blik tussen ons voldoende dat hij ervoor mag gaan. Maar we gaan nu ruim 4 jaar zeer regelmatig naar (paren)clubs en het is maar 1 keer voorkomen dat hij werd benaderd door een dame die hij ook leuk vond.
Je krijgt mij wel woest als dames (die niet zijn type zijn) zich aan hem opdringen, dan gaat dit vosje bijten.

Naar aanleiding van een discussie in het gangbang topic stelde ik mezelf deze vraag : Hoe zou de vrouw die in een hotwife of Vixxen and Stag relatie zit reageren als de man van zo'n stel plots zin krijgt om ook op de neuktoer te gaan en zoveel mogelijk vrouwen wil neuken als hij maar enigzins wil of kan .
Voor alle duidelijkheid , ik oordeel of veroordeel niemand die zich in zo'n relatie goed voelt .
Het is niet aan mij om mensen te beoordelen en al zeker niet te veroordelen maar ben nu effe gewoon nieuwsgierig naar de reactie van die vrouwen of mannen in zo'n relatie .
Zelf vind ik dat dat moet kunnen. Ik ben pro alles wat met open relaties, hotwife etc te maken heeft.

Ik zie niet in waarom dat een man dat niet zou mogen/ kunnen doen, een soort hot hothusband relatie.

Ja vooral die en ook de DVP's kunnen op die manier raar uit de hoek komen .
In de swingwereld lopen nogal wat dvp's rond die ook gewoon als koppel daten, vandaar dat we dat merken .
dat dvps daar moeilijk over doen snap ik niet. Want je hebt dvps die er al moeilijk overdoen waneer een klant naar een andere dvp gaat. Dat vind ik totaal verkeer d want ik moet ook toch niet moeilijk doen omdat zei met andere mannen/ klanten sex heeft?

Wat relaties aangaat vind ik persoonlijk dat het voor elk gelijk moet zijn.

Vorig weekend op een feestje bij ons thuis , weer zo'n tafereeltje mee gemaakt .
We waren met 5 stellen waarvan 1 stel vertelde dat zij Hotwife is en hij eigenlijk genoeg had aan haar bezig te zien maar nu wilden ze es een privéfeestje meemaken .
Ergens tijdens het feestje hoor ik die kerel tegen mijn soulmate zeggen : wow , your'e wild ! ...mijn soulmate is een echte tijgerin als ze zich in de strijd werpt en ik hou ervan om haar dan bezig te zien , best wel erg geil altijd .
Lang verhaal kort , de vonken vlogen eraf bij die twee .
Maar madam Hotwife had dat ook gehoord en was er blijkbaar niet mee gediend dat haar vriend zich zo liet gaan bij mijn soulmate .
Ik sprak mevr erop aan en zei van : ik ken mijn vrouw ,maak je maar geen zorgen ,dit is puur seksueel ...zo is ze altijd als het met iemand lekker klikt .
Ja maar dat doet hij anders nooit !... was haar repliek .
Ik zei van ,jamaar als je in Amai of weet ik veel waar al die mannen over je laat gaan , zegt hij toch ook niks ,waar zit je probleem meid ?

Ze kalmeerde dan toch en liet begaan, mijn vrouw heeft daarna ook met beide een lang gesprek gehad ...wij hebben hun de raad gegeven om samen es goed te praten want jaloezie maakt meer kapot dan je lief is .
Het valt ons op dat het meestal de vrouwen zijn die zogezegd vrij gevochten zijn en alles maar mogen of willen doen ,maar als puntje bij paaltje komt zij toch ook de eersten zijn om jaloers te worden en hun man vanalles verbieden .

Vorig weekend op een feestje bij ons thuis , weer zo'n tafereeltje mee gemaakt .
We waren met 5 stellen waarvan 1 stel vertelde dat zij Hotwife is en hij eigenlijk genoeg had aan haar bezig te zien maar nu wilden ze es een privéfeestje meemaken .
Ergens tijdens het feestje hoor ik die kerel tegen mijn soulmate zeggen : wow , your'e wild ! ...mijn soulmate is een echte tijgerin als ze zich in de strijd werpt en ik hou ervan om haar dan bezig te zien , best wel erg geil altijd .
Lang verhaal kort , de vonken vlogen eraf bij die twee .
Maar madam Hotwife had dat ook gehoord en was er blijkbaar niet mee gediend dat haar vriend zich zo liet gaan bij mijn soulmate .
Ik sprak mevr erop aan en zei van : ik ken mijn vrouw ,maak je maar geen zorgen ,dit is puur seksueel ...zo is ze altijd als het met iemand lekker klikt .
Ja maar dat doet hij anders nooit !... was haar repliek .
Ik zei van ,jamaar als je in Amai of weet ik veel waar al die mannen over je laat gaan , zegt hij toch ook niks ,waar zit je probleem meid ?

Ze kalmeerde dan toch en liet begaan, mijn vrouw heeft daarna ook met beide een lang gesprek gehad ...wij hebben hun de raad gegeven om samen es goed te praten want jaloezie maakt meer kapot dan je lief is .
Het valt ons op dat het meestal de vrouwen zijn die zogezegd vrij gevochten zijn en alles maar mogen of willen doen ,maar als puntje bij paaltje komt zij toch ook de eersten zijn om jaloers te worden en hun man vanalles verbieden .
Dat is onzekerheid die boven komt,en ergens vaak ook ego. Vaak is dat omdat 1 van de partners niet verwacht had hun man/vrouw wel of meer aantrek krijgen dan dat zij verwacht hadden.

Het is een leuk stel ,we willen die ook niet kwijt dus ja , steken we daar graag wat tijd in om die mensen te helpen groeien in hun swing ervaring .
zoals heks ook zegt vind ik het ook super dat je met hun er eens over gesproken hebt. Wat je zegt klopt het is puur sexueel meer niet.

Wat er mss ook een oorzaak kan zijn is de mensen rond hun die niet het swingerleven zitten.

ik sprak eens met een vriend over relaties. Ik vertelde hem dat ik er geen probleem mee zou hebben moest mijn toekomstige partner ook sex hebben met andere mensen. Ik kon wat ik wou zeggen en hoe ik het zie niet afmaken. Want ik werd regelrecht onderbroken.

Hij ging door het lint. Je mag de kat niet bij de melk zetten!!! Als ze een ander leert kennen dan sta je daar enzo verder. Om dan af teronden met je kan zowel zeggen dat je een 0 bent in bed. Want je kan je partner niet bevredigen....

Dit is mijn mening over beide stellingen van me maat: over dat eerste. Een relatie kan altijd stuk gaan. Ze kunnen altijd iemand nieuw leren kennen das nu eenmaal zo. Maar dat gebeurt in elke relatie vorm. Over dat 2de is mijn mening: 🙄😒

Om te swingen of als Hotwife/vixxen en stag enz iets te beginnen moet je heel sterk en stabiel in je relatie staan . Dat vergeten veel koppels al eens , en dan begint de miserie .

Hij ging door het lint. Je mag de kat niet bij de melk zetten!!! Als ze een ander leert kennen dan sta je daar enzo verder. Om dan af teronden met je kan zowel zeggen dat je een 0 bent in bed. Want je kan je partner niet bevredigen....
Dat is ook zoiets ...als iemand mijn soulmate hemels beter doet klaarkomen dan ik ,is het eerste wat ik ga doen ...die kerel vragen hoe hij dat klaar kreeg en daaruit leren .
Het is inderdaad al gebeurd dat iemand zijn vingers bij haar naar binnen stak en zij zogoed als direkt de boel onderspoot ...ik was daar geen crack in en heb direkt gevraagd van : doe da noges en leg mij daarna es uit hoe je dat doet ...nu kan ik dat ook 'bijna' zo goed 😜.
Veel mannen of vrouwen worden eerder jaloers of slaan in paniek , da's de verkeerde reflex .
Je moet mekaar 200 % vertrouwen ,anders stop je er beter mee .

Op deze manier leer je van anderen en wordt je als koppel alleen maar beter in je seksleven en ook je relatie word sterker , althans de onze toch .

Dat is ook zoiets ...als iemand mijn soulmate hemels beter doet klaarkomen dan ik ,is het eerste wat ik ga doen ...die kerel vragen hoe hij dat klaar kreeg en daaruit leren .
Het is inderdaad al gebeurd dat iemand zijn vingers bij haar naar binnen stak en zij zogoed als direkt de boel onderspoot ...ik was daar geen crack in en heb direkt gevraagd van : doe da noges en leg mij daarna es uit hoe je dat doet ...nu kan ik dat ook 'bijna' zo goed 😜.
Veel mannen of vrouwen worden eerder jaloers of slaan in paniek , da's de verkeerde reflex .

Op deze manier leer je van anderen en wordt je als koppel alleen maar beter in je seksleven en ook je relatie word sterker , althans de onze toch .
daar ben ik het zelfde in. Ik zou zou die persoon ook liever een hand gaan geven en eens vragen hoe heb je dat gedaan? 😁

ik kan mij ( toekomstige) partner ook niet alles bieden. Ik ben een man ik kan haar bv niet ( alleen) een bi ervaring bieden. Ik kan haar mss wel goed beffen maar das niet het zelfde als gebeft worden door een vrouw.

Nog zo een voorbeeld ik ben bv wel meer een sub maar ik zou mij niet kunnen laten vernederen. Maar stel dat ze ergens iemand vind die dat wel kan of mss het tegenover gestelde erg dominant kan zijn.

IK zou blij zijn dat ze bij een ander kan vinden. En wie weet leer ik er wat van of wil ik het ook eens proberen.

Om te swingen of als Hotwife/vixxen en stag enz iets te beginnen moet je heel sterk en stabiel in je relatie staan . Dat vergeten veel koppels al eens , en dan begint de miserie .

Ja dat dus!! Toen een dvp mijn man voor eerst ging aftrekker en pijpen zat ik ook erbij natuurlijk en deden we t samen maar ik keek ook wel goed hoe ze t deed. Misschien nog wat te leren haha.
Dus mooi dat je t ook zo zegt Charlie.

Ja dat dus!! Toen een dvp mijn man voor eerst ging aftrekker en pijpen zat ik ook erbij natuurlijk en deden we t samen maar ik keek ook wel goed hoe ze t deed. Misschien nog wat te leren haha.
Dus mooi dat je t ook zo zegt Charlie.
Ik ben het met jullie alletwee hartgrondig eens.
De laatste keer dat mijn partner meeging naar een DVP heeft ze zelf helemaal niks gedaan, alleen gekeken. De DVP staat bekend om haar pijp-kwaliteiten en mijn partner heeft dus goed opgelet.
Overigens is mijn partner gedeeltelijk een cuckquean. Zij geniet ervan als ze weet òf ziet dat ik met een andere vrouw of trans aan het genieten ben. En ik vind het fijn dat ze het weet of nog beter, als ze erbij is. Maar dat laatste laat ik volledig bij haar.
Overigens gaat ze liever mee naar een DVP of trans dan naar een gangbang. En dat heeft niet zo zeer te maken met mijn lichamelijke activiteiten daarbij, want dat vind ze fijn om te zien, maar meer dat het voor haar al snel te druk (te veel mensen) voelt. Dus een privé-gb in een kleine setting met veel ruimte is voor haar beter.

En om dan terug te komen op de eerste vraag van TS.
Ik heb geen ervaring met mijn partner die een hotwife is. Daar kan ik dus geen antwoord op geven. Zij is eerder een cuckquean.
Toen ik haar ooit vroeg waarom ze het fijn vindt om mij met andere vrouwen te zien was het antwoord:
- ik word er niet zozeer geil van, maar meer een soort van blij. Dat het je gegund is en je dat kan doen.
- als ik jou met een andere vrouw zie kan ik me een betere voorstelling maken van hoe het eruit ziet als wij zo sexen.
- ik vind het heerlijk om jou te zien genieten.
- daarnaast heeft het iets erotiserends dat je op zo'n moment een alfa-man bent. Jij neukt andere wijfjes maar ik ben je hoofdwijffie dat met je mee naar huis gaat en thuis tegen je aan kruipt en bij wie je in slaap valt.

Mocht zij besluiten (en dat verandert overigens niet zo maar) dat ze graag meer mannen wil gaan neuken dan heb ik daar niet zo'n probleem mee. Ik heb maar 1 eis.
Ik zou het niet fijn vinden als ze dat alleen gaat doen en/of achter mijn rug om. Ik moet erbij kunnen zijn èn meedoen.
Dat hebben we inmiddels gedaan, een trio MVM. We vonden het beiden voor herhaling vatbaar. Ik genoot van haar genieten. De andere man in kwestie had ook een paar goede skills, waardoor ik het fijn vond om haar daar van te zien genieten.

Ikzelf ben veel experimenteler en vooruitstrevender met sex dan dat zij dat is. Maar we zoeken ook uit waar hààr kicks liggen. Een MVM was zo eentje.
Maar ik denk dat er nog meer in het vat zit bij haar ....

'Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna like' (tekstuele aanpassing is express).

Hoe bedoel je?
Ik dacht dat ik vrij helder was, maar blijkbaar niet. 😆

Laat ik het proberen anders te formuleren. Als jij van je partner altijd buiten de deur hebt mogen neuken en je partner krijgt na verloop van tijd ook die behoefte, maar daar heb jij een probleem mee, dan ben je een leugenachtige egoïst die het open karakter van zijn relatie alleen maar gebruikt heeft als dekmantel voor het voorzien in het eigen genot.

Ik dacht dat ik vrij helder was, maar blijkbaar niet. 😆

Laat ik het proberen anders te formuleren. Als jij van je partner altijd buiten de deur hebt mogen neuken en je partner krijgt na verloop van tijd ook die behoefte, maar daar heb jij een probleem mee, dan ben je een leugenachtige egoïst die het open karakter van zijn relatie alleen maar gebruikt heeft als dekmantel voor het voorzien in het eigen genot.
In elke relatie vorm heb je mensen met dubble standaards. Een tijd geleden las ik hier een lid die aangaf naar de dvps te gaan achter zijn vrouw haar rug. Want hij als man had die vrijheid nodig. Toen er iemand vroeg zou je je vrouw de zelfde vrijheid geven?
Zei hij doodleuk moest mijn vrouw vreemd gaan dan laat ik mij omiddelijk scheiden.

Terug
Bovenaan Onderaan