Wat is het stiekumste dat je ooit gedaan heb

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik zelf wel stiekem vond, in een hotelkamer die niet de mijne was en waar zij met twee anderen verbleef.

Na een keer stoten lag de lattenbodem uit haar bed, dus toen verder gegaan op het bed van iemand anders.

Was overigens met iemand waarmee ik ook wel betaalde seks mee heb gehad 🤭 Dit was een evenement waar ik heen "moest" en waarvan ik dacht dat zij het misschien ook interessant zou vinden. Volledig vergoed weekendje naar Zuid-Frankrijk, had niet verwacht dat ze ook mee ging.
 
Met mijn eerste vriendinnetje waren we een film aan het kijken. Haar vader zat in dezelfde kamer, had zicht op onze ruggen, een puzzel te maken. Tijdens de film besloten elkaar naar een hoogtepunt te vingeren en trekken.
Schoonvader had niks door.

Tweede vriendinnetje bijna betrapt door haar vader. Haar vader was zeer streng wat betreft seks. Na een paar biertjes gedronken te hebben met vrienden en mijn vriendin wilde ze graag naar huis. mee naar binnen gegaan en muisstil naar haar slaapkamer op zolder geslopen. Al snel werd het een wilde sessie totdat we iemand de zoldertrap op hoorde komen. Snel onder de dekens gekropen met mijn neus tegen haar natte poes aan. Vader vroeg of alles goed ging, de smoes "krampen in mijn buik" werd gebruikt. Ik besloot stiekem te likken. Na de sessie weer richting de stad gegaan om verder te zuipen.

Met een klasgenootje besloten om te spijbelen om zo te kunnen neuken. In die tijd hadden we geregeld vieze praat op MSN en SMS. Haar slechthorende opa woonde ook in huis, maar heeft ons niet opgemerkt (haha), haar ouders waren werk. Vaak hadden we drie a 4 sessies achter elkaar om na de grote pauze weer aan te sluiten in de klas. Uiteraard niet douchen want het idee was wel geil dat we elkaar sappen nog overal hadden zitten. Vrienden wisten vaak genoeg.

Verder de bekende plekjes zoals de bossen, bios, auto, de laatste trein, steegje (naast een kroegje) welke vaak werd gebruikt om even de nekken of rustig te pissen, omkleedhokjes.
 
Laatst bewerkt:
Met zusje van mn toen vriendin

Het begon toen we aan t logeren waren bij mm schoonouders en ik sex had met mn vriendin.
Het zusje stond bij deuropening te gluren.
Mn vriendin zat boven op me en zag niet dat in haar rug het zusje met haar hand in haar broekje zat te vingeren

Toen waren we thuis bij mij, iedereen sliep op een matras op de grond.
Mn vriendin was eerder opgestaan en naar de (toen nog) Konmarr. Dus zusje kwam naast me liggen. Ik was in diepe slaap en sloeg mn arm en been om haar heen. Plots een ODOL en na het tongzoenen, vingeren, aftrekken hebben we zwetend geneukt/ haar ontmaagd. (ze was nét 18)

Hierna met het gevoel "kut wat als ze zwanger wordt". Maar gelukkig morning afterpil.

Hierna vaker, mét condoom..drang was wel groot. En waar moest ik de volle condoom weggooien??? Soms liep ik er dus mee in mn jss om hem eindelijk buiten weg te kunnen gooien.

Heerlijke straks lichaam met kleine knopjes als tepels.

Ook nog in Slagharen huisje, bios, in bed van schoonouders en in spookhuis van kermis Tilburg gebeft.

Dit was echt een super geile ervaring.
Lekker hè. Niks lekkerder dan een meid ontmaagden en die het genot leren kennen van sex. En dingen die niet mogen zijn altyd het lekkerst hè
 
Lekker hè. Niks lekkerder dan een meid ontmaagden en die het genot leren kennen van sex. En dingen die niet mogen zijn altyd het lekkerst hè
De sex was in ieder geval echt heftig en dat heb ik daarna nooit meer ervaren.

Het lekkere is dat t voelt alsof je verse groente eet uit je moestuin, de combi van verlegen maar toch uit willen proberen is gaaf
 
Seks met zus van (huidige) vriendin.

Sinds de eerste keer dat ik het zusje zag vond ik ze al aantrekkelijk maar tot voor kort nooit echt veel contact mee gehad, ook omdat ze lange tijd getrouwd was (met een man waarvan de hele familie gelukkig is dat die nu uit het beeld verdwenen is).

Een 6 tal maanden geleden beginnen chatten met haar via WhatsApp, het werd al snel duidelijk dat het niet bij chatten alleen ging blijven, ze gaf dat ook toe. Uiteindelijk wat foto's uitgewisseld en 3 maanden later ook effectief afgesproken.

Ik wist ergens wel dat ze gemakkelijk was of kon zijn maar toch was de goesting er al van in het begin en toen wist ik daar niets van.

Voorlopig bij 1 keer gebleven omdat ze het er moeilijker mee had of heeft dan ik gezien het zussen zijn. Als het van mij afhing spraken we wel regelmatiger af :)
 
Seks met zus van (huidige) vriendin.

Sinds de eerste keer dat ik het zusje zag vond ik ze al aantrekkelijk maar tot voor kort nooit echt veel contact mee gehad, ook omdat ze lange tijd getrouwd was (met een man waarvan de hele familie gelukkig is dat die nu uit het beeld verdwenen is).

Een 6 tal maanden geleden beginnen chatten met haar via WhatsApp, het werd al snel duidelijk dat het niet bij chatten alleen ging blijven, ze gaf dat ook toe. Uiteindelijk wat foto's uitgewisseld en 3 maanden later ook effectief afgesproken.

Ik wist ergens wel dat ze gemakkelijk was of kon zijn maar toch was de goesting er al van in het begin en toen wist ik daar niets van.

Voorlopig bij 1 keer gebleven omdat ze het er moeilijker mee had of heeft dan ik gezien het zussen zijn. Als het van mij afhing spraken we wel regelmatiger af :)
Niet opgeven. 😂
 
"Probleem" is dat ze genoeg voorstellen krijgt, heb er al bewijzen van gezien. Tegen mij kan ze daarover open zijn omdat we zelf wat historie hebben. Ze heeft nu ook al ruim 1 jaar een seksrelatie met een getrouwde man die haar regelmatig bezoekt.

Maar opgeven, nooit :D
Zo'n geile donder die er op los neukt mag je niet los laten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan