Wat doe je dan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Betrouwbaar

Meubelstuk
Forumpionier
1.301
04/07/21
1.372
5
Ik werd door een vriend uitgenodigd voor zijn verjaardag waarvoor hij een zaaltje had gehuurd
Ik denk ..ja leuk toch?
Er waren toch wel zo'n 60 tot 80 mensen en het was gezellig
Ik sta ff te dansen met een lekker ding uit zijn familie...
Staat er een paar meter van mij vandaan een paar te dansen...ik kijk naar t stel en???
Kijk ik in t gezicht van een dvp die ik zeker een keer 10 heb bezocht een jaar of 5 terug...
Ze zag mij op een gegeven moment en reageerde totaal niet...niks.
Ik dus ook niet...
Uurtje later stond ik buiten te roken en kwam ze naar buiten om te roken zonder haar vriendje.
Ze stond naast mij en zei:
Bedankt dat je zo discreet reageerde ..want ik schrok.
Ik ze lachend zachtjes...
Dacht je dat ik zou zeggen heee lekkere dvp hoe is t werk je nog haha
Dat begreep ze dan ook wel weer.
Wel haar 06 gevraagd en gekregen onder voorwaarde dat ik nooit zou bellen maar zij dat wel zou doen....nooit wat gehoord maar t was wel apart hahs
 
Het kan ook anders gaan...

Ooit DVP bezocht, vervolgens de stad nog even in, paar uur later stond ik op het station om de trein naar huis te pakken, stond zij ook op het perron op dezelfde trein te wachten. Dus ik dacht "laat ik netjes uit de buurt blijven". Vervolgens ziet zij mij staan en roept keihard over het perron "Hey ForumLurker, jij ook hier! Leuk, kom je bij me zitten?".

Tsja, wat doe je dan? Ik ging bij haar zitten. Treinrit gezellig lopen kleppen. Ik moest er eerder uit dan haar. Neem afscheid. Zij zoent op mijn wang. Ik loop weg en ze roept door de coupé achter me aan "Hey, kom je snel weer langs?". Ze zei er gelukkig niet bij waar, maar wat doe je dan? Nou, in ieder geval een rood hoofd krijgen en het gevoel dat iedereen in de trein je aankijkt.

Toch wel een erg leuke ervaring die ik nooit meer zal vergeten.
 
Ik ging een aantal jaren geleden regelmatig op zaterdag naar een DVP. We hadden een goede klik en na verloop van tijd kregen we best wel een band. Ik ging meestal een beetje aan het eind van de zaterdagmiddag. Meestal als laatste klant. Een keer was het zo ontspannen dat we beiden in slaap zijn gevallen en we moesten haasten om weg te komen want de huurtijd zat er op. Vaak gingen we na afloop ook nog even eten.

Op een gegeven moment is ze gestopt en was ze er niet meer. Maar ik had een paar telefoonnummers en 1 werkte nog. Dus een keer afgesproken en het was heel gezellig. Iets gedronken. Vroeg ze of we vrienden konden zijn en of dat was met of zonder benefits. Heb ik met gekozen. Uiteindelijk is het toch niet zover gekomen omdat we nogal ver uit elkaar woonden en contact weer verloren gegaan. Maar toch leuk om mee te maken.
 
Ik kom regelmatig hindoestaanse dvp's tegen in het uitgaansleven in rotterdam. Alle dames zijn net als ik lekker vrijgezel dus een praatje en een drankje is nooit geen probleem. Business and pleasure houden we altijd gescheiden en daar hebben we het dan ook nooit over. En soms gaat er wel eens een met me mee naar huis maar dan is het puur uit pleasure en dan is het geen business voor haar. Ik ga prive ook erg goed om met de dames en dat scheelt in de verhouding die ik met ze heb.
 
Ik werkte een tijd in München (buitenwijk) en wist, dat om de hoek een bekend Laufhaus was. Even zitten opzoeken wie daar allemaal werkt. Een van de dames had mijn interesse - Milly, afrikaanse, met enorme F/G/H tieten maar hooguit 1,60m lengte. Ik was met een paar collegas 's middags bij de Lidl om wat te eten te halen, toen Milly voor mij aan de kassa stond. Wat doe je dan? Een afspraak maken? Je collegas er op attenderen, dat dit de DVP is die je nog wilt bezoeken? Of de dame iets beter bekijken. Ik deed het laatste. Haar gedrag aan de kassa (wat een kreng) en haar (ongeschminkt) gezicht hebben mij dan ervan weerhouden om haar ooit te bezoeken.

Twee keer in Berlijn bij het bezoek van de Erlebniswohnung de dames buiten mee gemaakt. Een keer kwam ik met de metro bij de Erlebniswohnung en met mij stapt een jonge dame uit die een kont had om zwakke knieen van te krijgen. Wat wil het toeval: zij werkte in de Erlebniswohnung. En omdat het een flatrate gangbang club was heb ik haar lekker geneukt (doggy, want de kont was - zelf voor mij als borstenman - te leuk.
Een andere keer stap ik daar in de metro en zie in hetzelfde treinstel een dame die ik eerder op de avond al geneukt had. Maar er gebeurde verder niets, want werk is werk, en prive is prive.

En een keer op de zandpad zag ik mijn buurman bij een boot naar buiten komen. Nu was dit bij een van de toppers (Danielle uit Duitsland) dus mijn buurman en ik zijn cave-buddies.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan