Wat vraag je beter niet aan een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harry_A

Vaste klant
129
29/05/22
85
9
Ben zelf eenmaal zo dom geweest om tevragen hoe de dame in kwestie in dit vak terecht was gekomen. Dat was geen handige actie van mij.
Maar wat vraag je nog meer niet aan een DVP? (dames,, jullie reacties zijn heel erg welkom).

Weet je moeder dat je dit doet?
Krijg ik korting als ik een goeie review schrijf?
Weet je wel dat NZC gevaarlijk is?
Waar woon je?
Hoe vaak neuk jij op een dag?

Ben benieuwd wat jullie wel/niet zeggen. En welke flaters jullie hebben geslagen
 
Vragen hoe een dame in het vak is terechtgekomen lijkt op een vernedering, zo van kun je echt niks beter doen.
Waar woon je is nog zo erg niet, ze kan zeggen wat ze wil, in Gent of Brussel desnoods in Oezbekistan, de waarheid zal je mss toch niet weten.
Als je vraagt of NZC gevaarlijk is komt het over of ze dom is.
Korting vragen om een goeie review te schrijven lijkt eerder een vorm van afpersing.
Wat mss onbeleefd is, is het vragen naar een leeftijd van een vrouw maar toch doe ik dat soms eens, op die manier kun je snel nagaan of ze de waarheid spreekt.
Soms moet je bij een dame die je de eerste keer bezoekt zelf een beetje aftasten wat je wel of niet kunt vragen, is ze spraak vaardig of niet maar blijf wel beleefd!
Sommige dvp's houden van praatjes en andere niet en respecteer dat dan ook.
Wij zijn ook niet perfect en alhoewel ik liever een dame heb die wel wat te vertellen heeft heb ik ook goeie ervaringen met dames die weinig of bijna niks zeggen, iedereen is anders en iedereen is uniek en soms ga je terug naar buiten bij iemand die je minder ligt maar waarvan je andere kwaliteiten ontdekt.
Als je binnenstapt met de ingesteldheid van ik toon respect, deze dame betekend iets voor mij ligt het begin voor een goeie ontmoeting in jouw kamp, valt het werkelijk tegen ga je niet meer terug want dan kun je er niks aan doen.
Maar woorden kun wonden helen of erg kwetsen.
Dus wees toch op uw hoede wat je vraagt tegen een dame!
 
Ik ben eens vierkant uitgelachen dat ik zegde dat ik onvruchtbaar was en ze geen schrik moest hebben dat ik haar zwanger zou gemaakt heb toen ik met nzc alles in haar had gespoten. Ze lachte me vierkant uit, hoewel ze me al maanden kende en ik vele malen haar had volgespoten en ze me echt mocht. Het was duidelijk een vraag die ze niet wilde beantwoorden. Edit: is wel 8 jaar geleden, ik was echt verliefd op die dame tot ik op hookers andere verhalen las, meteen gestopt ermee, sindsdien altijd met condoom gedaan. Dus ja, men leven gebeterd dankzij hookers en grondig getest en alles ok. Ik was toen weg van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn meer beroepen waar je niet bij de eerste ontmoeting gelijk specifieke vragen over gaat stellen, maar interesse tonen in de persoon is niks mis mee.
 
Ik ben eens vierkant uitgelachen dat ik zegde dat ik onvruchtbaar was en ze geen schrik moest hebben dat ik haar zwanger zou gemaakt heb toen ik met nzc alles in haar had gespoten. Ze lachte me vierkant uit, hoewel ze me al maanden kende en ik vele malen haar had volgespoten en ze me echt mocht. Het was duidelijk een vraag die ze niet wilde beantwoorden. Edit: is wel 8 jaar geleden, ik was echt verliefd op die dame tot ik op hookers andere verhalen las, meteen gestopt ermee, sindsdien altijd met condoom gedaan. Dus ja, men leven gebeterd dankzij hookers en grondig getest en alles ok. Ik was toen weg van de wereld.
Waarschijnlijk moest ze lachen omdat ze een spiraaltje in had of een sponsje, zodat je haar zeker niet kon bezwangeren.
 
Hoeveel ze er al gedaan hebben dat vind er geen een leuk.

Ik bracht eens de Oekraïense Kasandra naar het vliegveld. Babbelend vertelde ze mij dat ze met haar vriendin (Alice) hadden berekend met hoeveel mannen ze seks hadden gehad in de jaren dat ze als dvp werkten. Ik was nieuwsgierig naar de schatting en vroeg hoeveel het er waren: 1000! zei ze. Om daarna aan mij de vraag te stellen in Engels met Oekraïens accent: Are you shocked?!

Een moment dat ik nooit vergeet. 😂
 
Ligt eraan hoe je het vraagt, maar je kunt best vragen hoe ze daar terecht is gekomen. Waarom zou dat een vernedering zijn? Vind ik nogal vergezocht. Ik heb dat wel 'ns aan een van m'n vaste meisjes gevraagd, daar kreeg ik een heel normaal antwoord op.
 
Je weet nooit de achtergrond van een bepaalde dame, het zou kunnen dat het gedwongen is, ze gaan je dat niet zeggen.
Het nu ook niet dat het bij iedereen zo is he!
Ik weet van iemand die veel closer is dan ikzelf dat een bepaalde raamdame haar job helemaal niet graag en met tegenzin doet.
Ik zou nu net denken van niet, ze komt zeer enthousiast over waarvan je niet zou denken dat ze deze job niet leuk vindt.
Die kerel gaat dat niet zeggen om te zwanzen want daar wint hij ook niks mee!
Het doet wel aanzetten tot nadenken, de ene doet het graag en de ander kan een gigantisch masker opzetten waar je niet doorkijkt.
 
Je kan alles vragen, maar of je daarna nog terecht kan is weer wat anders.

Het enige waar ik echt van ga steigeren is afdingen. Meteen om korting vragen is bij mij: ga maar naar een ander en vaarwel!

Leeftijd vragen snap ik op zich wel, maar eigenlijk doe je dat niet bij vrouwen

Vragen naar mogelijkheden die niet in mijn waslijst staan, moet je ook niet doen. Als het er niet tussen staat, dan is daar toch een reden voor? Maar wel blijven doorzaniken.. dus zijn we klaar en is het ook: nooit meer bellen.
 
Ohh hier gaan we 😂

- Je bent veelste goed voor dit vak
- Zn jong meisje moet haar lichaam niet verkopen
- Je bent veelste slim voor dit vak
- Ben je single en zou je geen relatie willen?
- Ben ik een beetje je type?
- Wat is je type?
- Vind je mij aantrekkelijk?
- Kom je bijna klaar?
- Mag ik je echte naam?
- Wil je niet een keer mee uit?
- Ik zou je wel willen daten hoor
- Kan ik je niet buiten je werk voor niks neuken?
- Kan ik geen korting krijgen omdat .......
- Kan ik je niet nemen zonder condoom? Is lekkerder
- Wil je mij echt niet zoenen? Beloof dat ik schoon ben
- Als ik je klaar bef, mag ik dan wat extra?

Dit is vooralsnog wat mijn bloed soms doet koken 😂
 
De rest snap ik, maar deze is toch niet zo erg? Ik zou het zelf niet vragen want ik leef liever met het idee dat je me aantrekkelijk vind dan het risico te nemen een eerlijk antwoord te krijgen 😉

Maar het lijkt me alleen een beetje vissen naar complimenten.
Dat bedoel ik. Als ik dan zeg nee dan is de date gelijk dood. En liegen doe ik echt niet.
 
Ohh hier gaan we 😂

- Je bent veelste goed voor dit vak
- Zn jong meisje moet haar lichaam niet verkopen
- Je bent veelste slim voor dit vak
- Ben je single en zou je geen relatie willen?
- Ben ik een beetje je type?
- Wat is je type?
- Vind je mij aantrekkelijk?
- Kom je bijna klaar?
- Mag ik je echte naam?
- Wil je niet een keer mee uit?
- Ik zou je wel willen daten hoor
- Kan ik je niet buiten je werk voor niks neuken?
- Kan ik geen korting krijgen omdat .......
- Kan ik je niet nemen zonder condoom? Is lekkerder
- Wil je mij echt niet zoenen? Beloof dat ik schoon ben
- Als ik je klaar bef, mag ik dan wat extra?

Dit is vooralsnog wat mijn bloed soms doet koken 😂
De meeste van deze zijn geen vragen maar opmerkingen. Maar wat is er zo erg aan dat iemand zegt dat-ie je zou willen daten? Ik bedoel niet dát hij je ook daadwerkelijk vraagt om te daten, maar aangeeft dat jij z'n type bent. Is toch alleen maar vleiend?
 
Ohh hier gaan we 😂

- Je bent veelste goed voor dit vak
- Zn jong meisje moet haar lichaam niet verkopen
- Je bent veelste slim voor dit vak
- Ben je single en zou je geen relatie willen?
- Ben ik een beetje je type?
- Wat is je type?
- Vind je mij aantrekkelijk?
- Kom je bijna klaar?
- Mag ik je echte naam?
- Wil je niet een keer mee uit?
- Ik zou je wel willen daten hoor
- Kan ik je niet buiten je werk voor niks neuken?
- Kan ik geen korting krijgen omdat .......
- Kan ik je niet nemen zonder condoom? Is lekkerder
- Wil je mij echt niet zoenen? Beloof dat ik schoon ben
- Als ik je klaar bef, mag ik dan wat extra?

Dit is vooralsnog wat mijn bloed soms doet koken 😂
Je vergeet:
- Mag ik niet bij jou thuis komen? Dan moet je uw kamer niet betalen.
 
Oei.. of je iemand aantrekkelijk vindt.. dat is lastig om te beantwoorden als dat echt niet zo is. Je kan toch niet zeggen dat je een paardenkont mooier vindt 🤔
Natuurlijk kan het wel. Uitspraken als:
- Oh wat is hij groot / mooi!
- Wat doe je dat goed schatje!
- Jij weet wat ik lekker vind.
- Ik wil jou zoooo graag.
Komen ook ergens vandaan en zijn vaker niet als wel waar.
Dat jij en @Veerlexx dit niet doen waardeer en respecteer ik, maar het kan wel prima.
 
Dat jij en @Veerlexx dit niet doen waardeer en respecteer ik, maar het kan wel prima.

Beter niets zeggen, dan liegen is mijn instelling. Maar als je dan wel een gemeend compliment geeft, wordt dat vast niet gelooft 😒
Uit mijn mond geen complimenten die niet kloppen, dan weet iedereen dat nu ook 🙂
 
Je vergeet:
- Mag ik niet bij jou thuis komen? Dan moet je uw kamer niet betalen.
"Nee, maar je mag wel bij jou thuis komen, lekker rustig in je eentje op de bank met een doos tissues en zonder mij. Doei!"

Maar als je dan wel een gemeend compliment geeft, wordt dat vast niet gelooft 😒
Oh, jawel hoor. Ik ga liever van het goede en oprechte uit met dit soort dingen, dan achterdochtig te leven en overal iets achter te zoeken. Naïef? Dan is dat maar zo, maar maakt het leven vaak een stuk aangenamer. Enne, mijn complimenten zijn ook altijd gemeend. 😉

@Veerlexx
Hoera! Nog geen enkele van de vragen op je lijst ooit gevraagd. Genoeg andere dumb ass questions vrees ik, maar dat is dan uit oprechte interesse, gecombineerd met mijn totale sociale onhandigheid.

Verder hou ik het bij algemene vragen waarmee je iemand wat beter leert kennen, zonder dat het heel persoonlijk wordt en borduur ik voorzichtig voort op wat een dame uit zichzelf verteld.

Je kunt altijd per ongeluk een vraag stellen die achteraf bezien niet zo slim was, maar vragen naar een echte naam, korting of zoiets? Kom op, hoe dom ben je dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan