Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Op een niet nader te benoemen party eiland na een goed feestje met vrienden nog wat andere kroegen afgelopen. Onderweg kwam ik een blonde stoot tegen en we maakten enorm oogcontact. Ze was duidelijk op zoek naar een betaalde date. Ons appartement was niet heel ver daar vandaan, dus bedankte voor nog wat rondjes om alvast alleen terug te gaan naar het appartement.  Haar op de hoek opgepikt en meegenomen naar de kamer waar we echt hele wilde sex hebben gehad. Het was een kamer met schuifpui als ingang en mijn vrienden hadden dus op ieder moment binnen kunnen komen...  De volgende dag bij het zwembad kwam ik haar toevallig weer tegen en maakten weer stiekem veel oogcontact. Op een gegeven moment wenkte ze mij en ben ik haar gevolgd naar het sanitair gebouw waar we een hokje in zijn gedoken en ze mij de beste pijpbeurt ooit heeft gegeven, Met de geilheid van de dag ervoor een enorme lading over haar hele gezicht gespoten, ze vond het geweldig... echt een geile hoer die er zelf ook echt van genoot.

Terug
Bovenaan Onderaan