• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Wat irriteert jou het meeste bij een advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb jou stukje geciteerd als inleiding voor mijn mening betreffende aanbetaling.

Ik ken jou niet, heb je recensies niet gelezen en beweer al helemaal niet dat jij niet te vertrouwen bent. En ik begrijp jou standpunt volkomen.
Dat begreep ik. Platte tekst komt niet altijd over zoals bedoeld.

Ik gaf uitleg vanuit mijn standpunt, ik was niet mezelf aan het verdedigen want ik voelde mij niet aangevallen.
Ik was het met je eens en vulde aan vanuit mijn eigen situatie .

Als een ieder nu zo handelt zo als hij zelf behandeld wilt worden was er weinig aan de hand.
Helaas zit het zo net niet in elkaar.
Dus bij een gekende dame via recensies of hier kan je rustig haar tegemoet komen.
Stel je voor al het werk wat de dame ervoor doet en ze komt op een niet bestaand huis aan.😬

Aanbetaling zou ook voor mij geen probleem zijn. Echter hoe doe je dat? Cadeau bonnen? Als je namelijk een normale overschrijving doet dan hebben ze meteen je bankrekening en naam.
Klopt! Ik gebruik ook geen tikkie of bankoverschrijving om die precieze reden. Ik vraag het in de vorm van een vvv bon. Die kan de klant naar z'n eigen mail sturen en dan een screenshot van alleen het kaartnummer en de code naar mij sturen via whatsapp. De vvv bon zet ik dan om naar een andere kadobon die naar m'n eigen mail gestuurd wordt. Zo hebben zowel m'n klant als ik geen gegevens van elkaar.

Ik begrijp deze redenering, maar sommige klanten zijn wel oprecht en willen graag iets op tijd vastleggen omdat ze de garantie willen dat je ze kan ontvangen op die dag en tijd. Wat dit kan oplossen is een kleine aanbetaling vragen. Dan is er voor beide partijen zekerheid.
Klanten die niet komen opdagen of een gereserveerde afspraak op het laatste moment toch afzeggen laat ik tegenwoordig de eerstvolgende keer altijd 20% aanbetalen. Dit scheelt echt heel veel gedoe.

Ik twijfel al een tijdje aan je verstand. Deze suggestie bevestigt dat er iets grondig mis is met je.
Enig idee hoe vaak mannen naar een incompleet adres gaan om op het laatste moment niet de informatie over het huisnummer te krijgen?
De telefoon wordt niet opgenomen, geen reactie op WA.
Wie vergoedt de tijd en de kosten van de verplaatsing bij dit soort neppers?

De enige kosten die een DVP bij een no show heeft is tijdverlies.
Verzin wat leuks, ga een trui breien oid.

Ik twijfel al een tijdje aan je verstand. Deze suggestie bevestigt dat er iets grondig mis is met je.
Enig idee hoe vaak mannen naar een incompleet adres gaan om op het laatste moment niet de informatie over het huisnummer te krijgen?
De telefoon wordt niet opgenomen, geen reactie op WA.
Wie vergoedt de tijd en de kosten van de verplaatsing bij dit soort neppers?

De enige kosten die een DVP bij een no show heeft is tijdverlies.
Verzin wat leuks, ga een trui breien oid.
Angry Gamer GIF

Doe ff gewoon. Je kan er niet mee eens zijn (snap ik) maar je hoeft niet meteen boos te doen, toch?

Vriend, jij kunt je in dit onderwerp al niet aan je eigen beloftes houden, ik geloof dat jij niet zo hoog van de toren moet blazen over 'betrouwbaarheid'.
Valt wel mee hoor, ik ben vrij consequent.
Vooruit betalen en aanbetaling doen is helaas gebleken in veel gevallen uit te draaien op een teleurstelling .
Meer concreet : Het is vaak oplichting.

Natuurlijk is het onaangenaam wanneer een DVP geconfronteerd wordt met iemand die niet op komt dagen.
Daar staat tegenover dat mannen ook met enige regelmaat voor niets rijden omdat de DVP niet meer bereikbaar is.

De oplossing is simpel: betaal nooit vooruit, ook geen voorschot.

In iedere business maak je mee dat geïnteresseerden na een afspraak niet op komen dagen.
Wanneer je op marktplaats iets te koop aanbiedt leer je daar mee omgaan.
Een bijzondere ervaring was ''s morgens vroeg de afspraak zonder reden afzeggen en een dag later toch weer langs willen komen.

Ik heb de prijs verhoogd en het artikel een dag daarna verkocht voor de vraagprijs.

De date kan tegenvallen. Dat is voor mij geen reden om een negatieve recensie te schrijven. Het is mensenwerk, kan gebeuren.
Dat doe ik wel wanneer de dame de boel in de maling neemt.

Prettige dag verder.

Terug
Bovenaan Onderaan