Wat is het stiekumste dat je ooit gedaan heb

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het lijkt er me eentje dat liever met meerdere en vaker aan haar trekken wil komen 🙂. My kinda girl
Idd, trekt mij om die reden ook wel aan

En haar zus (jouw "vriendin" dus)? Is die veel preutser of wat?
Op gebied van seks helemaal niet, is een echte redhead dus ik mag helemaal niet klagen. Op gebied van trouw in een koppel is mijn vriendin wel top, is toch een pak serieuzer op dat vlak, ik dus wel minder...
 
Ik was met mijn vriendin in een CentreParks park en we zaten daar in het overdekte gedeelte te eten. Het was zomer en warm helemaal daar onder het glazen dak, Het was rustig niet veel mensen aan het eten. Mijn vriendin was behoorlijk sexy gekleed. De serveerster die ons eten bracht was zeker 10 jaar jonger en erg aantrekkelijk dus ik bekeek haar goed en dat zag ze. Toen ze ging afruimen vroeg ze ons of we die avond nog wat leuks gingen doen. Ik antwoordde bij wijze van grap: we gaan de hele avond sex hebben. Toen flapte ze glimlachtend eruit : oh mag ik meedoen? Mijn vriendin en ik waren verrast maar mijn vriendin ze: ja hoor ben je dan om een uur of 9 bij bungalow xxx? Is goed zei, mijn dienst eindt om 10 en dan moet ik nog even de auto buiten de poort zetten want anders valt het op. Ik zie jullie straks! We dachten eerst dat het een grapje was maar ze kwam echt en we hadden een geweldige nacht met elkaar!
 
Seks met zus van (huidige) vriendin.

Sinds de eerste keer dat ik het zusje zag vond ik ze al aantrekkelijk maar tot voor kort nooit echt veel contact mee gehad, ook omdat ze lange tijd getrouwd was (met een man waarvan de hele familie gelukkig is dat die nu uit het beeld verdwenen is).

Een 6 tal maanden geleden beginnen chatten met haar via WhatsApp, het werd al snel duidelijk dat het niet bij chatten alleen ging blijven, ze gaf dat ook toe. Uiteindelijk wat foto's uitgewisseld en 3 maanden later ook effectief afgesproken.

Ik wist ergens wel dat ze gemakkelijk was of kon zijn maar toch was de goesting er al van in het begin en toen wist ik daar niets van.

Voorlopig bij 1 keer gebleven omdat ze het er moeilijker mee had of heeft dan ik gezien het zussen zijn. Als het van mij afhing spraken we wel regelmatiger af :)
Ben je niet bang dat dit makkelijker uit kan komen omdat die zus wroeging krijgt naar haar zus. Dan gaan ze misschien praten en einde relatie. Hoe zie je dat? Ik had een tijdje een open relatie en kon dus in principe sex hebben met wie ik wilde, maar toch zou ik het nooit met een van de zussen gedaan hebben van mijn relatie toen.
 
Ben je niet bang dat dit makkelijker uit kan komen omdat die zus wroeging krijgt naar haar zus. Dan gaan ze misschien praten en einde relatie. Hoe zie je dat? Ik had een tijdje een open relatie en kon dus in principe sex hebben met wie ik wilde, maar toch zou ik het nooit met een van de zussen gedaan hebben van mijn relatie toen.
Speelde daarna en speelt soms nog wel in mijn hoofd, mede omdat ze nogal pikante ruzies kunnen hebben onder elkaar en ik bang ben dat ze dan iets zou lossen. Tot nu toe blijft alles tussen schoonzus en mezelf, laat ons zeggen dat ze ook veel te verliezen heeft mocht het uitkomen.
 
Paar maanden geleden: Vlak voor sluitingstijd de (inmiddels wat opgewonden) vriendin van een kroegmaat in haar oor gefluisterd dat ik haar natte slipje wou kopen voor €50. Aldus geschiedde. Vervolgens bij het afrekenen haar natte poes van achter gevingerd toen ze voor me stond bij het afrekenen.
Daarna nog vaak terloopse sexuele encounters gehad met haar als we elkaar tegen komen tijdens het stappen.
 
Paar maanden geleden: Vlak voor sluitingstijd de (inmiddels wat opgewonden) vriendin van een kroegmaat in haar oor gefluisterd dat ik haar natte slipje wou kopen voor €50. Aldus geschiedde. Vervolgens bij het afrekenen haar natte poes van achter gevingerd toen ze voor me stond bij het afrekenen.
Daarna nog vaak terloopse sexuele encounters gehad met haar als we elkaar tegen komen tijdens het stappen.
Da's wel een kei opwindende gedachte eigenlijk 😂
 
Paar maanden geleden: Vlak voor sluitingstijd de (inmiddels wat opgewonden) vriendin van een kroegmaat in haar oor gefluisterd dat ik haar natte slipje wou kopen voor €50. Aldus geschiedde. Vervolgens bij het afrekenen haar natte poes van achter gevingerd toen ze voor me stond bij het afrekenen.
Daarna nog vaak terloopse sexuele encounters gehad met haar als we elkaar tegen komen tijdens het stappen.
Lekker mmm
 
Hoe is hij het dan te weten gekomen?
Na een aantal keer sex te hebben gehad met haar, ging zij de scheiding aanvragen en kwam het uit.
Dat was een iets minder leuke tijd toen 😅
Ik bedoel: je komt elkaar op het werk ook regelmatig tegen …

Wijze les: vrouw van een collega, daar moet je vanaf blijven 😉
 
Wilde ze vervolgens met jou verder?
Ja dat wel, maar dat wilde ik niet. Het ging mij alleen om de sex.

Later nog zoiets aan de hand gehad: een soort van sexrelatie gehad met een getrouwde vrouw. Zij ging scheiden en wilde met mij verder maar dat wilde ik niet.
We hadden vantevoren duidelijke afspraken gemaakt dat het alleen om de sex te doen was, maar als er dan verliefdheids gevoelens opkomen, dan wordt het een lastig verhaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan