Als je zoals ik al meer dan 40 jaar wandelt heb je zeker al meermaals momenten beleefd die je nooit meer vergeet. Bij mij zijn dat gelukkig, op een paar zelden uitzonderingen na, allemaal fijne positieve momenten geweest. En ja, natuurlijk ook een paar tegengestelde, maar als je ze allemaal samen telt zijn dat er hooguit een tiental. Dus ga ik daar verder niet op in, 't is de moeite niet waard.
Eentje uit lang verleden tijd, van nog voor de advertentie's op het internet. We moesten ons toen behelpen met mond tot mond reclame, maar dat lag soms moeilijk. Met wie kon en mocht je in alle vertrouwen over deze activiteiten praten? Verder waren er al wel de advertenties in de kranten, maar ik haalde vooral mijn informatie en adresjes uit het toenmalige "Rode boekje van de Wandelaar " bij de wandelaars van toen gekend al de "FLIRT". Het was die tijd dat het milieu nog vele malen beter was dan tegenwoordig, nagenoeg overal goede en eerlijke service. Het was toen vele malen aangenamer wandelen dan nu. Het was nog voor de tijd dat het IJzeren Gordijn en de Muur van Berlijn vielen. Die zalige tijd dat we hier nog niet overspoeld werden door de invasie van vrouwen uit het Oostblok, Latijns-Amerika en China. Er waren al wel Aziatische dames, maar dat was toch anders dan die Chinese nu.
Genoeg daarover, dus nu een verslagje over die goede oude tijd met nog echte Vlaamse dames. Ik had in ons lijfblad de FLIRT een advertentie gezien van een zeer aantrekkelijke jongedame, slank figuur, maar met een ongelooflijk stel borsten. Groot, vol en rond. Als tettenzot was mijn interesse meteen gewekt. Kontakt opgenomen met de dame en dat gesprekje verliep zeer vlot en aangenaam. Dus heb ik dan maar een afspraakje gemaakt. Bij aankomst deed z ede deur open en zag meteen een geweldige boezem naar me lonken, pas later zag ik de vrouw erachter. Binnen hebben we eerst kennis gemaakt bij een drankje en zowat besproken wat mijn wensen waren. Intussen zat ik bijna te kwijlen door dat ongelooflijk geile zicht op haar twee beste vriendinnen. Dan ben ik even een stukje kwijt, ik weet niet meer hoe het ter sprake gekomen is maar uiteindelijk besloten we om er een tweede meisje bij te nemen voor en lekkere trio. Alleen was het moeilijk kiezen wie van de twee andere meisje ik zou nemen. Maar we zijn eruit geraakt. We waren nog maar even aan het spelen of de deur van de kamer ging open en het derde meisje kwam zich gewoon bij ons voegen. Ongevraagd kreeg ik daar een ongelooflijk geile service, verwend worden door die ontzettend heerlijke boezem, en een tweede vrouw die dapper meedeed me het naar de zin te maken, maar waarbij de vrouwen mekaar ook plezierden. En dan die derde die gewoon voluit kwam meespelen. Het was mijn allereerste trio en ik was zeer benieuwd wat dat zou zijn. En dan krijg je daar meteen een derde vrouw bij. Mij heb je niet horen klagen, alleen mijn beste vriendje die hebben ze uitgeput. Die vrouwen hebben me een paar maal ongelooflijk laten klaarkomen, een keer had ik zelf het gevoel alsof ik wel een hele liter zaad verschoot. Wat een gevoel, nooit eerder zoiets meegemaakt. Maar aan alle moois komt ook en einde, maar voor mij gelukkig niet voor ze me mijn allerlaatste druppel zaad ontfutseld hadden. Ik ging voor één stel overheerlijke tieten en heb uiteindelijk zes tieten, drie geile kutjes, drie geile monden en zes wellustige handen gekregen. En het mooie aan de zaak was dat ik voor dat derde meisje niks betaald heb. Blijkbaar was het het jaarlijks bouwverlof en voor die meisje erg stil in die periode. Dat derde meisje zat daar dus maar zonder een afspraak of klant te hebben en ze vond er dan maar niks beter op dan haar collegaatjes en mij te komen vervoegen. Ik heb het me in ieder geval nooit beklaagd en er alleen maar een ongelooflijk fijne herinnering aan overgehouden. En terwijl ik dit schrijf zie ik die geweldige tieten weer voor mijn neus dansen.
Helaas zijn deze mooie tijden tegenwoordig nog uiterst zelden te vinden. Alles is nu zo oppervlakkig geworden. Als je destijds klaargekomen was duurde het niet lang of de dame nam het initiatief om je weer op sterkte te brengen voor een verder geil spelletje. Tegenwoordig mag je al van geluk spreken als je zelf wat probeert ze er in meegaan om verder te spelen. Maar helaas is het meestal niks op dat gebied en trachte ze de boot af te houden. Daarom dat ik tegenwoordig véél minder wandel dan vroeger. Toegegeven, ook de leeftijd zal daar wel een rolletje in spelen. Maar toch blijf ik erbij dat het wandelwereldje er de laatste jaren enorm sterk op achteruit gegaan is. De reden waarom heb ik hiervoor al uitgelegd.