Wat is het stiekumste dat je ooit gedaan heb

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rampetamp

Vaste klant
183
07/11/22
105
Wat is stiekumste en tegelijkertijd ook het opwindendste wat je gedaan hebt. Plaats? Sex met schoon familie. Of wat dan ook. Ben erg benieuwd of er zijn die hun geile geheim durven delen
 
Ik heb het hier al eens beschreven seks met mijn eigen vrouw en haar moeder tegelijk , en nadien zonder weet van mijn eigen vrouw , nog verschillende keren met haar moeder is was toen 28 moeder was toen 51 jaar !
Dat is geil. Hoe is het onstaan dat jullie samen sex hadden. En wie was het lekkerst
 
Dat is geil. Hoe is het onstaan dat jullie samen sex hadden. En wie was het lekkerst
Was nadat we allemaal een beetje te veel hadden gedronken na een strip show , zijn dan naar haar moeder thuis gereden daar nog iets gedronken en toen vroeg de moeder wat vond je van de show , ik zegde leuk , en toen zegde mijn vrouw nu hebben we een show gezien van dames nu een van de heren , en ben toen beginnen strippen , en toen kwam mijn vrouw en haar moeder mij aanraken en een tijdje later lagen we samen naakt op het bed , en feestje kom zich verder zetten , wie was er beter ? De moeder ging veel verder in seks spelletjes , en kom eigenlijk beter pijpen en kwam veel sneller klaar !
 
Jij zegt dat ;)
Seks in de bibliotheek van Gent, op de trein, achterbank van schoonouders hun auto, openbaar toilet op Aalst carnaval, cinema tijdens de film Rio, openbaar zwembad in het water, in een tent op een festival die dan omgegooid werd toen we bezig waren, in bed van de beste vriend van mijn lief, mijn werk is elke dag stiekem en geil, naast de sporen van de trein (coronatijden met afspraakje), in auto met afspraakjes (coronatijden), op een parking met de deuren van de auto open, toilet van school, kleedkamer... zoveel 😂
Je zei sex
Met bv. Dus daar was dat antwoord op 😂😂
 
Was nadat we allemaal een beetje te veel hadden gedronken na een strip show , zijn dan naar haar moeder thuis gereden daar nog iets gedronken en toen vroeg de moeder wat vond je van de show , ik zegde leuk , en toen zegde mijn vrouw nu hebben we een show gezien van dames nu een van de heren , en ben toen beginnen strippen , en toen kwam mijn vrouw en haar moeder mij aanraken en een tijdje later lagen we samen naakt op het bed , en feestje kom zich verder zetten , wie was er beter ? De moeder ging veel verder in seks spelletjes , en kom eigenlijk beter pijpen en kwam veel sneller klaar !
Neuk je haar nog ?
 
Mijn top vijf:
1. Met de nicht van mijn vrouw, die tevens 15jaar jonger was. Meermaals de hele dag op hotel geweest, en enkel maar sex, sex en sex....
2. Onder het podium op een festival.
3. Toekijken terwijl de dvp met anderen neukte.
4. In het veld naast een spoorweg.
5. Met het kamermeisje van het hotel (waarbij ook nog een collega van haar binnenkwam toen we bezig waren).
 
Mijn top vijf:
1. Met de nicht van mijn vrouw, die tevens 15jaar jonger was. Meermaals de hele dag op hotel geweest, en enkel maar sex, sex en sex....
2. Onder het podium op een festival.
3. Toekijken terwijl de dvp met anderen neukte.
4. In het veld naast een spoorweg.
5. Met het kamermeisje van het hotel (waarbij ook nog een collega van haar binnenkwam toen we bezig waren).
Hoe oud was de nicht
 
Dat is best wel spannend ja zag ze er lekker uit. En hoe is het begonnen

Zag er zeker lekker uit, knap gezicht, C cup echte borsten en een mooie bilpartij.
Begon met wat flirten over en weer, merkte al snel dat ze ook wel in was voor meer. Op 'n gegeven moment trof ik haar in een klein spreekkamertje en ik voelde gelijk sexuele spanning, zij blijkbaar ook want voor ik het wist begon ze mij te zoenen.
 
Een collega vingeren op de achterbank van de auto, bestuurd door haar over-controlerende vriend (nu man). Ik was stagair, zij werkte er al even. Zij en een andere collega namen me mee uit en die vriend wilde ons perse ophalen uit de stad en thuis brengen. Hij zette ons af bij het huis van andere collega waar ik haar op de bank geneukt hebt en 1 van de poten van de bank daarbij brak.
 
Wat een verhalen allemaal:)

Ik heb een keer een studentje laten komen en daarmee afgesproken of ze binnen wilde komen, een blinddoek om kon doen die ik klaar had gelegd en daarna op haar knieën kon gaan zitten. Daarna zou ik naar beneden komen om me te pijpen. Zonder me te zien of te horen. Na het klaarkomen ben ik weer naar boven gegaan, en is ze vertrokken. Geld had ik vooraf bij het blinddoek neergelegd. Ze was een keurig knap meisje. Dat ze dat durfde:), ik vond het al heel spannend.
 
Met zusje van mn toen vriendin

Het begon toen we aan t logeren waren bij mm schoonouders en ik sex had met mn vriendin.
Het zusje stond bij deuropening te gluren.
Mn vriendin zat boven op me en zag niet dat in haar rug het zusje met haar hand in haar broekje zat te vingeren

Toen waren we thuis bij mij, iedereen sliep op een matras op de grond.
Mn vriendin was eerder opgestaan en naar de (toen nog) Konmarr. Dus zusje kwam naast me liggen. Ik was in diepe slaap en sloeg mn arm en been om haar heen. Plots een ODOL en na het tongzoenen, vingeren, aftrekken hebben we zwetend geneukt/ haar ontmaagd. (ze was nét 18)

Hierna met het gevoel "kut wat als ze zwanger wordt". Maar gelukkig morning afterpil.

Hierna vaker, mét condoom..drang was wel groot. En waar moest ik de volle condoom weggooien??? Soms liep ik er dus mee in mn jss om hem eindelijk buiten weg te kunnen gooien.

Heerlijke straks lichaam met kleine knopjes als tepels.

Ook nog in Slagharen huisje, bios, in bed van schoonouders en in spookhuis van kermis Tilburg gebeft.

Dit was echt een super geile ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan