• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Wat irriteert jou het meeste bij een advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misleidende foto's...
Als je aankomt bij het privé-huis en de deur wordt opengemaakt door een dame. Je zegt dat je afspraak hebt met dame X en dan zegt die: 'Dat ben ik!'. Dan weet je het wel als je de dame op basis van de foto's niet kan herkennen als ze voor je staat...

Dat je opeens allemaal extra's moet betalen, van de week nog gehad, hartstikke geil 400 voor 2 uur, komt daar opeens nog weer 100+ aan extra's bij.
Ik vraag mijn geld terug, zegt ze ik heb nog wel iemand anders.
Ze tovert zo een dame die ook wel seks wil hebben,
Niet gedaan...

Heb even een aantal irritaties gelezen maar denk niet eens meer dat er überhaupt een goede advertentie gemaakt kan worden🙈 we kunnen niet iedereen zijn irritaties wegnemen helaas.....
Iedere dame heeft zijn eigen manier van adverteren en mijne zijn gebaseerd op mijn voorkeuren🫶🏻😘
Xx
Welke regio werk je?

Allereerst even muggenziften: irriteren is geen wederkerend werkwoord.
Je kunt je dus niet aan iets irriteren.
Je kunt wel zeggen dat iets je irriteert, of dat je je eraan ergert.

Wat me vooral stoort, is dat ze voortdurend een belerende toon aanslaat.
Het is alsof ze iedereen eerst even moet opvoeden voordat er een normaal gesprek kan plaatsvinden.

Dan volgen uitspraken als: 'Ik doe niet aan onderhandelen; we staan niet op de markt.' Of: 'Ik doe niet aan appen; je moet me gewoon bellen.' Of: 'Lees eerst de volgende regels en neem daarna pas contact met me op.'
Of: 'Ik verwacht wel dat mensen zich aan mijn voorwaarden houden.'

Op zichzelf zijn die opmerkingen misschien niet eens onredelijk, maar de manier waarop ze worden gebracht voelt al snel schoolmeesterachtig.

Klopt, maar ik denk dat wij geen idee hebben hoeveel onzinnige vragen de dames krijgen. Of ze dit of dat doen terwijl duidelijk in de advertentie staat dat ze dat niet doen. Of vragen naar de prijs.

Beetje lezen mag wel. Alsof je bij de bakker naar binnengaat en vraagt of hij ook loodgieter is. En dat dan 40x per dag. Dan zou ik ook kortaf worden en gaan opvoeden.

Alsof je bij de bakker naar binnengaat en vraagt of hij ook loodgieter is. En dat dan 40x per dag. Dan zou ik ook kortaf worden en gaan opvoeden.
dat heb je als je ondernemer bent..
ik krijg dat soort appjes 30/40 keer per dag..
en daar word ik niet meer warm of koud van..
en dan heb ik nog niet misschien het uurtarief van een dvp..

dat heb je als je ondernemer bent..
ik krijg dat soort appjes 30/40 keer per dag..
en daar word ik niet meer warm of koud van..
en dan heb ik nog niet misschien het uurtarief van een dvp..
Dan moet je echt iets aan je communicatie doen.
Het is toch niet teveel gevraagd om voordat je een meisje appt een tekstje van drie alineas te lezen? En dan op een vriendelijke en concrete manier een afspraak te maken?

Je begrijpt toch wel dat een dvp er niet zit om de ganse dag prietpraat aan te horen of domme vragen te beantwoorden die al in de advertentie staan?

Ik vind het respectloos en getuigen van weinig verstand..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste dat er bijna geen advertenties meer zijn van Nederlandse of goed Nederlands sprekende dames. En ten tweede dat als je dan een in het Nederlands geschreven advertentie vindt van een buitenlandse dame, dat het nog wel netjes (zonder taal- en typfouten) begint, maar steeds slordiger wordt. Ten derde dat als er bij latina's als gesproken taal Engels bij staat, dit in de praktijk vaak betekent vooral Spaans en weinig en slecht verstaanbaar Engels.

Dan moet je echt iets aan je communicatie doen.
Het is toch niet teveel gevraagd om voordat je een meisje appt een tekstje van drie alineas te lezen? En dan op een vriendelijke en concrete manier een afspraak te maken?

Je begrijpt toch wel dat een dvp er niet zit om de ganse dag prietpraat aan te horen of domme vragen te beantwoorden die al in de advertentie staan?

Ik vind het respectloos en getuigen van weinig verstand..
Slechts weinigen komen rechtstreeks to the point.

Op marktplaats word de advertentietekst vaak ook niet goed gelezen dus dat is vrij menselijk.
Ben bang dat die "domme" vragen beantwoorden "part of the job is".

Slechts weinigen komen rechtstreeks to the point.

Klanten of dvp?

Edit:
Ow, klanten natuurlijk.
Ik kan me dat niet voorstellen, maar er zijn ook veel die er op geilen om alleen al contact te hebben met een hoer toch?

Dan word het wel een iets ander verhaal qua berichten beantwoorden. Maar vglsmij lossen de dames dat op door hele saaie antwoorden te geven die geen aanleiding geven om op in te gaan.

@Manvp Doen vrouwen dat ook, dat ze niet snel to the point komen?

Laatst bewerkt:
Ten eerste dat er bijna geen advertenties meer zijn van Nederlandse of goed Nederlands sprekende dames. En ten tweede dat als je dan een in het Nederlands geschreven advertentie vindt van een buitenlandse dame, dat het nog wel netjes (zonder taal- en typfouten) begint, maar steeds slordiger wordt. Ten derde dat als er bij latina's als gesproken taal Engels bij staat, dit in de praktijk vaak betekent vooral Spaans en weinig en slecht verstaanbaar Engels.
Logisch als er amper Nederlandse of Engelse/Amerikaanse dames adverteren nog los van hun genoten opleiding

Wat is dit voor onzin? Ik hou van seks maar vraag er geld voor. Ben ik nu een slechte dvp? 🥴
Dat is geen onzin. Gezeur over geld verpest de stemming.
Daarom ben ik een voorstander van een all in prijs voor het hele pakket.

Die benadering is onmogelijk bij DVP's die met een waslijst als menu kaart aan komen zetten. Dat zal nooit wat worden.
Met een voorstel voor alles dat vrijwel altijd geaccepteerd wordt kunnen we meteen aan de slag. Dat is wel zo aangenaam.

Dat is geen onzin. Gezeur over geld verpest de stemming.
Het is gezeur omdat jij erom zeurt. Als je het lijstje vraagt en wel of geen extra's afneemt is er geen stemming verpest hoor.

Daarom ben ik een voorstander van een all in prijs voor het hele pakket.

Die benadering is onmogelijk bij DVP's die met een waslijst als menu kaart aan komen zetten. Dat zal nooit wat worden.
Met een voorstel voor alles dat vrijwel altijd geaccepteerd wordt kunnen we meteen aan de slag. Dat is wel zo aangenaam.
Aangenaam voor jou. Maar dan betalen andere klanten die die opties niet willen dus wel extra omdat jij een all in prijs wil.
In alle opzichten een egoïstische benadering.

Ik loop tegen vrouwenlogica op. Ik weet het, dat is riskant. Toch zeg ik het.

Wat ik met een dame afspreek is tussen ons. Mijn voorstel voor een all in prijs is iets tussen haar en mij. Of de dame dat met anderen ook doet interesseert me niet. Ieder voor zich. Of ik meer betaal dan anderen interesseert me ook niet. Er zijn dames bij waar ik regelmatig kom.
Daar voldoet het voor ons allebei.

Bij een lijst met twintig of meer opties gaat mijn benadering niet werken. Dat realiseer ik me terdege.
Daarom sla ik dames die met z'n lijst werken over.

Dank neutrino. Jij begrijpt het.

Valt wel mee in die zin dat er mee te leven is.
Mijn fotografen oog ziet redelijk snel dat er gerommeld is met foto's.
Ik calculeer 10 tot 15 KG gewichtsreductie in met photoshop.

De truuk met jeugd foto's valt op omdat ze heel lang gebruikt worden.
Vrouwen hebben moeite met getallen. Ze vergissen zich vaak met hun geboortejaar.

Wie dit als uitgangspunt neemt blijft onaangename verrassingen bespaard.

Terug
Bovenaan Onderaan