Wat vinden jullie van tongzoenen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornyjohn

Vaste klant
Forumpionier
191
05/07/21
329
1
Sinds een date ruim anderhalf jaar geleden met ene Samira toen werkend in Rijswijk bij Maison Monty ben ik verslaafd geraakt aan tongzoenen.
Hierdoor zoek ik nu alleen maar dames op waarvan ik weet dat ze daar geen probleem mee hebben of vraag het voor de date om misverstanden te voorkomen. Net na de lockdown merkte ik dat sommige dames corona gebruikte op dit niet meer te doen, wat is jullie ervaring en nog tips in de omgeving Den Haag/Leiden?
 
Ik vind het lekker, maar ik geloof dat dat je vraag eigenlijk niet is.

 
Vond het aanvankelijk niet zo nodig / boeiend...maar nadat paar dames het echt goed deden is het voor mij een sv must geworden om uberhaupt te overwegen terug te komen, zonder (tong)zoenen ontkom ik ook nooit aan gevoel 'betaal voor seks' met beetje zoenen laat staan daar helemaal in opgaan voelt het allemaal toch wat meer alsof ze niet vies van je zijn / zelf ook leuk vinden, wat uiteindelijk toch wel opwindender is ;)
 
TZ hoort er voor mij zeker bij, anders is date niet echt geslaagd. Onlangs zelfde dame paar keer bezocht in enkele weken tijd. Eerste keer hele goede date, volop tongzoenen. De keren erop alleen met punt tong. Baal er eigenlijk wel van, twijfel nu tussen niet meer gaan, of komende keer vooraf aankaarten. Dat laatste vind ik best "spannend".
 
Voor mij hoort het er ook absoluut bij. Gelukkig heb ik nog niet meegemaakt dat een vrouw niet wil tongzoenen. Wel dat ze er niets van bakt, dat ze een slechte adem heeft, of dat ik er niet warm of koud van word doordat we geen klik hebben. Dan zit een tweede bezoek er voor mij niet in. M'n vaste dame doet 't gelukkig heel graag en heel lekker.
 
nee doe er dus niet aan, vind het een uiterst vies idee dat ik iemand anders zijn bacille (van andere mannen) in me mond krijg.. je weet ook niet wat ze daarvoor heeft gedaan straks heeft ze sperma in haar mond gehad en loop jij daarna lekker met haar te tongzoenen... klinkt misschien raar maar daar kan ik niet aan denken hahah
 
Laatst bewerkt:
Nee. Zoenen bij deze dames is voor mij geen must. Ze zijn niet mijn tinderdate. Ik kan de dames ook erg goed begrijpen als ze dit niet tijd doen hoor...
Ik heb een beetje het zelfde, ook niet vaak mee gemaakt, dat een dame dit spontaan deed.
Dit is toch iets, dat je eerder met een vriendinnetje of date doet, dan met een dvp.
Bovendien kan ik de dames ook goed begrijpen.
Ik dach trouwens dat TZ iets is, wat niet gebruikelijk is bij een dvp.
 
Ik vind het wel heerlijk tongzoenen. Ik heb wel eens gehoord dat sommige dames tongzoenen intiemer vinden dan pijpen of neuken. Anderen hebben dan weer meer problemen met pijpen. Af en toe niet te peilen die dames. Maar ik vind tongzoenen iets extra's hebben. Heerlijk. Schijnt ook dat je afweersysteem er sterker door wordt heb ik wel eens gelezen. Dus alleen maar positief.
 
Ik doe het nooit. Zo maak ik een duidelijk onderscheid tussen mijn relatie en mijn uitstapjes.

Daarom ook geen pzc voor mij. Het condoom en ik horen bij elkaar en voor mezelf heb ik het, inderdaad vrij matige, excuus, dat het amper overspel was omdat ik geen enkele onbeschermde handeling met de dame heb gedaan.

Alleen mijn handen hebben haar aangeraakt, mijn penis louter met een laagje er tussen en zoenen zou eea wat mij betreft dus te intiem maken.

Daarnaast heb ik er een hekel aan om er achter te komen of een dame die handeling wel of niet met mij wil uitvoeren. Wat dat betreft snap ik dames die zoenen intiemer vinden dan pijpen of neuken dus heel goed.
 
Snap het genot er niet van. Heb het 1x meegemaakt en vond het niks. Deels ook omdat ik geen idee heb wat ik aan het doen was, maar goed. Denk dat de klik er ook wel moet zijn. Misschien dat dat miste bij mijn eerste ervaring. Voor de volgende keer geen noodzaak in ieder geval. Eerst maar de rest wat leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan