Af en toe wat opmerkelijks met gastvrouwen. I.v.m. het openbaar vervoer plan ik mijn ontspanning altijd voor een concertbezoek en niet erna. Dus vaak tijdsdruk om op tijd bij concert te zijn. Als ik ergens binnen loop en alle dames bezet zijn draai ik me weer om. Mijn ervaring is dat ze zeggen dat het een kwartiertje duurt maar het duurt meestal wel langer omdat ze je daar willen houden. Ik blijf dus niet wachten. Wacht zegt de gastvrouw. Ik begin te masseren deel 1 op buik. 1e masseuse die vrijkomt neemt het over en dan wordt gedraaid voor deel 2. Ik was verbaasd, maar akkoord. Eenmaal omgedraaid na aankomst echte masseuse werd er niet meer gemasseerd. Ze wilde spelen en mijn vriend diep voelen. Geen bezwaar.
In een prive/massagehuis hetzelfde. Opnieuw geen zin om te wachten.
Als ik het goed vond dat zij de telefoon meenam zou zij mij masseren. Alleen masseren. De rest deed ze niet. Jammer, maar Thaise gastvrouw was jongste en mooiste daar in huis. Dat werd 1 van de meeste geile massages die ik ooit heb gehad.
In beide gevallen ging het om Thaise adresjes. Ik ken op andere 'Westerse' adresjes ook gastvrouwen die zo mee mochten op de kamer en er beter uitzagen dan enkele van hun dvp's maar het bleef helaas bij die 2x.